19 Reacties

2 jaar geleden

https://www.lijstje.nl/Zoranadam Misschien zie je hier wat tussen? Heb dit lijstje gemaakt voor m'n zoontje en naar m'n familie doorgestuurd hahaaha

2 jaar geleden

Dan kun vragen om een cadeaubon voor een fotoshoot. Of kaartjes voor de dierentuin enzo. Iets om een mooie herinnering te maken.

2 jaar geleden

Er zijn nog een paar topics m.b.t. ideeën voor de eerste verjaardag, wellicht kun je daar nog wat inspiratie uithalen?, o.a. deze: https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-september-2021/verjaardagscadeau-tips-NEp94m

2 jaar geleden

Wij lopen hier ook erg tegen aan! Met Sinterklaas natuurlijk ook al heel veel gekregen dus hij heeft al zoveel! Hij krijgt van opa en oma een loopfiets en van ons geld op de rekening. Mijn oma koopt tzt kleding en de rest vraag ik denk ik om cadeaubonnen ofzo. Om nu al weer voor de volgende fase wat te vragen is ook niks zit je met Sinterklaas of volgende verjaardag weer…. Je koopt zelf tussendoor ook vaak nog iets wat voor de leeftijd dan is.

2 jaar geleden

Wij kopen deze voor de verjaardag van onze dochter. Deze kan versteld worden. Dus hij kan ook hoger gemaakt zodat ze erbij kunnen staan en zitten 😌

2 jaar geleden

Hier t Ikea keukentje wat ik helemaal ga aanpassen naar een daadwerkelijk werkend keukentje. Kraan die werkt, oven die kan oplichten, magnetron die kan oplichten en een ping kan geven en wat verlichting er op maken. We gaan ook een koelkast maken een wasmachine en droger maar die zijn meer voor de Sinterklaas en de kerst😉 Wij hebben aan de rest van de familie en vrienden aanvulling op de keuken gevraagd. Bijvoorbeeld little dutch broodrooster en theeservies. Houten snij fruit en groenten enz Mijn moeder maakt een schort met haar naam, theedoeken, handdoeken, vaatdoekjes en andere poetslappen! Dus wij hebben straks echt een heel leuk en compleet keukentje waar iedereen mee kan spelen die wil 😉 En als ze t niet leuk vind? Dan hebben we dikke pech haha

2 jaar geleden

https://www.bol.com/nl/nl/p/topmark-4-in1-driewieler-loopfiets-balance-bike-kaya-groen/9300000008537694/?Referrer=ADVNLGOO002027-G-137003293159-S-1671546004961-9300000008537694&gbraid=0AAAAAD5OnmOSv7kVRJegcIfDfCzOq3C-U&gclid=Cj0KCQjwxb2XBhDBARIsAOjDZ37u5WoX0PkzyDceQAtgQOQd42W2d3rF8e-j7M371USJFFe7qB3ETYoaAr4zEALw_wcB Deze krijgt ze van haar oma en wij geven nog het ikea keukentje

2 jaar geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Hier t Ikea keukentje wat ik helemaal ga aanpassen naar een daadwerkelijk w ...
Wauw dat klinkt echt zo leuk! Hoe was je dat van plan? Je brengt me namelijk op hele goeie ideeën voor de verjaardag van onze dochter 😊

2 jaar geleden

Van ons krijgt hij een kast waar zijn speelgoed in kan en zijn eerste schoentjes Aan familie heb ik vanalles gevraagd, zoals voorleesboekjes, loopkarretje, glijbaantje, bouwblokken, een wobbel, pyjama's en slaapzak voor de winter en van Little Tikes de transportwagen met autotjes. Alles wat hij niet krijgt, gaat naar het sinterklaas lijstje

2 jaar geleden

Reactie op Lotttt-

Wauw dat klinkt echt zo leuk! Hoe was je dat van plan? Je brengt me namelij ...
Ik heb op Pinterest wat leuke ideeën gezien qua stijl voor de keuken. Ik ben nogal van de groen tinten met zwart of rosé goud. Dus dat gaan een beetje de tinten worden. Als achterplaat een aantal tegelstickers die ik al op Shein besteld heb🙈 op YouTube staan een aantal filmpjes met werkende kraantjes maken. Wij maken die dan alleen aan de achterkant want die komt ook een stukje van de muur te staan😉 voor de rest veel inspiratie van Pinterest en YouTube 🥰🥰🥰

2 jaar geleden

Een binnen/buiten glijbaan

2 jaar geleden

Hier hetzelfde nog een zoontje van 3 toen hij 1 werd hadden we alleen maar speelgoed gevraagd achteraf zoveel spijt van gehad want hij snapte er echt nog niet veel van dus dit keer cadeaubonnen gevraagd en een paar cadeaus zoals: eetbordjes met zuignap , reiskoffer met naam, airlayer voor in de auto en van ons krijgt hij een vtech 5 in 1 locomotief

2 jaar geleden

Zit met hetzelfde, zus van bijna 3 en we hebben al zo veel! Wel leuk: jongenskleding (op de groei) en een tafel/stoeltje/bankje waar ze straks samen aan kunnen zitten. Al vind ik dat eigenlijk meer iets voor de verjaardag van mijn dochter omdat zij er al daadwerkelijk gelijk gebruik van zal maken.. 😏

2 jaar geleden

Ik heb zelf een ikea keukentje opgeknapt voor haar 1e verjaardag :)

2 jaar geleden

Loopkarretje, blokken, voorlees boekjes, een boekje dat je kan kleuren met water (splish splash), een tafeltje en stoeltje, glijbaan, hobbelpaard, eerste schoentjes, kleine diertjes om mee te spelen

2 jaar geleden

Gister begonnen met de keuken op pimpen! Heb vanalles besteld al om m helemaal aan te kleden! Bij ons is iedereen heel enthousiast voor de keuken en zijn zelfs mensen die handgemaakte dingen gaan maken haha We hebben ook een kastje gekocht voor de "koelkast" die krijgt ze voor Sinterklaas met werkend lampje, lades en rekken ❤️🥰

2 jaar geleden

Quadro (beginner)

2 jaar geleden

Reactie op wave

Zit met hetzelfde, zus van bijna 3 en we hebben al zo veel! Wel leuk: jong ...
Bij alles wat ik bedenk heb ik het idee dat het met voor zijn grote broer is dan voor hem. Zo lastig!

2 jaar geleden

Wij hebben toentertijd voor onze tweede zoon (nr 1 en nr 2 schelen 15 maanden) een schommel voor binnen gekocht. Gewoon schommelhaken aan de balken geschroefd en hup. Die schommel was een van de beste cadeaus ooit! Nr. 3 kreeg een wobbel, maar die was idd in eerste instantie leuker voor zijn broers dan voor hem. Nu voor ons dochtertje gaan we geen groot nieuw cadeau doen. Dat komt volgend jaar als ze wat meer besef heeft wel. Ze krijgt de speciale loopauto die we hebben bewaard van de eerste. En de schommel als we weer een goed plekje er voor bedenken.