9 Reacties

2 jaar geleden

In 2 zitten meer voedingsstoffen enzo, ze hoeven hier ook minder van te drinken

2 jaar geleden

Volgensmij 😝

2 jaar geleden

Nummer 2 zit meer ijzer in, veel baby’s vinden het minder lekker daardoor, is overigens ook het enige verschil met nummer 1. En dat de schepjes iets groter zijn. Ik gebruik ook Etos eigen merk en blijf nog 1 geven, hij is al zo’n moeilijke eter 😬

2 jaar geleden

Ze krijgt hier überhaupt niet veel kunstvoeding (geef nl ook borstvoeding) dus het is niet zozeer de hoeveelheden. Ze krijg 's avonds altijd een flesje kunstvoeding en die dronk ze altijd goed leeg tot we overgestapt zijn op nummer 2. Nu zijn we hij toeval even terug op 1 (nummer 2 was uitverkocht) en nu drinkt ze ze weer leeg.

2 jaar geleden

https://www.npo3.nl/keuringsdienst-van-waarde/25-02-2021/KN_1725001

2 jaar geleden

hier krijg je de volledige uitleg 😁 ik blijf bij nummer 1

2 jaar geleden

Ze zeggen ook dat nummer 2 wat anders smaakt. Mijn dochter lijkt het niks uit te maken maar ze krijgt nutramigen LLG 2 ivm kma

2 jaar geleden

Reactie op Zij1989

Ik heb die aflevering inderdaad gezien! Weet wel dat eigenlijk het enige verschil is dat er in 2 meer ijzer zit en dit niet per se noodzakelijk is omdat ze dit ook uit vaste voeding kunnen halen. Maar het kan ook geen kwaad en aangezien ze nog niet zoveel vaste voeding eet geven we toch nr 2. Waarschijnlijk is het dan toch het extra ijzer waardoor het anders smaakt. Het klinkt wel wat kieskeurig :')

2 jaar geleden

Reactie op Zij1989

hier ook! alleen toen was nummer 1 op.. haha bleef dan liever in t straatje (ah bio) dan een ander merk maarja in Amerika bestaat opvolg melk nieteens