71 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben ook 5 weken en 4 dagen. Vandaag buikkrampen en eerst bruin bloedverl ...
Lief dankjewel! Ik duim ook voor jou! Het klinkt bij jou wel gunstiger dan bij mij vind ik 🤞🏻 Ik hoop dat het snel stopt hier.

3 jaar geleden

Ik heb 6 dagen gebloed dan 2 dagen ampern4 dagen niets en zondag weer ineens. Spoed geweest echo gemaakt en het zit gewoon op zen plek !! 5 plus 1 had ik een prachtig vruchtzakje !! Nu al weer 3e dag zonder bloed

3 jaar geleden

Ik heb dat vorige week ook gehad bij bijna 5 weken zwangerschap😔 2 en halve dag gebloed. Helaas een miskraam ergens voelde ik het ook dat het mis was. Ik duim voor je en hoop dat het goed afloopt🙏

3 jaar geleden

Ik heb 2 dagen ook flink gebloed, helder rood en met krampen dag 3 hield het op. Ik weet niet of het helemaal goed is, maar ik heb er wel alle vertrouwen in. Ik kan pas 8 februari terecht bij de vk. Ben dan precies 7 weken

3 jaar geleden

Reactie op JoskeVen

Ik heb 2 dagen ook flink gebloed, helder rood en met krampen dag 3 hield h ...
Ik hoop het ook voor je🙏 Ik heb na anderhalve week na het bloeden uiteindelijk weer een test gedaan omdat de echo pas in feb is en toen was ik niet meer zwanger😔

3 jaar geleden

Reactie op Vanessa86

Ik hoop het ook voor je🙏 Ik heb na anderhalve week na het bloeden uiteinde ...
Dat is heel verdrietig. Sterkte❤

3 jaar geleden

Reactie op MrSiLsEeE29

Ik heb 6 dagen gebloed dan 2 dagen ampern4 dagen niets en zondag weer ineen ...
Wow echt? Dat geeft hoop!! Ik heb besloten om vanavond na werk de verloskundige te bellen of ik echt niet voor een eerdere echo kan komen

3 jaar geleden

Reactie op Vanessa86

Ik heb dat vorige week ook gehad bij bijna 5 weken zwangerschap😔 2 en hal ...
Ahh wat verdrietig... ik ben we ook bang voor bij mij. Maar ik lees ook positieve verhalen... sterkte 💛

3 jaar geleden

Lief dankjewel! Ik duim ook voor jou! Het klinkt bij jou wel gunstiger dan ...
Voel jij je wel nog zwanger? En symptomen? Ik voel mij gewoon normaal, niet gevoel dat ik zwanger ben en verder nergens last van. Bloeding was vanochtend nog een beetje en is rond 11u gestopt...

3 jaar geleden

Ik heb het 6 januari gehad 3 dagen licht ongesteld klein beetje . Toen wist ik nog niet dat ik zwanger was en zag het dus als een ongesteldheid wat ik 7 januari ook moest worden volgens de berekening . Nu bleek ik zwanger toen al te zijn . Volgende week echo aan de ene kant denk ik toen was het al mis , maar aan de andere kant ik heb wel me symptomen en de test bleek gisteren ook nog steeds positief te zijn . Afwachten dus !!!

3 jaar geleden

Ik heb het 6 januari gehad 3 dagen licht ongesteld klein beetje . Toen wist ...
Kan toen je innesteling zijn geweest

3 jaar geleden

Voel jij je wel nog zwanger? En symptomen? Ik voel mij gewoon normaal, niet ...
Ja dat heb ik ook! Heb geen symptomen... helaas is mijn bloedverlies nog niet gestopt. Weet niet zo goed hoe ik me voel 🙈 Ik hoop gewoon zo dat ik nog zwanger ben! Ga straks mn verloskundige bellen om te vragen of ik niet toch volgende week een echo kan krijgen

3 jaar geleden

Ja dat heb ik ook! Heb geen symptomen... helaas is mijn bloedverlies nog ni ...
Ik net ook nog rode slijm bij plassen.... En beetje zwaar gevoel in mijn buik... Verschrikkelijk die onzekerheid

3 jaar geleden

Hoe gaat het nu?

3 jaar geleden

Reactie op Koekkiemonster

Hoe gaat het nu?
Hoi! Lief dat je het vraagt! Mijn bloedverlies is minder geworden maar zeker nog niet weg. Mijn verloskundige net gebeld. Zij gaf aan dat er nog wel wat hoop is. Maar de eerst volgende echo mogelijkheid is de 4e en dan heb ik afspraken op werk die ik onmogelijk met een smoes kan afzeggen. Dus we hebben afgesproken om tot de 9e af te wachten. Ik hoop zo dat het bloed verlies straks weg is. Elke keer naar de wc gaan is zo verdrietig 🩸. Heb wel weer een mini beetje hoop!

3 jaar geleden

Reactie op noortje19

Ik had dat toevallig ook vandaag helder rood bloed & ben 5 weken en 5 d ...
Hoe is het afgelopen vandaag? ☺️

3 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde. Ben vandaag 5.3 en begon gister avond met bruine afscheiding, vanochtend veel pijn in onder rug. Vertrouwde het niet en heb gebeld naar vk. Ze zei toen bruin is oud dus het kan nog van de innesteling komen geen zorgen maken. Ben zojuist met een tampon naar binnen gegaan. Haalde hem eruit en hij was helemaal vol met rood bloed. Ben echt aan het janken 😢 Opnieuw vk gebeld, ze kunnen nog niks voor me doen. Echo is te vroeg dus heb m’n eerste echo 8 feb. Ik moet afwachten hoe het verder gaat. Pijnlijke borsten zijn ook als sneeuw voor de zon verdwenen. Dus ze vreest het ergste. Ik heb er zelf ook geen goed gevoel bij 😔 Heb alleen zeurige pijn nu in rug en buik, alsof ik ong moet worden. Wachten duurt zo lang hè pff. Ik ga voor jullie duimen en hopen dat het voor ons allemaal een goed doorbloedde baarmoeder is of zo...😫🙏🏼

3 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde. Ben vandaag 5.3 en begon gister avond met bruine ...
Wat naar om te horen, advies gebruik geen tampon maar maandverband, zodat je kan zien wat je verliest. Rustig aan♥️

3 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde. Ben vandaag 5.3 en begon gister avond met bruine ...
Wat een herkenbaar verhaal 😢 Ik ben vandaag ook 5.3 Al 3 dagen rood bloedverlies. Gelukkig neemt het nu iets af. Ook flinke krampen. Ik mag 10 februari pas voor een echo. Maaar ben er bang voor. Ik hou me een beetje vast aan sommige positieve verhalen van mensen die hetzelfde hebben meegemaakt en toch een gezond kindje gekregen hebben 🤞🏻

3 jaar geleden

Ik verloor drie dagen bloed toen ik 5 weken was. Ben nu bijna 6 weken en bloedverlies hield na 3 dagen gelukkig op. Ik maak mij nog steeds wel zorgen.