8 Reacties

2 jaar geleden

Je kan er een lichte kleur ledikantlaken omheen doen als de kinderen niet in de auto zitten. Zo warmt de donkere bekleding minder snel op en gordels worden niet zo snel heet. Zodra kinderen in de auto gaan trek je het laken zo los.

2 jaar geleden

Reactie op xtinelub

Je kan er een lichte kleur ledikantlaken omheen doen als de kinderen niet i ...
Oh wat een goeie tip!! Dank je 😊

2 jaar geleden

Wij hebben een grijze, dus hij is niet warm van de zon maar misschien een aeromoov air layer erin dat dat niet zo warm wordt? En is fijn tegen het zweten

2 jaar geleden

Ergens gelezen om er een lichte aankleedhoes omheen te doen. Als je kind eruit is natuurlijk 😀 De zon staat er dan niet direct op en lichte kleuren worden minder warm. Werkt bij ons best goed!

2 jaar geleden

Thanks voor de tips!! Wij gaan het eens even proberen zeker voor als we zo op vakantie gaan….

2 jaar geleden

Ik heb ook een aeromoov air layer aangeschaft. En ik moet zeggen dat ze nu veel minder zweet.

2 jaar geleden

Wij hebben een speciale hoes van cybex bij onze cybex sirona sx2 zitten die we nu in de auto van mijn man hebben zitten. Een heel dun maar lekker luchtig stofje. Ik weet niet welk merk dat je hebt maar misschien hebben ze dit soort hoezen ook voor die van jou! De aeromoov vind ik persoonlijk echt niet prettig. Onze dochter lijkt daar in de kinderwagen juist meer door te zweten en nu hebben we die van Bugaboo zelf er in zitten en nog niet 1 dag last van de warmte gehad

2 jaar geleden

Wij hebben een joolz kinderwagen en dan het zomer zitje erbij dus daar zweet hij nooit in. Wij hebben een cangaroo motion stoel een 1-2-3 stoel is dat ook.