Hoi,
Ik heb zo'n vermoeden dat Mick (bijna 1) nog een tandje krijgt. Gisteren avond ontroostbaar huilen en kwijlt nu enorm. Hij heeft er nu 6 en het is al een poosje geleden. Wanneer kwam bij jullie baby tandje nr 7?
Wij hebben nu nog de laatste kiezen nodig..
Dus we hebben 8 tanden 4 hoektanden en 4 kiezen...
We worden 30 sept 1 jaar..
Die laatste 4 kiezen ben ik bang voor dat die zoals bij me andere kinderen er ook zo zullen zijn!
Tandje nummer 7 kwam bij ons alvast met 5 maanden.
Mijn dochtertje is over 2 weken 1. Ze heeft 2 tandjes onder en 2 komen nu boven door. De tandarts zei. Hoe later ze komen, hoe beter.. Dus we wachten geduldig af 😊
Ik denk echt dat het heel erg verschild per kind. Onze kleine van 11 maand heeft nu 8 tanden en de 4 hoektanden. De kiezen zie ik de puntjes er nu ook door. Maar hoe later hoe sterker de tanden zeggen ze !
Hier wordt ze 1 oktober 1 en nog helemaal geen tanden 😅 We wachten geduldig af. Wel op alles kauwen etc, maar dit doet ze ook al een flinke tijd. Zal mij niks verbazen als ze straks tegelijk komen
Hier 3 tanden boven, twee tanden beneden en een kies onder 😳🤯
Hij houdt zijn eigen volgorde er op na. Wel hel hoor, de beruchte sprong 8 in combinatie met een kies die doorkomt 🙈
Hier nog steeds maar 2 ondertanden 😂 volgende week zondag wordt ze n jaar. Maar wel al een heerlijke bos haar waar mama lekker me uit de voeten kan😉 dus ik ben blij met haar keuzen wat ze eerst laat groeien hahahaha