14 Reacties

2 jaar geleden

drinkt hij nog wel melk?

2 jaar geleden

Fruit zit ook veel vocht in als je daar wat extra bij toevoegd? Of er iets van een waterijsje van maakt?

2 jaar geleden

Inderdaad drinkt hij nog melk? Mijn zoontje van bijna 10 maanden krijgt nog geen water, enkel borstvoeding.

2 jaar geleden

Mijn dochter drinkt ook amper water, dus ik geef haar ook op mijn verzoek extra bv. En idd ook extra fruit (meloen, aardbeien) of bijv komkommer.

2 jaar geleden

Geeft niks! Tot 1 jaar is dit helemaal nog niet belangrijk. Ze halen genoeg vocht uit hun voedingsschema (flessen, fruit en avondmaaltijd). Geniet van je vakantie! P.s. wij zijn net terug en onze dochter dronk op vakantie opeens wel water, thuis niet. Dus wie weet! Anders niks aan de hand 馃榾

2 jaar geleden

Indien nodig een extra fles? Doen wij wel eens mocht ze er behoefte aan hebben

2 jaar geleden

Ja hij drinkt dagelijks 2 flessen van 240 met 8 schepjes nu met het warme weer geef ik 260 water met 8 schepjes. Had gelezen dat je 10ml per 100ml extra water mocht bijgeven in de fles.

2 jaar geleden

Reactie op ldhondt

Ja hij drinkt dagelijks 2 flessen van 240 met 8 schepjes nu met het warme w ...
ik zou er misschien meer flessen van maken bv 4 flessen van 150 of 2 grote van 210 en 2 van 90 tussendoor verder komkommer, watermeloen dat soort dingen washandje nat maken en daar op laten sabbelen

2 jaar geleden

Reactie op ldhondt

Wow, grote flessen! Krijgt ie van mij niet op! 馃き wij gaven ook wel eens 90 cc met 1 of 2 schepjes poeder. Langzaam afbouwend naar water

2 jaar geleden

Reactie op Anouk1-24

Wow, grote flessen! Krijgt ie van mij niet op! 馃き wij gaven ook wel eens 90 ...
Of idd wat kleinere flessen. 2x 180, en 1x 90/150

2 jaar geleden

Drinkt hij ook geen fruitwater/cafe茂ne vrije thee?

2 jaar geleden

Reactie op ldhondt

Dat zijn wel hele grote flessen! Misschien verdelen in 3 van 180?

2 jaar geleden

Onze zoon dronk ook geen water of thee. Wel slokjes, maar niet veel. Toen gingen we op vakantie en toen heel veel aangeboden in een normale beker en tuitbeker. Het ging steeds beter en namen er steeds de tijd voor. Eerst de beker en dan de borst was het bij ons. Na de vakantie hebben we een 360 beker gekocht van difrax, omdat de tuitbeker zwaar dronk en sindsdien gaat het nog beter. Blijven aanbieden, geduldig blijven en anders voor de fles eerst water aanbieden. Wil hij niet dan gewoon bv of kv geven en idd goed veel fruit met vocht!

2 jaar geleden

Anders appelsap mengen met wat water of fopflessen maken.