Ik geef borstvoeding. Wat trekken jullie zelf aan in bed. Een Voedingsbh vind ik niet fijn om in te slapen. Misschien hebben jullie tips wat aan te doen
Ik draag alleen een simpel borstvoedingsshirt, zodat ik die zo opzij kan schuiven en hij kan eten. Bh draag ik niet. In het begin droeg ik nog wel een bralette, een soort bh/topje, eronder vanwege het doorlekken en daardoor kon ik zoogcompressen dragen.
Een hemdje met een hydrofiele doek. Als ik voed doe ik een trui of blouse aan. Soms slaap ik ook wel zonder iets en dan gewoon op n handdoek. De tijd van lekken is gelukkig voorbij.
Ik draag voedingshempjes, bijv van h&m. Compressen blijven daardoor zitten en voor het voeden klik open en voeden maar. Deed het vaak liggend met hydrofiel onder het hoofdje toen hij 1 borst per keer dronk. Nu vaak dekentje/vestje in de buurt om om te slaan als ik zit. Na het voeden klik klik topje weer dicht verder slapen
Korte simpele sporttop van de Hema voelt als een hemdje zit niet te strak maar voedingspads blijven wel goed zitten. Je krijgt er super makkelijk je arm door per kant
ik heb eigenlijk altijd zon h&m borstvoedingshemdje aangehad dat je kunt openklikken. Heb er ook een jurk van dat is mn favoriet
maar ik was heel gauw gestopt met bhs dragen, ook overdag.. verschrikkelijk!
maar mn borsten hebben nooit gelekt dus misschien is dat wel heel luxe
inmiddels kan t me allemaal weinig meer schelen en ik doe gewoon tshirt omhoog
Een voedingsshirt met lange mouwen. Ik heb ook dekentjes naast m'n bed om op mezelf te leggen wanneer ik niet onder de dekens kan liggen tijdens het liggend voeden in bed.