67 Reacties

2 jaar geleden

Kusjes geven tijdens snel wisselen tussen linker en rechterwang, kiekeboe, blazen op de buik, tong uitsteken, in de lucht gooien, dansen

2 jaar geleden

Het geluidje van de speelgoedtrompet van de oudste :)

2 jaar geleden

Het ringetje van zn teutje in mijn mond en dan zo voor zn gezichtje houden

2 jaar geleden

Kusjes geven overal, op de buik blazen, bij armen en benen insmeren + gezichtje, als Billy en BamBam voorbij komen op babyTV hoor ik haar helemaal stuk gaan als ik in de keuken sta🤣 hop paardje spelen in de draagzak, in de lucht gooien en schudden. Helemaal verliefd op mn kleine apenkop🥰😍☺️

2 jaar geleden

Heel veel snelle kusjes in z'n nekje, gekke bewegingen van z'n grote broer. Kan zo gek niet zijn of hij ligt helemaal dubbel 😂🥰 en scheetjes blazen op z'n buikje. Of gewoon "hapjes" doen op z'n buikje. En kietel op z'n buikje/zij

2 jaar geleden

Elke keer dat papa maar in beeld komt komt hij al niet meer bij. Kiekeboe en hapjes in z'n zij is ook erg leuk.

2 jaar geleden

Die van mij is niet zo van het schaterlachen. Maar moet wel grinniken als ik dr speen in mn mond doe en dan eruit 'plop'. Maar meer dan een 'ehehe' krijg ik niet 😆 tough crowd

2 jaar geleden

Papa is enorm hilarisch hier, hij hoeft maar iets tegen haar te zeggen en ze lacht heel hard 🥰 Waar ze bij mij vooral om lacht, is als ik mn haar in een knot heb en dan mn hoofd flink schud zodat die heen en weer beweegt. en soms kopieer ik mijn man in wat hij zegt en dat vind ze ook grappig. Oh ja, en hatsjoe zeggen vind ze ook enorm leuk ❤️

2 jaar geleden

Haar besnuffelen, of haar beetje bij beetje ‘opeten’. Kiekeboe spelen. Wat ze ook heel leuk vindt is om haar speen in mijn mond proberen te doen, dan is het echt gieren. 😂 Soms doe ik dingen die ze een vorige dag heel grappig vond en dan kijkt ze me aan of ik gek ben. 😅

2 jaar geleden

Als je aan komt springen. Elke keer weer feest. 😁

2 jaar geleden

Hij schatert bij de gekke kuren van grote broer. En traplopen vindt hij hilarisch, zeker als grote broer voor ons loopt 😅

2 jaar geleden

Kusjes geven van links na rechts, Vliegtuigje spelen. Kriebelen. Onze hond ligt ze ook van in een deuk. Als ze na nijntje kijkt. Er is vast nog veel meer waar ik nu niet op kom.

2 jaar geleden

oh goeie ideeen krijg ik hier van ik doe altijd 'wat zit er in je buik' en dan whooooooeeeeee BROCCOLI roepen op zn buik nou dikke pret en als ik de klep van de buggerboo naar beneden heb en dan ga gluren

2 jaar geleden

Neusje-neusje doen “Ik kom je pakken!” Kusje kusje kusje Kietelen in de liesjes En alles wat papa doet 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Joanna1988

Die van mij is niet zo van het schaterlachen. Maar moet wel grinniken als i ...
Haha, hier letterlijk pas 1 keer schaterlachjes gehad 🙈. Het is een megablij ei dat altijd met een grote lach reageert op bijna alles, maar lachen met geluid ho maar 😂.

2 jaar geleden

Als ik hem laat schrikken. De harder ik hem laat schrikken, des te leuker hij het vindt. Vriendinnetje haar baby zat naast hem en die barste in tranen uit haha, dus niet veer elke baby weggelegd 🥴😂

2 jaar geleden

Rits open en dicht ritsen hahaha 😂❤️

2 jaar geleden

Als we een stoffen voetbal in zijn gezicht koppen. Als hij in zijn stoel zit en we dansen voor zijn stoel Als we een tijger nadoen in zijn nek Het eerste klinkt wat hard, maar hij vindt het dus het allerleukst van allemaal. En de bal is echt heel zacht 🤭

2 jaar geleden

Zodra de hond ook maar beeweegt, komt hij niet meer bij van het lachen 🤣

2 jaar geleden

Zolang we maar druk zijn is het goed 😂. Heel veel kusjes achter elkaar geven vindt ze fantastisch. Maar vooral ook kiekeboe waar ze een beetje van schrikt 😅. Ook hoog in de lucht vliegen en een beetje ‘gooien’ de lucht in, ik hou haar gewoon vast natuurlijk maar net een tikje. En onze katten of de hond van m’n ouders is een succes! Ze vindt het alleen erg jammer dat onze katten haar nog steeds eng vinden…