44 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg even, exact hetzelfde hier 😅

2 jaar geleden

Uhm, ja hier precies hetzelfde. Heeft ook totaal geen effect van later of eerder naar bed. Altijd tussen 5:30 en 6:00 wakker. En vanacht was het helemaal feest. Eerst een tijdje om 00:00 klaarwakker en rommelen in bed. Uiteindelijk maar een klein flesje gegeven 🤭. En daarna weer om 4:45 klaarwakker 🤦🏼‍♀️. Normaal ging hij met speentje daarna weer lekker verder slapen. Nu dus niet. Hij is ruim 7,5 maand (gecorrigeerd maandag 8 maanden). Wij hopen ook op verandering, maar hoe wij dat kunnen aanpakken bij hem geen idee 😅. Ik denk sprongetje en "go with the flow" helaas 🙈

2 jaar geleden

Hier hetzelfde verhaal. Maar dan echt stipt 05.00 wakker. Soms een uitzondering dan is het 05.30. Duurt nu al 6 weken 😵‍💫😵‍💫 of hij nou om 18.30 of om 19.00-19.15 gaat slapen, of hij z’n laatste fles helemaal opdrinkt of wat laat staan, hij is altijd om 05.00 wakker. Hij is nu 10 maanden gecorrigeerd 8 maanden. De rest vd nacht slaapt hij wel door, maar het zou fijn zijn als hij door ging slapen tot 07.00 wat hij wel altijd heeft gedaan. Erg vermoeiend.

2 jaar geleden

Hier precies hetzelfde en mijn zoontje gaat ook niet even liggen en om zich heen kijken of zichzelf vermaken. Het is bij hem echt direct huilen tot ik hem eruit haal en ik weiger echt dat hij om 6.00 al wakker wordt dus dan probeer ik hem meestal in slaap te wiegen. Nu al 40 min bezig met me ogen half dicht…

2 jaar geleden

Hier ook 05.00. Heeft hij altijd als hij in een sprong zit. Gaat daarna altijd weer over bij ons. Masr altijd wel een vroege vogel. Nooit later dan 06.30/07.00.

2 jaar geleden

dat vroege was hier ook dikke gordijnen potdicht.. geen kieren werkte goed

2 jaar geleden

Hier precies hetzelfde helaas 😰 soms zelfs al om 5 uur wakker.. Duurt nu ook al een hele tijd. Wij leggen ons zoontje dan nog even tussen ons in in bed, en 9 van de 10 keer slaapt hij dan wel weer verder tot een uurtje of 7... Had zelf het idee dat het misschien komt doordat het nu zo vroeg licht is. In zijn kamertje hangt alleen een rolgordijn en die is niet helemaal verduisterend.. Dus misschien daar iets op verzinnen. Hoe is bij jullie het licht op de babykamer?

2 jaar geleden

Hier ook al een tijdje iedere ochtend vroeg.. soms 5 uur, soms 6. De 1 (tweeling) valt vaak weer in slaap.. de ander begint al druk te kletsen en tegenwoordig staan in bed 🤯. Leg haar vaak terug en haal ze er niet voor 7 uur uit. Hoop dat ze vanzelf een keer doorslapen (want ook dat is niet het geval 😂) tot een uurtje of half 7, 7..

2 jaar geleden

Hier ook echt al enkele weken zo. Stipt om 5u08 wakker, roepen tot we er hem uithalen. We laten hem liggen tot 6u. Maar is erg vermoeiend. Probleem is dat hij dan ook echt tegen 8u30 chagrijnig wordt van vermoeidheid. We proberen altijd tot 9u te wachten om in bed te leggen. Ook al alles geprobeerd 😞 slaapt wel van 19u-5u door. Tips altijd welkom!

2 jaar geleden

Reactie op ldhondt

Hier ook echt al enkele weken zo. Stipt om 5u08 wakker, roepen tot we er he ...
ik zag bij zo'n slaapcoach dat je juist niet moet gaan rekken, dan gaan ze over hun tax slapen doet slapen dus gewoon om 830 in bedje zou zij zeggen

2 jaar geleden

Mijne wordt rond 5 uur wakker, dan krijgt ze een flesje en slaapt weer verder tot 7/7:30 uur.

2 jaar geleden

Hier precies hetzelfde verhaal. Geen tips helaas 😵

2 jaar geleden

Reactie op Bougainville

ik zag bij zo'n slaapcoach dat je juist niet moet gaan rekken, dan gaan ze ...
Klopt. Beste is dezelfde routine steeds aanhouden volgens hen.

2 jaar geleden

Gewoon accepteren 😂

2 jaar geleden

Zou het helpen om hem dan bij je te nemen? Vaak slapen kindjes in het bijzijn van papa en mama nog wel even door.

2 jaar geleden

Hier een meisje dat vanmorgen om 5:45 vond dat de ochtend begonnen was. Ben maar lekker met dr naar beneden gegaan. Ze slaapt sinds ong 2 week regelmatig door, maar dus dan wel vroeg wakker. Ga er maar vanuit dat ze vanzelf later wakker wordt. Ze gaat dan gewoon tegen 8 uur weer in bed.

2 jaar geleden

Was weer bingo vanmorgen🙈, 5 uur klaarwakker en "da-da-da-da-da" . Nu al gezellig beneden, nadat hij z'n flesje op had.

2 jaar geleden

Hier ook weer hoor 🥴 gelukkig ook tot 1 uur liggen krijsen.... Wordt een lange dag

2 jaar geleden

Gister 04.55 wakker, vandaag 04.50 wakker. Ben kapot.

2 jaar geleden

Reactie op MickyML

Zou het helpen om hem dan bij je te nemen? Vaak slapen kindjes in het bijzi ...
Als ik dat doe is het helemaal spelen en loltrappen🤣