13 Reacties

één jaar geleden

Uppababy Vista V2! Deze kan je ook als duo wagen gaan gebruiken. Het zitje kan je rechtop zetten, maar ook in verschillende standen achterover, zodat je kindje kan liggen. Het zitje kan zowel vooruit als achteruit geplaatst worden, dus naar je toe kijkend of juist in dezelfde richting als jij. Als duo wagen kan je kiezen voor een zitje en een reiswieg of 2 zitjes of een zitje en een maxicosi enz. De zitjes kan je dan allebei vooruit laten kijken of 1 vooruit en 1 achteruit. Ik ben nu zwanger van de 2e, dus de duo functie hebben we nog niet getest... haha! Maar tot nu toe super tevreden over de wagen. Wij hebben nu wel alvast een tweede zitje gekocht. Het 1e zitje kan tot 22 kg (onze zoon is 1,5 met maatje 92 en kan er nog een stuk in groeien!) en het 2e zitje tot 13 volgens mij. Dus die kan je nog een ruime tijd gebruiken.

één jaar geleden

Buggaboo fox hebben wij en we vinden deze echy super fijn

één jaar geleden

Wij hebben de Nuna Mixx Next . Zowel het lig gedeelte voor de eerste maanden als het zit gedeelte zijn echt super. Goede kwaliteit, degelijk, makkelijk in gebruik, comfortabel voor haar etc. Toen genomen omdat hij als beste uit de test kwam geloof ik, en nog steeds gebruiken we hem regelmatig en is niet te klein. Ook nu nog niet. Nog geen dag spijt van gehad

één jaar geleden

Uppababy Vista V2! Deze kan je ook als duo wagen gaan gebruiken. Het zitje ...
Wij hebben deze ook (en gebruiken hem al wel lange tijd als duo) en wij zijn ook erg tevreden. Onze jongste zoon is 1,5 en kan voorlopig nog met gemak in deze wagen zitten.

één jaar geleden

Wij hebben de Bugaboo cameleon 3plus en ben zo blij met die wagen! Goeie foam banden en goeie vering voor offroad (wij wonen in een bosrijke omgeving dus zijn dan ook veel in het bos te vinden) Een ruime zit en een mooie reiswieg. Wij gebruiken deze vanaf dag 1 en zou deze niet zo snel ruilen voor een andere haha. Mijn schoonzus heeft de 1e generatie en daar gaat hun zoontje van bijna 4 nog bijna iedere dag in (hij is gewoon netjes gemiddeld qua lengte ) omdat zijn grote zus naar school gaat en rond half 2 opgehaald moet worden en hij nog steeds in de middag een dutje nodig heeft. Ook zij zijn er heel blij mee en begint na 7 jaar nu wel af te takelen maar het! 7 jaar trouwe dienst door weer en wind ik teken er voor haha

één jaar geleden

Nu al te klein? Wat jammer! Is de kinderwagen tot 15 kilo? Wij hebben de Joolz en die gaat tot 22 kilo. Dus kan ze voorlopig nog in 😀

één jaar geleden

Wij hebben de bugaboo fox 2. Een echte aanrader. Wij lopen ook veel een ons zoontje van 1,5 heeft nog genoeg ruimte om te groeien. Ook de bak voor de eerste maanden is heel fijn en ruim.

één jaar geleden

Wij hebnen de easywalker harvey 3 en daar past ze nog supergoed in. Ook om te bouwen naar een dubbele wagen

één jaar geleden

Wij hebben de Thule sleek. Tot 22 kg. Hier kan je ook nog een duowagen van maken!

één jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Nu al te klein? Wat jammer! Is de kinderwagen tot 15 kilo? Wij hebben de Jo ...
Je hebt gelijk, heb het even opgezocht, hij kan inderdaad maar tot 15kg. 🫣

één jaar geleden

Reactie op hjans96

Je hebt gelijk, heb het even opgezocht, hij kan inderdaad maar tot 15kg. 🫣 ...
Wat jammer!

één jaar geleden

Ik heb een Thule sleek double (die staat nu ook te koop) Die gaat tot 22 kilo en is heel erg fijn op allerlei terrein. Uiterwaarden was bv even wennen maar opzich geen probleem.

één jaar geleden

Nou mensen, een andere gescoord heb nu de joolz day & hij loopt fantastisch & ze zit er zo schattig in 🤩