7 Reacties

2 jaar geleden

Zouden lymfeklieren kunnen zijn, had mijn dochtertje ook toen ze net geboren was. Cb gaf toen aan dat t niet erg was dus heb me er nooit meer druk over gemaakt

2 jaar geleden

Mijn dochtertje van 8 maanden heeft dit ook. Omdat het niet slonk hebben we een echo laten maken. Daar bleek het klierweefsel te zijn. Als je je zorgen maakt gewoon om een echo vragen!

2 jaar geleden

Reactie op Joanne🥰

Zouden lymfeklieren kunnen zijn, had mijn dochtertje ook toen ze net gebore ...
Heeft ze het nu niet meer? Dat zei de arts indd ook dat dat het is. Maar toch vind ik het een eng idee.

2 jaar geleden

Heeft ze het nu niet meer? Dat zei de arts indd ook dat dat het is. Maar to ...
Volgens mij niet meer hahaha, was t alweer vergeten

2 jaar geleden

Heeft ze het nu niet meer? Dat zei de arts indd ook dat dat het is. Maar to ...
Kijk het even een paar dagen aan, En anders volgende week even langs de huisarts. Indd laat ze er dan maar even na kijken met een echo.

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft het ook gehad, iets hoger als zijn tepeltje. Ze dachten toen ook aan een klier maar het ging niet weg. Dus toen ook een echo laten maken en bleek het ook om opgehoopt weefsel te gaan. Dit is toen ook weggehaald. Ik zou om een echo vragen. Dan weet je zeker wat het is. :) en ben je zelf ook wat gerustgesteld.

2 jaar geleden

Ons zoontje had dit ook bij beide tepels. Zat echt een soort knikker. Kreeg bij de HA inderdaad te horen dat dit was onder invloed van mijn hormonen. Is vanzelf overgegaan.