12 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Chantal 88
Als je twijfelt, bellen! Altijd bellen!
Ga morgenvroeg meteen bellen, Hoop dat ik in de ochtend al langs kan komen.
2 jaar geleden
Reactie op mamatime
Kleine moeite om even langs te gaan, kan een oorontsteking zijn. Mijn zoont ...
merkte je het ook ergens aan?
2 jaar geleden
Wij hebben net de zesde ziekte achter de rug. Dat is eerst 3-5 dagen hoge koorts (39,0 onder paracetamol) en dan als de koorts gezakt is, krijgen ze allemaal vlekjes over hun lijf. Geheel onschuldige kinderziekte. Misschien is dat het wel. Mijn beide kids hebben dat met 9 maanden gehad. Hoor van meer mensen dat hun kind(eren) het rond die leeftijd gehad hebben.
Maar bij twijfel idd altijd bellen. Liever teveel dan te weinig. Zeker als drinken moeizaam gaat.
2 jaar geleden
Inderdaad bellen ook al twijfel je. Beter te vaak dan te laat! Ik ben nu 3 keer bij de huisarts geweest met mn zoontje. Begin mei vanwege een vervelende hoest waarbij ik bang was dat het een ontsteking was. 2e keer vanwege eczeem, gelijk longen laten checken, oppervlakkig. Deze week (dus bijna 2 maanden later) opnieuw naar de ha vanwege zijn hoest en verhoging/koorts. Ze hoorde nog steeds niks raars. Nja ik ga liever een keer te vaak hoor.. vind het een naar hoestje waarbij hij elke keer even huilt
2 jaar geleden
Ik ben vanochtend bij de huisarts geweest, Indd een oorontsteking. Heb geleerd om nu sneller te handelen. En niet denken maar ja straks kom ik daar voor niks. Ze hebben t al druk zat. Nee de volgende keer bel ik meteen. Maar ja ik moet dit allemaal ook nog leren.
2 jaar geleden
Ik ben vanochtend bij de huisarts geweest, Indd een oorontsteking. Heb gele ...
Gelukkig weet je nu wat er is! Beterschap met de kleine 🥰
2 jaar geleden
Ik ben vanochtend bij de huisarts geweest, Indd een oorontsteking. Heb gele ...