37 Reacties
2 jaar geleden
Gisteren weggehaald, zo veel beter, meer ruimte en plek voor een nieuwe speelgoedkast
2 jaar geleden
Wij houden hem nog even we wonen in een appartement en soms toch best handig als je even wilt douchen of staat te koken
2 jaar geleden
Wij wilden hem bij de eerste ook snel weg hebben, maar wat was ik blij dat we hem nog hadden laten staan 🤭 Zodra ze begonnen te lopen, nog meer alles ontdekken enzo was het soms heeeel handig om ze even in de box te zetten. Helemaal als je bijv even naar de wc moet, douchen wil of moet koken. Nu laten we hem dus weer wat langer staan en moet zeggen dat onze zoon soms er ook nog heerlijk in kan spelen 😁
2 jaar geleden
Hier is die al enkele weken weg 🥳 zo blij mee. Mijn dochter is nooit een box kind geweest. Ze is van 22 september
2 jaar geleden
Het liefst ga hij direct weg, wordt al tijden niet meer gebruikt. Maar uit ervaring weet ik dat hij héél goed van pas komt als ze net gaan optrekken en lopen en je zelf rustig naar de wc wilt 🤭
2 jaar geleden
Ik twijfel nogal. Ze vindt et niet leuk in de box. Zit er eigenlijk nooit in. Maar is soms wel even handig om haar in te doen. Willen voor haar verjaardag zo'n speelgoed opbergkist die je ook als bankje kan gebruiken. Misschien wissel ik het dan toch wel om.
2 jaar geleden
Hier is hij ook weg, een week of 2 denk ik nu. Gebruikten hem zelden en werd alleen maar een verzamelplek van speelgoed e.d.😅 nu een kastje met speelgoed waar hij wel mee speelt en af en toe even rouleren.
Tja moet ik naar de wc dan kruipt hij automatisch achter mij aan, dan maar samen naar de wc🤣😅 Douchen doe ik in de ochtend of avond en dan is mijn vriend er.
2 jaar geleden
Wij hebben de box weggehaald met 3 maanden. Hij heeft al die tijd zichzelf vermaakt op de grond waar hij alle ruimte had. Ook nu hij druk tijgert/kruipt ed, hebben we de box niet terug gezet. Hij leert daardoor goed wat hij wel en wat niet mag. Als we echt even niet kunnen opletten wat hij doet oid, dan gaat hij of mee of zetten we hem in zijn wipstoel met een boekje om mee te spelen.
Met onze dochter ook zo gedaan. Hoewel daar de box pas met 11 maanden weggegaan is, maar lag ze er al niet meer in vanaf het moment dat ze begon te tijgeren(rond 8 maanden).
2 jaar geleden
Hier al 3 maanden weg. Speelde liever gewoon op de grond samen met zijn broer