44 Reacties

2 jaar geleden

Oei wat heb ik het dan makkelijk met de mijne 😅 die krijgt laatste fles om een uur of 11 en slaapt gerust tor 8 a 9 in de ochtend door soms dat die rond 7 wakker is 🙊

2 jaar geleden

Reactie op Gabrielle30

Oei wat heb ik het dan makkelijk met de mijne 😅 die krijgt laatste fles om ...
Ja wij doen geen late flessen meer en in de nacht ook niet. Dat is ook wat waard 😄 8 uur wakker kunnen wij alleen maar over dromen 😂

2 jaar geleden

Als mijn zoontje zo voeg wakker is neem ik hem bij ons in bed. Vaak speelt hij dan even en valt weer in slaap🙂. Had ergens een keer de tip gelezen om het voor 6:00 donker te houden en het als nacht te beschouwen en niet al naar beneden te gaan. Geen idee meer waar🙈. Wel als we merken dat hij trek heeft. Geven we hem zijn ochtend fles in 2en, dus 90 cc en 90 cc bijvoorbeeld. En we hangen binnenkort nog een rolgordijn op. De andere gordijnen zijn denk ik niet donker genoeg🤔

2 jaar geleden

Hoe gaat dit nu bij jullie?🙈

2 jaar geleden

Hier nog steeds erg vroeg wakker. Vooral mijn man wordt er niet gezelliger op haha! Meestal om 5.15 uur. Vandaag om 5.45 uur. Zal het vanzelf weer overgaan? Wel bijzonder dat meer kindjes van deze leeftijd hier last van hebben.

2 jaar geleden

Hier ook nog steeds. Tussen 05.00 en 06.00

2 jaar geleden

Hier ook! Echt al van alles geprobeerd maar blijft zo vroeg 🥴 en tegenwoordig ook de middagslaap nog een gevecht haha. Nouja .. hopenlijk gaat het vanzelf een keer over 🤯🙈

2 jaar geleden

Ohhh hier ook! Ik ga gelukkig best goed op vroege ochtenden, mijn man wat minder 😬. Hoop dat ze wel ooit iets later uit bed wil maar dat komt in de pubertijd wel goed.

2 jaar geleden

Nog steeds niks veranderd hier haha. Vorige week paar dagen 6.45 wakker en toen dacht ik yes! Maar helaas, nu gewoon weer rond 6.00 wakker

2 jaar geleden

Mijn dochtertje word stanaard rond half 4/4 uur wakker 😴

2 jaar geleden

Herkenbaar! Altijd tussen half 6 en 6 wakker. Als hij later dan 19 uur savonds slaapt is hij rond half 6 wakker, anders 6 uur. Heb dit met mijn oudste (nu 2.5 jaar) ook een fase gehad, dus ik zit hem maar gewoon uit haha! Het wordt als het goed is vanzelf later🙈

2 jaar geleden

Hier ook standaard 06.00 wakker. Hij gaat om 08.00 dan alweer voor ze ochtend slaapje. Ik heb het al een aantal keren geprobeerd te rekken tot 09.00 maar dat is gewoon niet te doen..

2 jaar geleden

Hier ook nog steeds, gister 6 uur, vandaag half 6, maar wel voor t eerst sinds maanden de hele nacht doorgeslapen dat is ook wel heel fijn!

2 jaar geleden

Hier nog steeds erg vroeg wakker. Vooral mijn man wordt er niet gezelliger ...
Jouw man is niet de enige 😅 Mijn vriend wordt er ook niet gezelliger op. Hij zei van de week 'ik weet niet eens wanneer ik voor het laatst uitgeslapen wakker werd' 🤣 Dat kan ik mezelf ook niet meer herinneren. Dat is bij mij al jaren geleden

2 jaar geleden

Hé lieve mama’s ik heb hier het raam afgeplakt met vuilniszakken onder het gordijn omdat het vrij ligt was in zijn kamer in de ochtend. Heeft nu al twee dagen achter elkaar tot 7:15 geslapen 👏👏

2 jaar geleden

Reactie op Eline2811

Hé lieve mama’s ik heb hier het raam afgeplakt met vuilniszakken onder het ...
Ohhh wat heerlijk! Ik ga dit vandaag meteen proberen. Vandaag kwam ze om 6.00 en dat vonden we uitslapen 😅

2 jaar geleden

Reactie op rachellvthart

Hier ook standaard 06.00 wakker. Hij gaat om 08.00 dan alweer voor ze ochte ...
Hier hetzelfde hoor, ze slaapt dan gerust 2 uurtjes. Alsof ze dat deel van de nacht er nog even bijpakt. Ze wordt rond 10u wakker en gaat dan rond 1u weer naar bed tot half 3/3uur. Werkt prima zo. Ben het inmiddels wel gewend dat ze rond half 6/6uur wakker is. Ze ligt savonds tussen 18.00u en 19.00u op bed. Ze slaapt de hele nacht door tegenwoordig dus wij gaan gewoon wat vroeger naar bed en worden gewoon uitgerust wakker gelukkig. Haar kamer is helemaal donker ook als het licht is buiten. Meer kan ik er niet aan veranderen haha, tis een fase denk ik maar. De overburen hebben 3 kinderen en die hoor ik ook elke ochtend rond half 7 buiten spelen in het weekend dus moeten er maar aan wennen ben ik bang 😅🤣

2 jaar geleden

Reactie op Kirs89

Ohhh wat heerlijk! Ik ga dit vandaag meteen proberen. Vandaag kwam ze om 6. ...
Nou hier werd het dus ook steeds vroeger 😅 toen het donderdag 5:30 was toen dacht ik nou het is wel goed ik ga eens even wat proberen 😬. Nouja het kan toeval zijn maar het is nu twee ochtenden goed gegaan dus we blijven het even proberen haha. Het ziet er niet zo mooi uot van buiten maar als het werkt werkt het 🤪

2 jaar geleden

Reactie op Eline2811

Hé lieve mama’s ik heb hier het raam afgeplakt met vuilniszakken onder het ...
Ik heb dit nu ook geprobeerd. 2de dutje wilt nog niet echt lukken namelijk. Het is echt pikkedonker op zijn kamer. Dank je wel voor de tip

2 jaar geleden

Ik heb dit nu ook geprobeerd. 2de dutje wilt nog niet echt lukken namelijk. ...
Hij slaapt gelijk