56 Reacties

2 jaar geleden

Hier hebben we t ook een hele tijd 5 uur gehad.. nu is het meestal half 6-6 maar laatste dagen is het echt half 6 klaar.. ik heb geen tips. Ben blij dat wij niet de enige zijn. Vroeg of laag naar bed maakt niet uit. Moet er snachts ook nog meerdere malen uit helaas

2 jaar geleden

ik volg deze vraag (in allerlei varianten) echt al heel lang. nog nooit ergens DE tip of methode tegen gekomen als hij vrolijk in zn bedje kan spelen nog eventjes zou ik daar voor opteren en anders... zelf vroeger naar bed dan maar?

2 jaar geleden

Reactie op Bougainville

ik volg deze vraag (in allerlei varianten) echt al heel lang. nog nooit erg ...
Volgens mij is zelf op tijd gaan slapen en go with the flow inderdaad de best oplossing op deze leeftijd. We hebben gewoon geen hoge verwachtingen wat betreft onze nachtrust, zodat het ook niet tegen kan vallen 🤣. Op die manier houden we het inmiddels toch al ruim 8 maanden aardig vol zonder al te chagrijnig te zijn. Kortom mijn enige tip: leg de lat lekker laag qua verwachtingen 😂

2 jaar geleden

Reactie op Mara21

Volgens mij is zelf op tijd gaan slapen en go with the flow inderdaad de be ...
yes! dit heb ik absoluut ook gedaan mezelf lekker zen gehouden wel gezorgd voor zelf genoeg rust, ben gewend aan opgechopte nachten maar als ik totaal een uur of 6 a 7 heb ben ik tevreden hoor en dat betekent geen alcoholische avondjes en vroeg naar bed of het afstemmen met partner nou heb ik slechts bij vlagen een vroege vogel dus echt niets te klagen wat dat betreft maar het babyslapen is gewoon geen walk in the park vaak

2 jaar geleden

Nou hier vanmorgen alweer vrolijk wakker om 04.30. het wordt steeds gekker 🥴

2 jaar geleden

Reactie op RLY

Nou hier vanmorgen alweer vrolijk wakker om 04.30. het wordt steeds gekker ...
Ah hier ook alweer om 04.50!

2 jaar geleden

Oh hier ook weer 4;55. Soms om gek van te worden 🤔

2 jaar geleden

05.00 😎 maar ook niet lekker in orde en deze hitte werkt niet ook mee

2 jaar geleden

Ik heb hier sinds drie dagen in de nacht het raam afgeplakt heeft nu 3x tot 7;15/7:30 geslapen ipv 5:30/6:00.. misschien heeft iemand er nog wat aan haha

2 jaar geleden

Reactie op Eline2811

Ik heb hier sinds drie dagen in de nacht het raam afgeplakt heeft nu 3x tot ...
Hier was het vanochtend ook ineens 5.40 ipv 5, puur omdat het bewolkt is denk ik. Maar het donkerder maken is hier helaas niet echt een optie. Dus hij mag nog even lekker bij ons liggen daarna. Vandaag uiteindelijk nog tot 7.50 geslapen bij mij.

2 jaar geleden

Weer 04.30. maar wel weer in slaap gevallen 🙈 denk ik, ik in ieder geval wel haha!

2 jaar geleden

Reactie op Eline2811

Ja ik zag deze tip ook gisteren en heb ook meteen alles afgeplakt. Hier ook weer 7.00u ipv 5.30 🤣 dus wij gaan binnenkort maar even een rolgordijn extra aanschaffen🙈

2 jaar geleden

Reactie op L K

Ja ik zag deze tip ook gisteren en heb ook meteen alles afgeplakt. Hier ook ...
Haha ja ik had het ook onder een ander topic geplaatst. Maar fijn dat het geholpen heeft 👏

2 jaar geleden

Reactie op Eline2811

Wij hebben sinds twee weken rolluiken en sindsdien slaapt ze tot 06.00 uur ipv om 05.00 uur al klaar te zijn voor de dag. Maar heel veel later wordt het helaas nog niet😅

2 jaar geleden

Reactie op MJLeeuwtje

Wij hebben sinds twee weken rolluiken en sindsdien slaapt ze tot 06.00 uur ...
Oh wat jammer, maar het is in elk geval wel weer een uurtje langer 👏. Ons zoontje doet overdag nog twee slaapjes van 1,5/2 uur. Toen hij nog drie deed merkte je ook verschil is misschien nog Iets om te proberen ..

2 jaar geleden

Reactie op MJLeeuwtje

Wij hebben sinds twee weken rolluiken en sindsdien slaapt ze tot 06.00 uur ...
Wat fijn. In ieder geval een uurtje langer. 😃 Hier hebben we ook rolluiken. Maar het blijft 5 uur/5:30 😴 en sinds kort ook niet meer vrolijk wakker maar huilend en jammerend. Als ik er naar toe ga, en dan weer weg dan wordt het echt hysterisch krijssen. Gelukkig kan ik op de camera zien dat er niets aan de hand is.

2 jaar geleden

Hier de laatste dagen weer 5u 😅 ach, de langste dag van het jaar is geweest dus t wordt weer later licht ;) Ik laat haar dan een beetje rommelen (ze is niet aan het huilen, wel een beetje zeuren), en dan valt ze vaak nog wel een halfuurtje in slaap. Maar later dan 6u redt ze echt niet.

2 jaar geleden

Reactie op Marlies2021

Wat fijn. In ieder geval een uurtje langer. 😃 Hier hebben we ook rolluiken ...
Dat hysterisch worden als je weggaat herken ik wel van als hij in de nacht wakker wordt.. ik blijf meestal even 20 minuutjes in een stoel op zijn kamer zitten en sneak dan er weer uit als hij weer ingedommeld is 🫢

2 jaar geleden

Reactie op Marlies2021

Wat fijn. In ieder geval een uurtje langer. 😃 Hier hebben we ook rolluiken ...
Lees ik het goed dat als ze hysterisch huilt en als je dan ziet dat er niets (?) is, je haar dan laat huilen?

2 jaar geleden

Hier ons zoontje van 9 maanden elke dag wakker tussen 5u15-5u30! 😩 en klaar wakker ..