65 Reacties

2 jaar geleden

Voorlopig niet! Heb een slechte slaper, dus eerst dat maar eens op de rit krijgen, daarvan genieten als hij beter slaapt en dan zien we het wel een keer 😂

2 jaar geleden

Reactie op Baby2301

Ben nog steeds niet helemaal gewend aan de impact van nummer 1. Mijn hoofd ...
😂😂

2 jaar geleden

Reactie op Danielle2710

Ik moet zeggen de oudste is in nov. 10 geworden en de middelste word in jun ...
naja dat is ook wel weer leuk voor nummer 3 😁

2 jaar geleden

Oooooh heerlijk vind ik het moederschap! Hier een Bam mama maar een wens voor een tweede is ZO GROOT. M’n zoontje wordt in oktober 1, dus dan ga ik voor een tweede poging. Hij is ook wel heel erg makkelijk dus daar heb ik echt geluk mee. Eerste zwangerschap was ook in 1 keer raak dus daar hou ik nu ook wel een beetje rekening mee. Keizersnede gehad dus kreeg ook duidelijk mee dat ik alles eerst goed moet laten herstellen. Hier nog bezig met borstvoeding. Sinds een week niet meer fulltime want ik val onwijs erg af en m’n zoontje komt niet genoeg aan. Dus ook nog niet ongesteld geworden (helemaal niet erg ook)!

2 jaar geleden

Reactie op Madzialena

Onze dochter is bijna 8 maanden, ik ben 21 weken zwanger. Weer in september ...
Ik ook! Dochtertje is van eind augustus en tweede is voor begin september… ik vind het zo leuk, zo gaan ze veel samen kunnen spelen….

2 jaar geleden

Reactie op ROF

I feel you, helaas is ons mannetje dan ook nog eens niet de makkelijkste. M ...
Jij ook sterkte 💕

2 jaar geleden

Ik twijfel enorm. Onwijs slechte HG zwangerschap gehad. Dus nu is de vraag: wil ik een 2e en dan liever zo ziek zijn als mijn zoontje klein is zodat hij er weinig van meekrijgt, maar ik dan ook niet voor hem kan zorgen? Of liever wachten tot hij naar school gaat zodat ik in die tijd kan slapen maar hij de andere momenten wel bewust meemaakt? Super lastig! En daarnaast een keizersnede gehad waar ik nog last van heb door slechte lichamelijke conditie vd zwangerschap. Dus dat moet sowieso herstellen eerst.

2 jaar geleden

Hier was ik zwanger van de tweede toen onze eerste 10 maanden was. Ik vind het heerlijk, wij hadden besloten 9 maanden op en 9 maanden af, dus zo gauw we zitten bij "af" gaan we er weer voor. En lukte het ook in 1x 🥰❤️

2 jaar geleden

Wij gaan eerst heerlijk genieten van ons dametje nu en zien met de tijd verder. Mijn vriend heeft al 2 oudere kinderen. Voor hem hoeft er niet persé een 2e bij, hij vind dit nu heel leuk en is bang dat we bij een 2e het wat minder gaan vinden en het zwaar wordt. Maar hij zegt als Avalyn wat groter is en jij met de tijd die wens nog wel hebt dan gaan we er wel voor

2 jaar geleden

Wij waren weer in verwachting nadat de kleine man 3 maanden was, niet gepland maar wel gewenst

2 jaar geleden

Onze man word in september 1 jaar en dan gaan we eens bekijken hoe & wat! Ik heb een keizersnede gehad met helaas een niche nu dus moet/wil mijn lichaam goed de tijd geven te herstellen! Maar een 2e is zeker heel gewenst bij ons en willen als het ons gegunt is de leeftijden niet te ver van elkaar 🥰

2 jaar geleden

Wij zouden volgend jaar juni graag voor een tweede gaan. Dan is onze kleine meid 2,5 als ze zus wordt

2 jaar geleden

Wij hebben een dochtertje van bijna acht maanden en ben nu 15 weken zwanger 😀

2 jaar geleden

Onze dochter is 7,5 maand en ben er nog totaaaal niet aan toe, haha. Vind het ondanks dat ze een heerlijk kind is nog steeds best pittig.

2 jaar geleden

Ik vind het zo lastig! Voordat onze dochter geboren werd dacht ik nou als ze een jaar is dan gaan we voor een tweede. Net een hele periode gehad dat ik dacht hmmm een tweede ik weet het niet, ik wil graag nog full focus hebben op onze dochter en ik geniet zo van ons meisje, hoe gaat dat als je er 2 hebt. En nu begint het weer een beetje te kriebelen… Mijn man studeert alleen nog en wil van baan switchen. Rond de zomer kan dat allemaal klaar zijn, dus ons verstand zegt wacht daar maar even op! Daarnaast zijn er voor mij ook nieuwe uitdagingen op werkgebied aangeboden bij een ander bedrijf, ik vind het alleen niet helemaal netjes om binnen een half jaar zwanger te zijn bij een nieuw bedrijf 😅. Ik weet dat heel veel vrouwen dit doen en dat je je eigenlijk niks van aan moet trekken maar dat kan ik niet.. Dus ik denk dat we ergens tussen september en december voor een tweede gaan maar niks staat vast.

2 jaar geleden

Zijn er al dames die weer aan het proberen zijn gegaan? Hier rammelt het inmens. Niet te doen. Echt weer op het niveau wat ik ook had bij onze zoon. Ik zelf ga nog een opleiding doen en start in september. Is afgelopen in juni. Dat is ook een investering in mijzelf die ik graag wil maken. Maar jeetje wat is deze oerdrift sterk 😅

2 jaar geleden

Na onze verbouwing begin volgend jaar. Ons meisje is dan anderhalf jaar.

2 jaar geleden

Reactie op ZONZEEZOMER

Ik twijfel enorm. Onwijs slechte HG zwangerschap gehad. Dus nu is de vraag: ...
Ooh ik ook! Hele zware zwangerschap gehad (zwangerschapsvergiftiging) en een bevalling waar ik een trauma aan heb overgehouden.. maar ik vind het moederschap zo ontzettend leuk, ondanks alle pittige dingen 🥰. Maar dan denk ik weer terug en dan slaat de twijfel weer toe

2 jaar geleden

Mmh, ik wil eerst weer een beetje fit worden. Een zwangerschap is niet niks en wil me daar toch een beetje op voorbereiden qua fitheid/spieren/conditie. Komt voor ons een drukke tijd aan. Wat mij betreft gooien we vanaf januari de connies het raam uit. Bij onze dochter duurde het 9 maanden voordat ik zwanger was en kregen we een miskraam tussendoor. Ik mik op tussen de 2 en 3 jaar leeftijdsverschil.

2 jaar geleden

Wij willen wel voor een 2e, maar wanneer? Eerst maar weer eens ongesteld worden 😅. Aluwel hoeft niet, alleen vruchtbaar op het juiste moment is ook prima 😅. Voor ons is het ideaalbeeld als Ben 3 of ouder is en dus al een ander zelf kan zoals begeleid traplopen en zindelijk is. Want zou niet weten hoe ik het met 2 niet zelfstandig lopende kinderen in de luiers moet gaan rooien. Sta er buiten de opvanguren 80% van de tijd alleen voor (was 95% we boeken enorme vooruitgang). Man lief zit regelmatig in het buitenland voor werk of hij zit in de Kuip (Feyenoord) voor werk, zoals nu 😅.