4 Reacties

2 jaar geleden

Hee onze zoon (van 28-9) spuugt de laatste week ook weer meer. Het zijn gobbels tijdens het spelen. Ik heb het idee dat het er mee te maken heeft dat hij nu tijgert en telkens druk op zijn buik legt. Ik weet niet of dat herkenbaar is in jullie situatie? Ik laat wel eens wat langer een slabber om zodat als die dan spuugt de slabber het weer opneemt in plaats van zijn shirt 😂😂

2 jaar geleden

Hier ook weer wat meer sinds eergisteren. Wij hebben vaak t idee dat mevrouw dan weer een ontwikkeling doormaakt. Vaak als ze 2 of 3 dagen wat spuugt kan ze weer wat nieuws in grote sprong. Nu is ze druk bezig met het op handen en knieën zitten en om zelf rechtop te proberen komen zitten

2 jaar geleden

Mijn dochter gaf ook meer terug toen ze nog tijgerde, nu ze goed kan kruipen, staan, op der knieeen en billen kan zitten uit zichzelf is het weggegaan. Ze ligt nu nauwelijks meer op haar buik te spelen. 😊

2 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties, stelt mij gerust ;) mijn zoontje is inderdaad vollop aan het tijgeren en gaat denk bijna kruipen maar dat kost m veel inspanning.. het is ook vaak als hij op zn buik ligt ja.. ga nu ook zorgen dat ie zijn slabber om heeft met spelen👍😀