6 Reacties

2 jaar geleden

Ik herken je verhaal een beetje. Ik heb een hoger libido dan mijn vriend. Tot januari reed hij internationaal op de vrachtwagen. Hij was alleen de weekenden thuis dus vond ik het prima dat we 2x seks hadden. Toen in januari kreeg hij een kantoorbaan en slaapt hij gewoon elke avond thuis. Ik dacht dat het wel meer zou worden maar dat is helaas niet het geval… en als we dan seks hebben is het met 2 minuten gedaan 🙈 voor mij zit er nog weinig plezier bij 😬

2 jaar geleden

Hier helaas anders om , beide hoge libido sinds de bevalling van de jongste (7 maanden) is het bij mij ver te zoeken 👀

2 jaar geleden

Ik herken het, mijn vriend heeft een ontzettend laag libido en is daarnaast ook niet heel erg knuffelig ofzo Ik heb er nog niet zoveel last van want in de zwangerschap had ik er echt geen behoefte aan en met een baby hoeft het voor mij ook niet. Maar volgens mij hebben we in het laatste half jaar 2x sex gehad en dat was niet echt heel erg bijzonder… Maar voor nu vind ik het prima en ik moet ook zeggen dat mijn vriend verder heel lief is en wel alles voor me doet, dus dat weegt voor mij nog wel tegen elkaar op.

2 jaar geleden

Hier eerder andersom. Ik nooit echt een hoog libido gehad. En dit jaar 1x seks gehad (de eerste keer na de bevalling van september 🤭) maar ik merk dat mijn libido nu wel helemaal onder 0 lijkt 😔

2 jaar geleden

Reactie op LesleyJaikey

Ik herken je verhaal een beetje. Ik heb een hoger libido dan mijn vriend. T ...
Bij mij als vader zijnde is het hetzelfde. Vriendin in september bevallen, en sindsdien op net aan 2 handen te tellen hoevaak er seks is geweest. Nou vind ik het persoonlijk niet het belangrijkste, maar 1x per maand is iets wat ook niet echt fijn is.

2 jaar geleden

Bij ons is het andersom. Heb totaal geen zin meer in sex na de bevalling. En manlief juist wel. Nu hebben we denk ik 1x per week sex. Maar het komt altijd van zijn kant moet zeggen. Van mik hoeft t dus echt niet. Is ook stukje lage libido in combinatie met vermoeidheid en de moeder zijn.