7 Reacties

één jaar geleden

Flint wil dan vaak rond 16 of 17u even een klein uurtje slapen en dan rond 21u naar bed.

één jaar geleden

Reactie op ROF

Flint wil dan vaak rond 16 of 17u even een klein uurtje slapen en dan rond ...
Dit heb ik geprobeerd bij hem maar is niet gelukt is uiteindelihk gaan slapen rond 20 uur maar is onrustig in slaap gevallen

één jaar geleden

Onze dochter doet ook nog maar 1 dutje. Ze is meestal rond 7.00u wakker. Gaat naar bed tussen 12/12.30u en slaapt dan 1,5 tot maximaal 2 uurtjes. Is dus wakker rond 14.00u. En dan weer naar boven rond 19.00u. Slaapt dan nooit direct maar pas ergens tussen 19.30 en 20.00u. Denk dat het heel afhankelijk is van je kindje hoelaat hij dan weer het beste naar bed kan.

één jaar geleden

Ons zoontje wordt meestal wakker rond 7:30. Gaat dan rond 12:15 slapen (bij de opvang rond 12:45). Hij slaapt dan tot uiterlijk 15u. Wij gaan om 19u met hem naar boven en hij slaapt dat om 19:30u tot de volgende dag 7:30

één jaar geleden

Misschien is het gewoon de overgang mijn dochter doet vanaf 1 jaar 1 slaapje ze is nu 16 maand. Ene keer slaapt ze langer dan de andere keer. Maar ze slaapt altijd wel rond 19.00.. van 14.00 tot 19.00 lijkt me wel een normale wakker tijd voor deze leeftijd als hij snachts wakker word denk ik eerder nog een soort oververmoeidheid. Maar goed het wennen van 2 naar 1 slaapje heeft best even tijd nodig. Ik zou een bedtijd wel vast aanhouden. Ook al kletst hij er is wel rust dus zo zou ik het inidergeval doen.

één jaar geleden

Mijn zoon slaapt van 12:30-14:30 ongeveer en gaat dan om 18:30/19:00 weer naar bed. Hier werkt langer wakker houden avarechts, dan word hij erg druk. Hij slaapt altijd tot een uur of 8.

één jaar geleden

Groot fan van bureauslaap op Instagram! Wat hier eerder gezegd wordt, misschien onrustig van oververmoeidheid? Bij ons is bedtijd tussen half 7 en 7 uur. Ook voor onze zoon van 3,5 jaar, slapen dan een nacht van 12 uur