15 Reacties

2 jaar geleden

Onze dochter krijgt nog 2 flessen, we geven geen gewone melk.. Welk een bakje yoghurt.. Meestal volle of halfvolle

2 jaar geleden

Zou nog even wachten met koemelk tot je kindje een jaar is. Wij geven wel volle of halfvolle yoghurt, maar dan geen vervanging van melkvoeding. Ik geef nog borstvoeding.

2 jaar geleden

Hier ook nog een doellie op 3 flessen, wat we ook doen die van 3 uur wil ze niet laten vallen🤷🏻‍♀️ Wij geven nog geen melk maar zoals hieronder gezegd wordt wel yoghurt. Ze is er dol op dus krijgt ze n bakje om 3 uur en dan een klein flesje ernaast. We variëren dan wel met wat er in zit, bijvoorbeeld fruit, van de week n keer stroop gedaan en dat ging ook goed en gewoon plain yoghurt is hier niet aan te slepen haha.

2 jaar geleden

Ons zoontje is nu 11 maanden en sinds vandaag op nog 1 fles in de avond voor het slapen gaan. Verder nog een beker melk in de ochtend bij het ontbijt.

2 jaar geleden

Reactie op Tassie83

Ons zoontje is nu 11 maanden en sinds vandaag op nog 1 fles in de avond voo ...
Wat geef je als ontbijt aan jouw zoontje? Mijn zoontje eet in de ochtend pap op basis van flesvoeding

2 jaar geleden

Zoontje nog 2flesjes ochtend en avond. Koemelk geef ik nog niet ondanks hij 1maand geleden probleem had met lactose is nu wel al op verbeterd, maar ik ga persoonlijk nog een beetje mee wachten.

2 jaar geleden

Wat geef je als ontbijt aan jouw zoontje? Mijn zoontje eet in de ochtend ...
Ben ook heel benieuwd, ik maak zijn pap met flesvoeding ook. Hij krijgt in de middag al 2 boterhammen.

2 jaar geleden

Reactie op Tassie83

Ja ben benieuwd wat je als vervanging geeft, ik merk dat onze zoon pas echt vol zit na zijn flesje.

2 jaar geleden

Reactie op rachellvthart

Ben ook heel benieuwd, ik maak zijn pap met flesvoeding ook. Hij krijgt in ...
Ja hier ook, alleen flesjes vullen hem toch t beste

2 jaar geleden

Reactie op Tassie83

Wat is jouw eet schema? Mijn zoontje krijgt het volgende: 7 u fles 8:30 fruit 12 u 2 xboterham met water 13 u fles 16:40 avond eten (één potje) 18:00 fles Tussendoor wel eens een koekje of wat extra water

2 jaar geleden

Reactie op anouk35

Wat is jouw eet schema? Mijn zoontje krijgt het volgende: 7 u fles 8:30 fru ...
Wij hebben bijna hetzelfde schema. 7u pap (van flesvoeding) 830/9u fruit 1130u 2 boterhammen en water 13u fles (90+3) 1630/17u avondeten 18 fles (90+3)

2 jaar geleden

Wij hebben bijna hetzelfde schema. 7u pap (van flesvoeding) 830/9u fruit ...
Oké! Hier eerst ook pap fles maar die wilde hij ineens niet meer..

2 jaar geleden

Wij geven halfvolle melk

2 jaar geleden

Wat geef je als ontbijt aan jouw zoontje? Mijn zoontje eet in de ochtend ...
Een boterham en wat fruit. En dan een beker melk.

2 jaar geleden

Reactie op anouk35

Wat is jouw eet schema? Mijn zoontje krijgt het volgende: 7 u fles 8:30 fru ...
7:30 : Boterham en halve portie fruit en beker melk 9:30: de andere helft fruit en drinken. 12:00: 2 boterhammen en soms nog een cracker en beker water/diksap. 15:00 uur: Een snack (soepstengel, rijstwafel, cracker, liga). 17:30: Volledige maaltijd (pasta, rijst of aardappelen, met groenten en vlees of vis). 19:30: Fles 180/6. Mijn zoontje heeft eigenlijk altijd toegang tot drinken. Ik zorg altijd dat er ook een drinkbeker bij hem in de buurt is tussen de maaltijden en dat regelt hij dan zelf.