67 Reacties
2 jaar geleden
Kusjes geven tijdens snel wisselen tussen linker en rechterwang, kiekeboe, blazen op de buik, tong uitsteken, in de lucht gooien, dansen
2 jaar geleden
Het ringetje van zn teutje in mijn mond en dan zo voor zn gezichtje houden
2 jaar geleden
Kusjes geven overal, op de buik blazen, bij armen en benen insmeren + gezichtje, als Billy en BamBam voorbij komen op babyTV hoor ik haar helemaal stuk gaan als ik in de keuken sta🤣 hop paardje spelen in de draagzak, in de lucht gooien en schudden. Helemaal verliefd op mn kleine apenkop🥰😍☺️
2 jaar geleden
Elke keer dat papa maar in beeld komt komt hij al niet meer bij. Kiekeboe en hapjes in z'n zij is ook erg leuk.
2 jaar geleden
Die van mij is niet zo van het schaterlachen. Maar moet wel grinniken als ik dr speen in mn mond doe en dan eruit 'plop'. Maar meer dan een 'ehehe' krijg ik niet 😆 tough crowd
2 jaar geleden
Papa is enorm hilarisch hier, hij hoeft maar iets tegen haar te zeggen en ze lacht heel hard 🥰
Waar ze bij mij vooral om lacht, is als ik mn haar in een knot heb en dan mn hoofd flink schud zodat die heen en weer beweegt. en soms kopieer ik mijn man in wat hij zegt en dat vind ze ook grappig. Oh ja, en hatsjoe zeggen vind ze ook enorm leuk ❤️
2 jaar geleden
Haar besnuffelen, of haar beetje bij beetje ‘opeten’. Kiekeboe spelen. Wat ze ook heel leuk vindt is om haar speen in mijn mond proberen te doen, dan is het echt gieren. 😂 Soms doe ik dingen die ze een vorige dag heel grappig vond en dan kijkt ze me aan of ik gek ben. 😅
2 jaar geleden
Kusjes geven van links na rechts, Vliegtuigje spelen. Kriebelen. Onze hond ligt ze ook van in een deuk. Als ze na nijntje kijkt. Er is vast nog veel meer waar ik nu niet op kom.
2 jaar geleden
oh goeie ideeen krijg ik hier van
ik doe altijd 'wat zit er in je buik' en dan whooooooeeeeee BROCCOLI roepen op zn buik
nou dikke pret
en als ik de klep van de buggerboo naar beneden heb en dan ga gluren
2 jaar geleden
Neusje-neusje doen
“Ik kom je pakken!”
Kusje kusje kusje
Kietelen in de liesjes
En alles wat papa doet 🤣
2 jaar geleden
Zolang we maar druk zijn is het goed 😂. Heel veel kusjes achter elkaar geven vindt ze fantastisch. Maar vooral ook kiekeboe waar ze een beetje van schrikt 😅. Ook hoog in de lucht vliegen en een beetje ‘gooien’ de lucht in, ik hou haar gewoon vast natuurlijk maar net een tikje. En onze katten of de hond van m’n ouders is een succes! Ze vindt het alleen erg jammer dat onze katten haar nog steeds eng vinden…