71 Reacties

3 jaar geleden

Helaas zijn echo centrums dicht zover ik weet.... ik moest helaas ook wachten tot het bloeden gestopt was om te kijken hoe lang het aanhield. Ik was op dat moment bijna 6 weken. Ik heb de huisarts gebeld en de verloskundige maar ze sturen je niet zomaar door voor een echo omdat ze toch zeggen afwachten. Vreselijk gevoel!! Het begon bij mij met oud bloed, toen helderrood en later wat stolsels.... het was helaas een miskraam. Het was in november en toen was het particuliere echo centrum nog open dus ben ik daar geweest voor een betaalde (pret) echo en helaas een leeg vruchtzakje en 1,5 week later pas naar de verloskundige en toen was alles schoon. 😊 nu ondertussen weer 8 weken zwanger zo snel is het gegaan!

3 jaar geleden

Reactie op Bohemian2018

Helaas zijn echo centrums dicht zover ik weet.... ik moest helaas ook wacht ...
Oh wauw dat is snel gegaan! Weet je hoe snel je je eisprong had na je miskraam? Ik probeer maar vast vooruit te kijken... ik was ook bijna 6 weken

3 jaar geleden

Ik zou ook zo snel mogelijk laten controleren - helaas net vandaag verdrietig nieuws gekregen ...Maar bij iedereen kan het iets anders zijn . Veel sterkte en hopelijk loopt het goed af!

3 jaar geleden

Inderdaad gewoon huisartsenpost bellen. Bij mij konden ze daar al vaststellen dat het inderdaad een miskraam was. Scheelt al die valse hoop

3 jaar geleden

Hier ook gehad.. daarnaast nog 2 weken bruinverlies.. was helemaal over mn toeren en ging van het ergste uit mocht met 7+4 toen ook pas komen... toen was alles oké! Nu bijna 10 weken.. volgende week termijnecho en geen verlies meer gehad.. afwachten.. het kan dus ook goed afgelopen.. sterkte🥰

3 jaar geleden

Reactie op Leeuw90

Hier ook gehad.. daarnaast nog 2 weken bruinverlies.. was helemaal over mn ...
Oh wauw!! Wat een bijzonder verhaal! Had je nog een zwangerschapstest gedaan? Want mijne is nu negatief... zou vandaag 6+2 zijn

3 jaar geleden

Ik heb nu bijna 2 weken elke dag oud bloed, 2 x helder rood vloeibaar. Vandaag toch maar getest en heel duidelijk zwanger 3+ te zien.

3 jaar geleden

Ik had bij 5 weken ook telkens bruin bloedverlies en dat bleef aanhouden tot 7 weken. Tussendoor al twee keer een echo gehad met een kloppend hartje. Gister plotseling veel helderrood bloed en krampjes, mocht vandaag weer terecht voor een echo. Het hartje klopt nog steeds gelukkig. Er zou waarschijnlijk een vaatje gesprongen zijn maar jeetje dit was schrikken. Ik ben nu 8+1 weken.

3 jaar geleden

Hey, hoe gaat het nu met je?

2 jaar geleden

Reactie op JoskeVen

Dat is heel verdrietig. Sterkte❤
Dank je wel ❤️