13 Reacties
2 jaar geleden
Ik zou denk ik persoonlijk kijken of er iemand van mijn kant vd familie (die dus niet naar de verjaardag gaat) op zou kunnen passen en anders zou ik denk ik thuis blijven met m'n kindje en dat mn man alleen gaat..
2 jaar geleden
Lastig zeg! Onze dochter heeft hetzelfde qua niet kunnen slapen in wagen/maxicosi e.d. Wellicht inderdaad kijken of iemand een paar uurtjes tijdens het slaapje kan oppassen? Anders zou ik persoonlijk ook kiezen voor mijn dochter en haar rust, en je vriend dit keer alleen laten gaan... wellicht volgend jaar beter.
2 jaar geleden
Reactie op Melissa2711
Ik zou denk ik persoonlijk kijken of er iemand van mijn kant vd familie (di ...
Helaas is toevallig mijn vriend een weekendje weg (anders zou hij natuurlijk meegaan) en een groot deel van mijn familie op vakantie en anders aan het werk. Het valt precies allemaal even ongunstig. En heel eerlijk gezegd, ik heb geen zin om mij in allerlei bochten te wringen.. onze dochter gaat voor en die slaapjes heeft ze gewoon nodig.
2 jaar geleden
Ik zou het gewoon proberen! Probeer er om 12 al meteen te zijn. Of zorg dat ze om 12 zeker in bed ligt en maak haar na 1,5u ofzo wakker. Als je altijd zo’n goed schema hebt moet dat denk ik wel een keertje lukken hoor als je er vanaf wijkt. Hier in ieder geval wel die ervaring
2 jaar geleden
Ik zou vooral iets kiezen waar je jezelf goed bij voelt. Ik denk zelf dat het voor een keer niet zo’n probleem is als een kindje een keer wat later of vroeger op bed ligt dan normaal. Dat is in ieder geval mijn eigen ervaring. Ik zou anders meteen om 12.00 uur gaan en dan bv tot 13.00 uur en haar dan meteen op bed leggen (en dan in de ochtend ook wat later op bed leggen). Maar goed nogmaals het belangrijkste lijkt me dat je doet wat goed voor jou voelt en dus uiteindelijk voor je dochter.
2 jaar geleden
Lekker thuis blijven met je dochter en op een ander moment even langsgaan voor de verjaardag. Sommige kinderen slapen nou eenmaal lastig on the go en ze hebben hun slaap nog zo hard nodig.
2 jaar geleden
Ontzettend bedankt voor jullie begripvolle reacties! Ik kijk de dag zelf gewoon even aan hoe het loopt. Als ze al wat vroeger wakker is na haar ochtendslaapje, probeer ik haar zo snel mogelijk wanneer ze een beetje moe wordt weer naar bed te brengen. Als ze het nog wel even vol lijkt te houden, zorg ik dat ik om 12.00 uur bij dat feestje ben en ga ik richting huis zodra ze het echt zat wordt. Ik ga wel zien hoe het loopt 🤗.
2 jaar geleden
Wordt je kleintje zelf wakker uit het ochtendslaapje?
Anders kun je het slaapje in de ochtend ook net wat langer laten zijn. Van 9-10:30 bijvoorbeeld. Dan heb je iets meer speling met het naar bed brengen voor de middagslaap en als het 13:30/14u slapen wordt dan heeft ze er wel al lekker 1,5u opzitten in de ochtend.
2 jaar geleden
Reactie op El707
Wordt je kleintje zelf wakker uit het ochtendslaapje?
Anders kun je het sl ...
We maken haar eigenlijk nooit wakker tijdens haar slaapjes. Ik probeer er maar relaxt in te staan en zien hoe het loopt.. dat is denk voor nu het beste 😊.
2 jaar geleden
Reactie op Mommy-1992
Helaas is toevallig mijn vriend een weekendje weg (anders zou hij natuurlij ...
Hihi je zegt je eigen antwoord al 🙈! Lekker thuis blijven dan. 😀