71 Reacties

3 jaar geleden

Wat een herkenbaar verhaal 😢 Ik ben vandaag ook 5.3 Al 3 dagen rood bloedv ...
Precies, het maakt je zo bang en onzeker. Krampen en bloedverlies is het laatste wat je nu wilt. Nog anderhalve week wachten dus. Wordt echt een hel dat wachten hè 😔 Ja ik hou me er ook wel aan vast, al die positieve verhalen, en blijf echt duimen dat het alsnog goed komt. Maar voel me sinds vandaag zo leeg en anders😢

3 jaar geleden

Reactie op JoskeVen

Ik verloor drie dagen bloed toen ik 5 weken was. Ben nu bijna 6 weken en bl ...
Ja dat snap ik. Heb je ook krampen gehad? En stolsels? Wanneer ga je voor een echo? Hoop dat alles goed zit bij je🍀

3 jaar geleden

Precies, het maakt je zo bang en onzeker. Krampen en bloedverlies is het la ...
Herkenbaar 😔 En ik kan het ook met bijna niemand delen want bijna niemand wist het nog. Dat wachten is echt killing. Ik tel zo af!

3 jaar geleden

Herkenbaar 😔 En ik kan het ook met bijna niemand delen want bijna niemand ...
Ah hier precies hetzelfde. Alleen m’n vriend en ik weten het. Expres nog aan niemand verteld aangezien ik in aug ook een miskraam heb gehad 😔 Ja dat wachten is echt vreselijk ja, dan viel het “wachtbankje” na ovulatie nog mee vergeleken met dit wachten😫

3 jaar geleden

Reactie op noortje19

Wat naar om te horen, advies gebruik geen tampon maar maandverband, zodat j ...
Dankjewel! Sorry, had je reactie nog niet gelezen. Klopt, ik deed het alleen even om te kijken of ik van binnen nog bruine afscheiding had. Wat dus blijkbaar rood bloed is geworden. Heb nu een maandverband in. En helaas al voor de helft vol 😔

3 jaar geleden

Dankjewel! Sorry, had je reactie nog niet gelezen. Klopt, ik deed het allee ...
😥 Zo verdrietig he! Ik ga morgen weer een zwangerschapstest doen. Aangezien ik nu al 3 dagen bloed. Als die negatief is dan weet ik zeker dat ik niet meer zwanger ben. Als die positief is dan zegt het niet zoveel

3 jaar geleden

Ah hier precies hetzelfde. Alleen m’n vriend en ik weten het. Expres nog aa ...
Hahah dit is precies wat ik tegen mijn vriend zei; dit ‘wachtbankje’ is 10.000x keer erger dan na een ovulatietest. Herken je het nu van augustus of is het anders?

3 jaar geleden

😥 Zo verdrietig he! Ik ga morgen weer een zwangerschapstest doen. Aangezi ...
Ja echt vreselijk. Ja denk dat ik dat ook ga doen inderdaad, als het al “los” is gekomen zal het hcg ook wel zijn gedaald dus ga er in ieder geval vanuit dat het streepje heel licht zal zijn

3 jaar geleden

Vk zei in december tegen mij dat het geen zin heeft om een echo te maken terwijl je nog bloed dat geeft geen garanties. Op dat moment kan alles goed zijn en als je naar buiten loopt kun je bijvoorbeeld het kindje als nog verliezen... hopelijk heb je snel duidelijkheid

3 jaar geleden

Hahah dit is precies wat ik tegen mijn vriend zei; dit ‘wachtbankje’ is 10. ...
Echt 10.000x erger ja 😭 Nee ik had toen een missed abortion, bij de eerste echo erachter gekomen dat het was gestopt met groeien. Maar toen dus nul bloeding of krampen. En curretage gehad. 😔

3 jaar geleden

Update: vanochtend zwangerschapstest gedaan en die was al veel minder duidelijk positief. Ik weet nu echt zeker dat ik een miskraam gehad heb 😔

3 jaar geleden

Update: vanochtend zwangerschapstest gedaan en die was al veel minder duide ...
Ach wat vreselijk 😢 Heel veel sterkte!! Dus toch wat je dacht hè..💔 Neem je rust en tijd om het te verwerken

3 jaar geleden

Ach wat vreselijk 😢 Heel veel sterkte!! Dus toch wat je dacht hè..💔 Neem ...
Jaa helaas wel. Zo ontzettend verdrietig. Op naar de volgende ronde 😕

3 jaar geleden

Ik heb dit een paar weken terug op week 6 ook gehad. Maandverband vol helderrood bloed. Ik wist zeker dat het een miskraam was. Op advies 24 uur bedrust genomen. 3 dagen later een echo gehad en een kloppend hartje gezien. Bleek een geknapt bloedvaatje.

3 jaar geleden

Niet wachten!!! Huisartsenpost bellen en doordrammen! Zit nu in het ziekenhuis en net te horen gekregen dat mijn voorgevoel een ‘miskraam’ toch echt bezig was in mijn lichaam. Zo intens verdrietig maar oh zo fijn dat ik niet nog weken hoef te wachten op de 8 weken echo om te weten of het bloeden nou een miskraam was of iets anders....

3 jaar geleden

Reactie op DeloM

Ik heb dit een paar weken terug op week 6 ook gehad. Maandverband vol helde ...
Echt? Maar mijn zwangerschapstest was vanochtend 1-2 weken zwanger en vorige week nog 2-3 (dus eigenlijk 4-5 weken).... denk echt dat het bij mij een MK is

3 jaar geleden

Ik had dat ook. En nu toch maar weer eens een zwangerschaps test gedaan en die is nu opeens met 6+3 negatief. Dus bij mij een miskraam geweest. Maar bij iedereen kan het uiteraard anders zijn.

3 jaar geleden

Update: vanochtend zwangerschapstest gedaan en die was al veel minder duide ...
Heb ik nu ook. Die van mij is zelfs negatief

3 jaar geleden

Ik heb twee dagen ook weer getest. Nu ook helemaal negatief 😢

3 jaar geleden

Ik heb twee dagen ook weer getest. Nu ook helemaal negatief 😢
😢 sterkte.