19 Reacties

2 jaar geleden

Mijn dochter heeft er nu 2 onder en 4 boven. Nummer 3 onder is nu aan het doorkomen! Dochter is over paar dagen 1

2 jaar geleden

Wij hebben nu nog de laatste kiezen nodig.. Dus we hebben 8 tanden 4 hoektanden en 4 kiezen... We worden 30 sept 1 jaar.. Die laatste 4 kiezen ben ik bang voor dat die zoals bij me andere kinderen er ook zo zullen zijn! Tandje nummer 7 kwam bij ons alvast met 5 maanden.

2 jaar geleden

Hier binnen 2weken 1jaar en heeft al een tijdje 8 tanden

2 jaar geleden

Mijn dochtertje is over 2 weken 1. Ze heeft 2 tandjes onder en 2 komen nu boven door. De tandarts zei. Hoe later ze komen, hoe beter.. Dus we wachten geduldig af 😊

2 jaar geleden

Onze dochter word over 1,5 week 1 jaar en heeft 8 tanden.

2 jaar geleden

hier een zoon die met 8 maanden 8 tanden had maar nu lijkt het even te duren...

2 jaar geleden

Reactie op ellenn91

Mijn dochtertje is over 2 weken 1. Ze heeft 2 tandjes onder en 2 komen nu b ...
Onze dochter heeft hetzelfde 😁

2 jaar geleden

Wow mijn dochter is van 30 september en alleen de eerste twee ondertandjes zijn helemaal door, de twee voortanden boven nu een klein beetje

2 jaar geleden

Onze dochter is een jaar en heeft nog maar 2 tandjes 🤣

2 jaar geleden

Onze zoon is 1jaar bijna en heeft al 8tandjes. Ik denk dat nu de kiezen eraan komen.

2 jaar geleden

Ik denk echt dat het heel erg verschild per kind. Onze kleine van 11 maand heeft nu 8 tanden en de 4 hoektanden. De kiezen zie ik de puntjes er nu ook door. Maar hoe later hoe sterker de tanden zeggen ze !

2 jaar geleden

Dan moet eerst tandje 3 maar eens komen 😂 hier alleen 2 ondertandjes

2 jaar geleden

Hier wordt ze 1 oktober 1 en nog helemaal geen tanden 😅 We wachten geduldig af. Wel op alles kauwen etc, maar dit doet ze ook al een flinke tijd. Zal mij niks verbazen als ze straks tegelijk komen

2 jaar geleden

Vandaag 1 en 8 tanden en 2 kiesjes. Volgens mij verschilt het enorm per kind, geen peil op te trekken.

2 jaar geleden

Hier over 3 weekjes 1 jaar, maar nog geen tand te bekennen haha!

2 jaar geleden

Hier 3 tanden boven, twee tanden beneden en een kies onder 😳🤯 Hij houdt zijn eigen volgorde er op na. Wel hel hoor, de beruchte sprong 8 in combinatie met een kies die doorkomt 🙈

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Dan moet eerst tandje 3 maar eens komen 😂 hier alleen 2 ondertandjes
Hoppa inene 4 tandjes 😂

2 jaar geleden

Hier nog steeds maar 2 ondertanden 😂 volgende week zondag wordt ze n jaar. Maar wel al een heerlijke bos haar waar mama lekker me uit de voeten kan😉 dus ik ben blij met haar keuzen wat ze eerst laat groeien hahahaha

2 jaar geleden

Reactie op Nb-

Onze dochter is een jaar en heeft nog maar 2 tandjes 🤣
Hier hetzelfde, 15 september is ze jarig en ze heeft 2 tandjes onder.