20 Reacties
2 jaar geleden
Hai!
Ik zou op een bloedonderzoek aandringen en dan vooral je ijzer en je vitamine b. Good luck!
2 jaar geleden
Ik heb heel veel baat gehad bij een behandeling van een orthomoleculair deskundige.
2 jaar geleden
Reactie op Zoutje
@babygirl1809 ergens fijn dat alles goed is... maar die vermoeidheid is fru ...
Ja zeker omdat dan de vraag blijft hangen waar komt het dan in godsnaam vandaan? Ik heb soms geen eens energie om het huishouden nog te doen. Geniet wel van mn meisje en moeder zijn en van alle leuke dingen doen dus postnatale depressie lijkt het niet te zijn.
Maar idd zoals je zegt erg frustrerend!
2 jaar geleden
Heb hetzelfde. Ik gooi het eigenlijk op de hooikoorts. Weetniet of je hooikoorts hebt?
2 jaar geleden
Reactie op Zoutje
Dat is een goeie... ik weet mijn ijzer niet. De assistente van de huisarts ...
Same here. Ik kon mijn ijzer gewoon via een vingerprikje laten testen, direct uitslag. Het is de moeite waard nog een te vragen dus.
2 jaar geleden
Ik kreeg dan wel weer van de arts het advies om niet zomaar vitamines te slikken want te veel werkt averechts. Ik heb altijd geleerd dat je dit dan weer uitplast maar ja..
2 jaar geleden
Reactie op EllaBabyNr1
Ik kreeg dan wel weer van de arts het advies om niet zomaar vitamines te sl ...
Los van het uit plassen is het sowieso niet goed om zomaar te slikken. Je moet vooral ook kijken of je ge oeg stoffen hebt om de vitamines daadwerkelijk op te nemen. Het beste kun je eerst dit laten onderzoeken en daarop pas je vitamines
2 jaar geleden
Reactie op Zoutje
@anouksurf wat voor klachten had je nog meer?
Heel moe. Maar anders moe dan even nachtje slecht slapen. Andere gemoedstoestand, wat meer down en weinig zin in dingen (dat is erg uitzonderlijk), ook kwam ik in heel korte tijd best wat aan. In mijn geval mocht dat ook wel, maar in 2 weken toch raar. Uhm wat nog meer, oja broze nagels, onder m'n ogen was het dikker, zere spieren en gewrichten terwijl niet geks had gedaan. Nou was mijn schildklier echt heeel traag. Maar het komt veel voor in eerste jaar bij vrouwen na een zwangerschap en kan zich weer herstellen. Eventueel kleine moeite om even te laten testen? Incl de vit B12, vit D en ook ijzer. Misschien is dat het niet, maar kan je het tenminste uitsluiten. Wel laten testen voordat je supplementen gaat slikken! Anders heb je kans op valse bloedwaarden. Ik voelde me overigens de eerste 6/7 maanden na bevalling prima, maar toen ik stopte met borstvoeding kwamen de klachten..