71 Reacties
3 jaar geleden
Als je echt twijfelt kan je misschien bij een echo centrum terecht, dit kost je vaak 30 euro. sterkte in ieder geval en ik ga voor je duimen op een goede afloop💋
3 jaar geleden
Ik had in november hetzelfde. Ook geen stolsels, wel helderrood.
Helaas was dit een miskraam! Ik hoop dat het goed afloopt 😊 Het kan ook een vaatje zijn. Helaas toch afwachten😓
3 jaar geleden
Reactie op Miranda M
Wachten tot 6.5 week? Ik zou als ik jou was rond bellen. Toen ik 10 jaar ge ...
Echt! Oh wat fijn! Dan ga ik haar zo toch nog even terug bellen denk ik... maak me zo veel zorgen
3 jaar geleden
Ik ben nu 7 weken en al een paar dagen helderrood bloed verlies met sliertjes/kleine stolsels, gister voor een echo geweest en alles zag er goed uit, kloppend hartje etc.. de VK gaf aan dat ze geen bloed in de baarmoeder zag en vergeleek het met een spontane bloedneus doordat het er nu heel erg goed doorbloed is en meer plasma etc.. maar als je je echt zorgen maakt altijd blijven bellen..!
3 jaar geleden
Ik heb dit ook gehad. Ik was er zo goed van overtuigd dat t een mk was. Heel verdrietig geweest etc. Een week later voor een echo geweest en we zagen een kloppend hartje. Dus maak je niet al te druk. Kan zeker nog goedkomen!
3 jaar geleden
Wat fijn dat jullie je ervaringen met me delen!
In mijn hoofd heb ik het al opgegeven. Wou net al bijna mn zwangerschapsdagboek weggooien. Ook omdat ik echt krampen heb.
Denk toch maar afwachten tot de 10e. Dan is de echo ingepland.
3 jaar geleden
Reactie op Miranda M
Jammer dat je zo lang moet wachten.
Ja echt zo jammer en dat maakt me zo onzeker. Ik ga er wel vanuit dat het een mk is. Heel misschien word ik ineens toch nog verrast volgende week. Kan me het alleen niet voorstellen met echt helder rood bloed verlies een dag lang en krampjes.
‘Gelukkig’ nog steeds geen stolsels
3 jaar geleden
Ik had dat toevallig ook vandaag helder rood bloed & ben 5 weken en 5 dagen. Kwam bij het plassen eruit & duurde paar min en toen was het weer weg. Verloskundige wel gebeld die zei als het morgen nog aanwezig was ik mocht komen voor een echo.
Maar nu het gestopt is vraag ik me af wat het was? Geen krampen gehad etc
3 jaar geleden
Reactie op noortje19
Ik had dat toevallig ook vandaag helder rood bloed & ben 5 weken en 5 d ...
Oh wat fijn dat he mocht komen! Bij mij is het bloed verlies er nog. En ik heb ook wel krampen.
Laat maar weten hoe het morgen is bij de verloskundige!
3 jaar geleden
Wat fijn dat jullie je ervaringen met me delen!
In mijn hoofd heb ik het a ...
Ik zou niet zo lang wachten hoor. Ik zou bellen echt zeggen dat je je echt zorgen maakt en er niet van slaapt enzo. Dan maken ze echt wel ruimte. Die plekken zijn er in de agenda
3 jaar geleden
Reactie op Naamloosaccount
Ik zou niet zo lang wachten hoor. Ik zou bellen echt zeggen dat je je echt ...
Misschien hebben jullie gelijk. Ben echt de hele dag aan het huilen 😥 denken jullie dat ik ze ook in het weekend kan bellen?
Mn zusje is verloskundige en zij zei dat ze sowieso niets zien als je nog actief bloedt
3 jaar geleden
Reactie op noortje19
Ik houd je morgen op de hoogte rustig aan♥️
Graag! ❤️ heel veel succes! Ik ga voor je duimen! Ik bloed helaas nog steeds
3 jaar geleden
Ik ben ook 5 weken en 4 dagen. Vandaag buikkrampen en eerst bruin bloedverlies wat loop van de dag roder werd. Maar het is wel alleen bij het plassen dus het stroomt er niet uit. Verloskundige zei dat ik tot vrijdag moet afwachten. Wanneer bloeding erger word of ik koorts krijg moest ik hun bellen. Maar ze zeiden hoeft niet meteen mk te betekenen. Ook omdat ik erg harde ontlasting had, dit kan ook bloeding veroorzaakt hebben.
EC2020 ik duim met je mee dat het niets ernstigs is.