5 Reacties

één jaar geleden

Hier is dat ook. Hoort erbij. Papa is hier dan wel soms weken weg dus als die thuis komt dan ben ik ook overbodig! Ik geniet daar meestal van om iets voor mezelf te doen 😅 Maar volgens mij had ik hier een tijdje terug ook een topic over gevonden. Het is maar een periode.

één jaar geleden

https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-september-2021/opeens-voorkeur-papa-BEg6LK

één jaar geleden

Of probeer juist te genieten dat je ff je handen vrij hebt. Is toch logisch dat ze naar papa verlangt als ze hem het minste ziet?

één jaar geleden

Neem het vooral niet persoonlijk op! Het klinkt vooral alsof ze haar papa heeft gemist en daarom wat meer naar hem toetrekt als hij er wel is. Jij bent er altijd voor haar en dat weet ze en daar vertrouwt ze dus ook volledig op (anders zou ze niet zo'n scène durven schoppen). Ik zou vooral even genieten van de rust 😉. Voor je het weet is het weer andersom of hangt ze ineens aan jullie beiden of gaat ze juist vooral zelf op stap en mag er niemand meer mee.

één jaar geleden

Hier heeft papa al meer dan een half jaar de voorkeur, terwijl ik ook de meeste zorgtaken doe. Ik denk soms dan, "tuurlijk is het bij papa leuker, bij mama moet er vanalles". Ook al is het hard, als het niet gaat, gaat het niet, en dat moeten ze ook leren zeker. Op de verzorgingstafel is het bij ons ook vaak miserie. Hem erop voorbereiden lukt het beste. Maar als hij niet wil, lukt het mij ook niet altijd om hem af te leiden...