10 Reacties

één jaar geleden

Oooo spannend, mijn zoontje van 2 gaat ook binnekort voor het eerst, ik vind het echt zo heftig. Ik ben ook heel bang dat wanneer hij doorheeft dat ik er niet ben hij gaat huilen tot ik weer terug ben.

één jaar geleden

Oooo spannend, mijn zoontje van 2 gaat ook binnekort voor het eerst, ik vin ...
Ow leuk! Nou ja zo is mijn dochter ook wanneer ze het doorheeft huilt ze en ze blijft maar huilen, maar de begeleider zei, dat ik morgen zo snel mogelijk moet afscheid nemen want ze zegt hoe langer het duurt hoe erger het wordt, we gaan het zien ik denk dat ze het niet kunnen volhouden met haar 🫣

één jaar geleden

Mijn dochter begint aankomende maandag ook🥺 vindt het zo spannend want ook zij kan moeilijk afscheid nemen😮‍💨 Hoeveel dagen gaan jullie kindjes? Mijn dochter begint gelijk 4 dagen wat ik echt veel vind maar het kan niet minder zeiden ze😩

één jaar geleden

Reactie op Bussra95

Mijn dochter begint aankomende maandag ook🥺 vindt het zo spannend want ook ...
Ik ga 3 ochtenden werken, 1 ochtend blijven m'n zoontjes met mijn man en de andere 2 naar de opvang! Volgens mij konden we zelfs 1 ochtend. Maar heb ook wel vantevoren gekeken waar dit wel kon, want zijn ook een paar in de buurt waar je minimaal 3 of 4 dagdelen moest afnemen.

één jaar geleden

Reactie op Yerii66

Ow leuk! Nou ja zo is mijn dochter ook wanneer ze het doorheeft huilt ze ...
Maar als het goed is bellen ze wel wanneer het echt niet gaat. Misschien valt het allemaal wel mee en vinden wij het veel erger dan de kindjes. Dat praat ik mezelf nu al een aantal dagen in 🤣

één jaar geleden

In de meeste gevallen is het zo als ouders uit beeld zijn kinderen vrij snel afgeleid en weer rustig zijn, misschien is dat een troost als ze toch wel moet huilen als je vertrekt ☺️

één jaar geleden

Afgelopen maandag is mn dochter voor eerst naar psz geweest. Normaal is het huilen als ik weg ga bij opvang. Maar nu had ik meer tranen dan zij🤣🤣🤣. Ben ong kwartiertje gebleven om even met haar rond te kijken ed. En daarna met ik met tranen in mn ogen weg gegaan. Vond toch wel ff slikken zo'n volgende stap. Maar ze heeft het super goed gedaan. Lekker gespeeld ed. Morgen gaat ze weer heen. Dan brengt mn moeder haar heen, omdat ik moet werken. Ben benieuwd hoe het dan gaat.

één jaar geleden

Hier ging ze vanochtend voor het eerst even wennen. Gisteren 2 geworden, wat gaat het ineens hard he 🥹 Maar onze dochter wilde gelijk spelen, ondertussen hadden wij een intake en toen dat klaar was mocht ze nog 1,5uur blijven. Na een halfuurtje dat we weg waren was het even van huh waar is mama? Maar al gauw was ze weer afgeleid en lekker met de andere kindjes aan het spelen. Vanaf volgende week 2x per week dus ben benieuwd hoe het dan gaat!

één jaar geleden

Spannend zeg! Vanaf januari gaat Stijn 1 of 2 ochtenden naar de voorschool. Hij gaat nu ook niet naar de opvang dus ik vind dat ook best een dingetje! Heel veel s6

één jaar geleden

Spannend allemaal! Mijn prinsesje is bijna 2 en mag in oktober beginnen. 2 ochtenden. Ik vind het wel heel spannend hoor! Vooral omdat ze ook echt een mama's kindje is.