21 Reacties

VRIEND

3 jaar geleden

Heel veel vrouwen worden in het begin terug gezet.

3 jaar geleden

1dec was ook mijn eerste dag laatste menstruatie. 30 dec zou mijn NOD zijn en testte 28dec positief. Ligt natuurlijk aan de lengte van je cyclus. Maar hier dus ook voor NOD een positieve test. Heb woensdag mn eerste echo en de VK dacht nu dat ik dan ong 8 weekjes zou moeten zijn. Dus ben benieuwd dan aangezien jij nu ong 6 weekjes bent.

3 jaar geleden

Toevallig was de eerste dag van mijn laatste menstruatie ook 1 december. En ik had op 2 januari een positieve test. Afgelopen maandag had ik een echo. Toen was ik ook 6w en 2 dagen. Nu dus 7 week en 1 dag.

3 jaar geleden

Reactie op Dizvis

Heel veel vrouwen worden in het begin terug gezet.
Ja dat weet ik inderdaad, dat is ook niet zo erg maar dat betekent dus dat ik 6 dagen na bevruchting al positief getest heb. Snap niet dat dat toen al mogelijk was

3 jaar geleden

Ik ben ool rond die tijd zwanger geraakt . Ik moest 6 jan weer worden 9 jan test ik licht positief . Ik heb afgelopen vrijdag een echo gehad en was nog niks te zien uit stress weer een test en die was aan het knallen 🤭🤭 ik denk dat het bij mij ook nog veelste vroeg was om wat te kunnen zien nog . Aankomende vrijdag weer een echo ben echt benieuwd of we dan wat zien🤞🤞🤞🤞

3 jaar geleden

Reactie op Rvdhbress

Ja dat weet ik inderdaad, dat is ook niet zo erg maar dat betekent dus dat ...
Is het toevallig een tweeling? Bij 2 wordt ook meer hcg aangemaakt, daardoor kan je sneller positief testen

3 jaar geleden

Als 1 December je eerste dag van je laatste menstruatie was, dan ben jij rond de 15de bevrucht, en dan kon jij perfect al rond de 29ste positief testen.

3 jaar geleden

Reactie op Fko

Is het toevallig een tweeling? Bij 2 wordt ook meer hcg aangemaakt, daardoo ...
Ik heb al een echo gehad en daar was dus echt maar 1 kindje op te zien zei de vk. We hebben 5 feb telefonisch consult dus dan kan ik dit ook wel aan de vk vragen, maar was benieuwd of meer mensen hier ervaring mee hebben of weten wat het betekent

3 jaar geleden

Reactie op Linda- Van Borm

Als 1 December je eerste dag van je laatste menstruatie was, dan ben jij ro ...
Dat was dus ook mijn theorie maar dat klopt dus niet aangezien ik afgelopen donderdag een echo heb gehad en het duidelijk niet meer dan 6 weken kon zijn. Als je dan terug telt blijkt dat ik rond kerst pas zwanger ben geraakt en dus 6 dagen later al een positieve test in handen had.

3 jaar geleden

Hoi! Mijn eerste dag laatste menstruatie was 28/11 en 25/12 was mijn nod maar ik testte 26/12 nog negatief, toen een week niet getest omdat ik dacht dat ik gewoon ongesteld zou worden. 2 januari ineens dus wel een knaltest.. dinsdag had ik de eerste echo, en toen bleek ik ook 6 weken zwanger te zijn. Dus bij mij uiteindelijk dus wel logisch dat ik eerst negatief testte, gek dat jij zo snel al positief testte en nu ook 6 weken bent. Misschien maak je gewoon snel hcg hormoon aan🤗

3 jaar geleden

Mijn eerste dag van mn laatste menstruatie was 30-11. 23-12 testte ik al positief. Gisteren de 1e echo gehad en het is er toch echt 1. Mijn cyclus is gewoon kort! Ben ook 6 dagen vooruit gezet dan ik van uit was gegaan (normale cyclus). Bij de verloskundige zeiden ze al wel dat het dat zou zijn maar ik dacht als ik verder ben dan valt het me alleen maar mee😂

3 jaar geleden

Ik ook 1 december 1 januari positief getest.. dinsdag 1e echo .. vind het zo spannend... is het wel goed? Heb namelijk alleen moeheid klachten maar we duimen🤞🤞

3 jaar geleden

Reactie op Annemiek0312

Ik ook 1 december 1 januari positief getest.. dinsdag 1e echo .. vind het ...
Moe hoort erbij

één jaar geleden

Hoi, heel oud topic, maar ik was even op zoek. Mijn menstruatie zou pas over 9 dagen beginnen en ik dacht een heel vaag lijntje te zien. Nu denk ik zelf dat dit onmogelijk is, dus ik ging even googlen of meerderen dit hebben. Iemand dit ook gehad?

één jaar geleden

Reactie op nootje123

Hoi, heel oud topic, maar ik was even op zoek. Mijn menstruatie zou pas ove ...
Ik heb een positieve test gehad 5-6 dagen voor menstruatie. Is wel heel vroeg maar niet onmogelijk denk ik. Ik ben elke dag blijven testen om te kijken of het oploopt. Wat ook kan is dat je zonder het te weten een miskraam hebt gehad vorige menstruatie. Dat kwam ik ook tegen. Dan zal je zien dat het lijntje steeds minder wordt als je de komende dagen verder test.

één jaar geleden

Reactie op Sien 3

Ik heb een positieve test gehad 5-6 dagen voor menstruatie. Is wel heel vro ...
Ohhhh dat zou ook nog kunnen inderdaad! Het lijkt mij bizar vroeg namelijk. Misschien was de test ook niet helemaal goed, ik zal het morgen eens opnieuw proberen met ochtendurine, en anders wacht ik gewoon af. Dank voor de reactie

één jaar geleden

Ik hqd ook zo vroeg getest. Soms kan het. En gynaecoloog en ik dachten ook veel verder bleek ik maar 5 weken te zijn. Dus uit ervaring het kan zeker.

10 maanden geleden

Reactie op Didem68

Ik hqd ook zo vroeg getest. Soms kan het. En gynaecoloog en ik dachten ook ...
Ik heb inderdaad hetzelfde! Ik blijk nu 9 weken zwanger.

10 maanden geleden

19 okt ongesteld 26 okt positieve test (gelijke een dikke streep) En 28 okt zei de clearblue 3+ Ook gelijk enorm misselijk. 4 dec 1e echo ben heel benieuwd

10 maanden geleden

Reactie op nootje123

Ik heb inderdaad hetzelfde! Ik blijk nu 9 weken zwanger.
Gefeliciteerd 🥰