67 Reacties

2 jaar geleden

Als ik hem bekogel met zijn stoffen bal 🤭 hoe lekker hoe beter

2 jaar geleden

Reactie op Jilster25

Nieuwe: wanneer papa een hond nadoet. En sinds een paar dagen lacht ons zoo ...
Heb je daar een filmpje van 😏🤣

2 jaar geleden

Reactie op Romy van Dijk

Mijn man weet dit nog niet maar hij gaat het morgen uitproberen

2 jaar geleden

Reactie op Romy van Dijk

Haha, ja! Maar kan ik helaas niet uploaden 😅

2 jaar geleden

Propje keukenpapier , en daar mee loggeren 😆😆😆grote pret

2 jaar geleden

Hij vind het grappig wanneer ik hem na doe 😂 als hij gromt of huilt doe ik hem soms na. Daar kan hij gek genoeg erg om lachen 😂

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Mijn man weet dit nog niet maar hij gaat het morgen uitproberen
En...? Ik ben nu wel benieuwd!

2 jaar geleden

Reactie op Jilster25

En...? Ik ben nu wel benieuwd!
Ik werd aangekeken of ik gek was 😂 maar hij heeft het toch maar geprobeerd Flint vindt het matig grappig 🤷😂

2 jaar geleden

Als ik 'papa' zeg (in de hoop dat hij het na zegt), van onze hondjes, als ik met een warm washandje z'n nek was. Dierengeluiden oefenen en dan vooral als ik zeg 'wat doet de poes/varken/muis?' en die geluiden na doe, de andere geluiden vind hij minder grappig. Als we in de wandelwagen lopen en ik een stukje vooruit een, dan stop en de wagen naar me toe trek (soort kriebel in zijn buik), kiekeboe, doen alsof ik z'n handje op wil eten

2 jaar geleden

Met een theedoek op het plafond slaan om muggen dood te maken😂

2 jaar geleden

Als ik zeg: ik ga jeeeeeee… pakken!! En haar dan vastpakken En uiteraard met kiekeboe! En als we knuffelen en lekker gek alle kanten op bewegen Hihi zo schattig!

2 jaar geleden

Ohja! Ze vind het ook grappig als ze hoest en wij doen haar dan na, dan gaat ze lachen! Haha

2 jaar geleden

Reactie op BabyMinte

Ohja! Ze vind het ook grappig als ze hoest en wij doen haar dan na, dan gaa ...
Hier is het niezen en als wij dan gezondheid zeggen 😂

2 jaar geleden

Wat echt hilarisch is: als ik mijn haar in een staart heb, er dan mee zwaaien boven haar, of rond draaien. Dan komt ze niet meer bij. 😂

2 jaar geleden

Zijn Shirtje uitdoen krijgt hij de slappe lach van 😂 zo cute😍

2 jaar geleden

Kietelen op zijn rug, zij of buik en als wij lachen, lacht hij gezellig mee

2 jaar geleden

Blaffende honden🤣🤣 Gisteren visite en 2 honden op bezoek, hij ging helemaal stuk!

2 jaar geleden

Kusjes op de buik geven

2 jaar geleden

Sinds een week ga ik weer naar paaldansles (wat ik ooit fanatiek deed maar vanaf m'n zwangerschap niet meer ging). De paaldanspaal stond al die tijd wel nog midden in de woonkamer. Maar nu lukt het dus weer! Dus ik draaide net een paar rondjes om de paal. Zoontje kijkt me aan en lacht harder dan ooit 😂😂 zo raar, mama die rondjes zwiert 😂

2 jaar geleden

Als ze zich verslikt met eten of water drinken en dan moet hoesten dan eindigt dat in een lach bui! Haha En verstoppertje! En doen alsof je der gaat pakken En kietelen op der buikje Hihi