14 Reacties
2 jaar geleden
Wij gaan een weekendje weg. We hadden dat al lang gepland staan. Idee was om lekker te gaan fietsen en dan in dorpjes de draagzak te gebruiken, maar dat is veel te warm! Er gaat iig een opblaasbadje mee, maar verder weet ik nog niet hoe we onze dagen gaan vullen met dat warme weer.
2 jaar geleden
Ik zit eerder met het “dilemma” van het aandoen van een korte broek/blote benen maar door t tijgeren/kruipen dat dat niet zo lekker voor de knieën is…? Of valt dat wel mee🤔
Verder niet veel anders, misschien een badje voor buiten kopen met een klein laagje water :)
2 jaar geleden
Wij doen niet heel veel anders. Morgen gaat ze ook gewoon weer naar de opvang daar doen ze wel wat aangepaste dingen maar hier kan ze altijd lekker afkoelen op de tegels in de woonkamer. Vooral goed laten drinken en zo veel mogelijk haar kamer koel laten houden (dat is nog wel een uitdaging haha)
2 jaar geleden
Ik heb net een koelmat gekocht. Normaal gesproken wordt dit voor huisdieren gebruikt maar leek me ook geschikt voor in de box. Natuurlijk hou ik het goed in de gaten.
2 jaar geleden
Wij hebben een zandbak schelp. Ene kant gevult met zand. De andere kant vul ik morgen met water
2 jaar geleden
Reactie op ROF
Tip: even een laken of hydrofiel overheen leggen. Dat scheelt directe kou e ...
Bedankt voor de tip, was ik inderdaad van plan. Sowieso om hem eerst zelf uit te proberen.