12 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Chantal 88
Als je twijfelt, bellen! Altijd bellen!
Ga morgenvroeg meteen bellen, Hoop dat ik in de ochtend al langs kan komen.
2 jaar geleden
Reactie op mamatime
Kleine moeite om even langs te gaan, kan een oorontsteking zijn. Mijn zoont ...
merkte je het ook ergens aan?
2 jaar geleden
Wij hebben net de zesde ziekte achter de rug. Dat is eerst 3-5 dagen hoge koorts (39,0 onder paracetamol) en dan als de koorts gezakt is, krijgen ze allemaal vlekjes over hun lijf. Geheel onschuldige kinderziekte. Misschien is dat het wel. Mijn beide kids hebben dat met 9 maanden gehad. Hoor van meer mensen dat hun kind(eren) het rond die leeftijd gehad hebben.
Maar bij twijfel idd altijd bellen. Liever teveel dan te weinig. Zeker als drinken moeizaam gaat.
2 jaar geleden
Inderdaad bellen ook al twijfel je. Beter te vaak dan te laat! Ik ben nu 3 keer bij de huisarts geweest met mn zoontje. Begin mei vanwege een vervelende hoest waarbij ik bang was dat het een ontsteking was. 2e keer vanwege eczeem, gelijk longen laten checken, oppervlakkig. Deze week (dus bijna 2 maanden later) opnieuw naar de ha vanwege zijn hoest en verhoging/koorts. Ze hoorde nog steeds niks raars. Nja ik ga liever een keer te vaak hoor.. vind het een naar hoestje waarbij hij elke keer even huilt
2 jaar geleden
Ik ben vanochtend bij de huisarts geweest, Indd een oorontsteking. Heb geleerd om nu sneller te handelen. En niet denken maar ja straks kom ik daar voor niks. Ze hebben t al druk zat. Nee de volgende keer bel ik meteen. Maar ja ik moet dit allemaal ook nog leren.
2 jaar geleden
Ik ben vanochtend bij de huisarts geweest, Indd een oorontsteking. Heb gele ...
Gelukkig weet je nu wat er is! Beterschap met de kleine 🥰
2 jaar geleden
Ik ben vanochtend bij de huisarts geweest, Indd een oorontsteking. Heb gele ...
Goed dat je bent gegaan! Nu kan je er rekening mee houden en weet je iig wat er is. Mijn zoontje gaat aan zijn oortje zitten friemelen en schudden met zijn hoofd. Ook onrustig slapen/ continu rollen. Ineens huilen van de steken. Koorts nooit hoger dan 38,5 maar het gaat hier niet over zonder ab helaas. Hoop dat het vanzelf over gaat bij jullie. Beterschap!
2 jaar geleden
Reactie op mamatime
Goed dat je bent gegaan! Nu kan je er rekening mee houden en weet je iig wa ...
Hier zag ik niks wat erop wees dat het haar oortje is. Had wel een vermoeden op een gegeven moment. En indd ze krijsde het dan ineens uit. Waarschijnlijk wanneer het ging steken. Zo sneu. Weet nu dat ik beter na mijn gevoel moet luisteren. Zij heeft ook een ab kuurtje gekregen. Ze sliep indd slecht. En temp 38,6 Vandaag ging het gelukkig beter. In de ochtend al. Maar dacht ga wel langs de huisarts.
2 jaar geleden
Reactie op mamatime
Goed dat je bent gegaan! Nu kan je er rekening mee houden en weet je iig wa ...
Dankjewel, Jij ook met de kleine man!