16 Reacties

2 jaar geleden

Wij vliegen naar Zakynthos (3 uur vliegen). We hebben een hotel met een suite en zwembad voor de deur. Zo kunnen we toch zwemmen en relaxen als de kleine in haar bedje ligt.

2 jaar geleden

Wij vliegen ook naar Zakynthos, vanaf Maastricht airport zo'n 3 uurtjes vliegen.

2 jaar geleden

Wij gaan naar kreta met de kleine 😁hebben een vila geboekt met rbnb 😁

2 jaar geleden

Wij vliegen naar Tenerife met de kleine man. We zitten in een kindvriendelijk appartementencomplex! Kan niet wachten 😍

2 jaar geleden

Mallorca

2 jaar geleden

Wij gaan naar Hawaï maar weet niet of ik dat zo een aanrader vind 😂

2 jaar geleden

Wij gaan Mallorca uitproberen! Kort vliegen vanaf Weeze (wat voor ons heel dichtbij is), en mooi weer 😊 Hebben een groot kindvriendelijk huis geboekt via Booking.com

2 jaar geleden

Wij hebben net een weekje Kos gehad, vanaf Eindhoven wat bij ons vlakbij is. We hadden all inclusive voor 8 dagen, was erg leuk!

2 jaar geleden

Ook tips voor hotels/appartementen?

2 jaar geleden

Volg

2 jaar geleden

Wij zitten nu in Bari in Puglia, Italië 😀. 2 uurtjes vliegen, dus ideaal en is ook heel goed gegaan. Wij zitten in een air bnb en die kan ik helaas niet aan raden (zijn 2 dagen hier en wachten nog op het baby bedje). Maar goed hier in de omgeving zullen genoeg wel fijne en goede hotels zijn! Het is verder wel heerlijk hier!

2 jaar geleden

Wij zitten nu op Ibiza in Portinatx. Het hotel is mega kindvriendelijk. Onze kleine meid geniet enorm!

2 jaar geleden

Wij zaten op Kos in het Gaia Village hotel. Prima all inclusive met een baby. Wij hebben er enorm genoten!

2 jaar geleden

Reactie op GigiChiara

Wij vliegen naar Tenerife met de kleine man. We zitten in een kindvriendeli ...
Mag ik vragen in welk complex? Wij overwegen namelijk ook Tenerife!

2 jaar geleden

Wij zijn niet echt strandgangers dus hebben 6 nachten / 7 dagen Split Kroatië geboekt. Gaan morgen weer naar huis. Zitten met een Airbnb in het centrum. Alles is max 5 minuten lopen. Verder 1 dagje strand gepakt enen dagje auto gehuurd voor naar de Krka watervallen.

2 jaar geleden

Wij zijn naar Spanje geweest 2.5 uur vliegen. In een villa met zwembad.