67 Reacties

2 jaar geleden

Kusjes in zijn nek/op zijn buikje. Maar echt alleen als hij moe is. Verder lacht hij de hele dag door naar alles en iedereen 🙈

2 jaar geleden

Hobbelpaardje spelen maar dan lopend i.p.v. zittend Plop of klik geluidjes maken met je mond De geluidjes uit haar speelgoedschildpadje van bubbelend water en zeemeeuwen zijn ook een succes

2 jaar geleden

Als ik met mn hoofd bij zijn hoofd kom om hem een kusje met of zonder geluid te geven, als ik hem dan oppak en knuffel, of gewoon gek doe, aan het zingen ben. Alles wat grappig is en ik hem bij vertrek vindt hij leuk. Voordat hij gaat slapen altijd nog even kietelen, knuffelen op het Aankleedkussen en dan schaterlacht hij het uit! Gekke geluidjes maken is ook favoriet.

2 jaar geleden

Reactie op kkeller

Als ik hem laat schrikken. De harder ik hem laat schrikken, des te leuker h ...
Dit ja, haha!

2 jaar geleden

Als ik met m'n haar in z'n gezicht kom 🤣🤣 vind ie echt geweldig. Als ik hem in de maxi cosi zet komt soms m'n haar in z'n gezicht en zo kwam ik erachter dat ie dat super grappig vind. Echt schaterlachen ook, zo droog en vooral ook schattig!😍

2 jaar geleden

Kietelen op zijn buik en als papa gekke bekken trekt met geluid

2 jaar geleden

Hissen als een kat is het meest favoriete geluid. Verder lacht hij eigenlijk om elk geluidje wat je met de mond maakt. Als ik. Spring is het ook gieren en brullen. Eigenlijk kan het niet te gek en niet te luid voor onze vent

2 jaar geleden

Als ik een speeltje gooi en onze hond er achteraan rent. Vinden ze allebei helemaal geweldig 🤣

2 jaar geleden

‘Bijten’ in haar zij en bovenbeentjes, ‘woesjjj’ zeggen, onze kat die voorbij loopt is ook favoriet

2 jaar geleden

Spelen op bed. Hij ligt op zijn rug en papa laat hem 'bouncen' door zijn handen links en rechts van hem in het bed te duwen.

2 jaar geleden

Schommelen, de hond van de buren, hem kietelen, samen dansen

2 jaar geleden

Op z'n buik kriebelen 😊 En leuke ideeën inderdaad! Ik las 'springen', dus dat heeft papa vanochtend staan doen, groot succes! 😃 Ons zoontje lacht nog niet echt met geluid, maar krijgt wel enorme pretoogjes en trekt een hele grote open mond-lach, zo lief om te zien 🥰

2 jaar geleden

Kusjes in zijn nek geven Zachtjes in zijn billetjes kneden De hond die met hem komt spelen Papa en mama zeggen 😂 Vliegtuig spelen

2 jaar geleden

Ik zou willen dat die van mij zou schaterlachen. Hij zet altijd wel een big smile op en z’n happy face en “kirt “ wat maar een echte schaterlach helaas nog nooit gehoord

2 jaar geleden

Reactie op malou1983

Ik zou willen dat die van mij zou schaterlachen. Hij zet altijd wel een big ...
Dit had ik ook kunnen schrijven.. 🥲

2 jaar geleden

Als ik om een high five vraag 🤣 dan gaat ze eerst keihard lachen en dan een high five geven haha super leuk om te leren. Voor de rest gekke bekken trekken, iets geks doen wat niet hoort, kiekeboe met vanalles, en kietelen vooral onder de oksels 🤣😊

2 jaar geleden

Grote teen van mijn man….

2 jaar geleden

Reactie op Anna2606

Grote teen van mijn man….
😂 heel benieuwd naar die teen.

2 jaar geleden

Wanneer de honden, katten of het konijn ook maar in haar buurt komen, ligt ze in een stuip Ook het geluid van de glazen die tegen elkaar aan komen wanneer je de vaatwasser uitruimt is een garantie voor een schaterlach 💕

2 jaar geleden

Nieuwe: wanneer papa een hond nadoet. En sinds een paar dagen lacht ons zoontje met geluid! 😍 Dus er wordt veel gesprongen en geblaft hier 😂