25 Reacties

2 jaar geleden

Wow 馃槼

2 jaar geleden

Bij ons moet het bedje en box ook naar beneden. Hij doet het nog niet helemaal goed, maar sinds gisteren ook begonnen met kruipen. Ineens lijkt hij geen baby meer馃ズ. Ik vind het fijn dat hij zichzelf kan ontwikkelen op zijn eigen tempo, maar wel jammer dat het zo snel gaat.

2 jaar geleden

Het is geen wedstrijd. Ieder kindje heeft z鈥檔 eigen tempo.

2 jaar geleden

Bij ons moet het bedje en box ook naar beneden. Hij doet het nog niet helem ...
Jaa precies, gaat zo snel dan he!! Dat heb ik dus ook dat ze geen klein baby鈥檛je meer lijken馃槱

2 jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Heb ik nooit gezegd馃槉 Wilde alleen ervaringen delen

2 jaar geleden

Wauw, wat snel! Knap zeg. Hier een minder snel kleintje van 26/9. Er wordt enthousiast gerold en gegild. Met zitten lijkt ze steeds minder op een tuimelaar, maar het is ook nog niet helemaal stabiel. Ook hier hartstikke trots op alles wat ze doet, natuurlijk. Alles op zijn tijd. Het is een vrolijk ei dat we overal naartoe kunnen nemen. We genieten iedere dag!

2 jaar geleden

Reactie op Mara21

Wauw, wat snel! Knap zeg. Hier een minder snel kleintje van 26/9. Er wordt ...
Ah ook super goed natuurlijk! Ook heel fijn dat je ze overal naartoe kan nemen, een vrolijke baby is vrolijke mama en papa! 馃尲 En trots zijn op je kleintje is ook het allerleukste wat er is鈽猴笍

2 jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Dat zegt toch ook niemand?

2 jaar geleden

hier al met maand 6 zelfstandig zitten en zelf fles vast houden en hij was snel met interesse in eten.. ik vind het ook jammer, en leuk, maar ook jammer haha ik voel nu al erge nostalgie naar de newborn fase 馃ズik mis mn mini mini baby haha

2 jaar geleden

Reactie op Bougainville

hier al met maand 6 zelfstandig zitten en zelf fles vast houden en hij was ...
Ooh wat goed zeg! Ja, precies dat, die mini-baby fase is echt zo snel voorbij, en nu helemaal als ze alles gaan ontdekken. Ik mis t stiekem ook al een beetje馃檲

2 jaar geleden

Reactie op Bougainville

hier al met maand 6 zelfstandig zitten en zelf fles vast houden en hij was ...
Hier ook. Onze zoon wilde toen hij 3 maanden was zelf z'n fles vasthouden. Hij wilde absoluut niet meer vast gehouden worden tijdens z'n fles. Voelde wel heel erg als dat ik m'n kleine baby'tje kwijt was.馃ズ

2 jaar geleden

Hier ook. Onze zoon wilde toen hij 3 maanden was zelf z'n fles vasthouden. ...
Dat is ook vroeg zeg! Hihi echte wijsneusjes zijn t dan he! Zo leuk om te lezen hoe ieder kindje zo z鈥檔 eigen ding en willetje heeft om iets te willen doen.

2 jaar geleden

Reactie op moni-

Dat is ook vroeg zeg! Hihi echte wijsneusjes zijn t dan he! Zo leuk om te l ...
Het begon met dat hij m'n vingers begon vast te pakken waarmee ik de fles vasthield. Toen heb ik een flesje met handvaten voor um gekocht en daar was hij helemaal blij mee. Ik heb nog wel soms 's nachts dat ik hem half slapend een flesje geef en dan kan ik hem nog wel lekker vasthouden. Dan vind hij het knuffelen wel fijn.馃榿

2 jaar geleden

Echt knap! Inderdaad echt bizar hoe het allemaal ineens z贸 snel kan gaan! Voor je het weet ren je achter haar aan

2 jaar geleden

Mijn dochtertje is vandaag 7 maanden. Ze kan van rug naar buik draaien maar doet t gewoon niet 馃槀 als ze op dr buik ligt draait ze nu wel rondom haar as. Zitten kan ze wel al best goed als ik haar zo neerzet! Maar ze leunt ook helemaal nog niet op dr benen haha. Laat zich er meteen doorheen zakken. Ik geniet er maar van, zolang ze niet kruipt hebben wij nog rust denk ik dan maar 馃槀 maar zo zie je maar dat echt ieder kindje zn eigen tempo heeft

2 jaar geleden

Wat een snelle kindjes!!! Na 7 baby's hier is het wel duidelijk; die van mij zijn van het gemak 馃槄

2 jaar geleden

Reactie op Raeven

Wat een snelle kindjes!!! Na 7 baby's hier is het wel duidelijk; die van m ...
Hahah ook lekker toch! Wauw 7 baby鈥檚, petje af!! Lekker gezellig in huis 鈽猴笍

2 jaar geleden

Ja hier ook. Kruipen bij zes maanden, eerste woord mama bij zeven maanden en staat sinds vandaag zelf in zn bed. We hebben de loopwagen maar vast naar beneden gehaald. Naar mijn idee gaat het allemaal wat te rap. Zo ligt ie in je armen en 7 maanden later staat ie in zn eigen bed.

2 jaar geleden

Sinds 2 wkn zitten als een huis! (24/9 geboren, 7mnd en een beetje) Je moet haar wel neerzetten. Van kruipen/tijgeren is nog geen spoor te bekennen. Op haar buik vind ze nog steeds lastig ivm reflux.

2 jaar geleden

Reactie op ibl84

Ja hier ook. Kruipen bij zes maanden, eerste woord mama bij zeven maanden e ...
Wat grappig, dezelfde ontwikkeling! Ja erg is dat he, ze lijken totaal niet klein meer.. de tijd vliegt zo nog sneller haha