67 Reacties
2 jaar geleden
Kusjes in zijn nek/op zijn buikje. Maar echt alleen als hij moe is. Verder lacht hij de hele dag door naar alles en iedereen 🙈
2 jaar geleden
Als ik met mn hoofd bij zijn hoofd kom om hem een kusje met of zonder geluid te geven, als ik hem dan oppak en knuffel, of gewoon gek doe, aan het zingen ben. Alles wat grappig is en ik hem bij vertrek vindt hij leuk. Voordat hij gaat slapen altijd nog even kietelen, knuffelen op het Aankleedkussen en dan schaterlacht hij het uit! Gekke geluidjes maken is ook favoriet.
2 jaar geleden
Reactie op kkeller
Als ik hem laat schrikken. De harder ik hem laat schrikken, des te leuker h ...
Dit ja, haha!
2 jaar geleden
Als ik met m'n haar in z'n gezicht kom 🤣🤣 vind ie echt geweldig. Als ik hem in de maxi cosi zet komt soms m'n haar in z'n gezicht en zo kwam ik erachter dat ie dat super grappig vind. Echt schaterlachen ook, zo droog en vooral ook schattig!😍
2 jaar geleden
Hissen als een kat is het meest favoriete geluid. Verder lacht hij eigenlijk om elk geluidje wat je met de mond maakt. Als ik. Spring is het ook gieren en brullen. Eigenlijk kan het niet te gek en niet te luid voor onze vent
2 jaar geleden
‘Bijten’ in haar zij en bovenbeentjes, ‘woesjjj’ zeggen, onze kat die voorbij loopt is ook favoriet
2 jaar geleden
Reactie op malou1983
Ik zou willen dat die van mij zou schaterlachen. Hij zet altijd wel een big ...
Dit had ik ook kunnen schrijven.. 🥲
2 jaar geleden
Als ik om een high five vraag 🤣 dan gaat ze eerst keihard lachen en dan een high five geven haha super leuk om te leren. Voor de rest gekke bekken trekken, iets geks doen wat niet hoort, kiekeboe met vanalles, en kietelen vooral onder de oksels 🤣😊
2 jaar geleden
Reactie op Anna2606
Grote teen van mijn man….
😂 heel benieuwd naar die teen.