17 Reacties

2 jaar geleden

Ik draag alleen een simpel borstvoedingsshirt, zodat ik die zo opzij kan schuiven en hij kan eten. Bh draag ik niet. In het begin droeg ik nog wel een bralette, een soort bh/topje, eronder vanwege het doorlekken en daardoor kon ik zoogcompressen dragen.

2 jaar geleden

Ik draag een pyjama met knoopjes zodat ik makkelijk voeding kan geven. De Zoogcompressen plak ik aan de binnenkant van mijn pyjama hahah

2 jaar geleden

Een voedingstop van H&M, zit heerlijk!

2 jaar geleden

Een hemdje met een hydrofiele doek. Als ik voed doe ik een trui of blouse aan. Soms slaap ik ook wel zonder iets en dan gewoon op n handdoek. De tijd van lekken is gelukkig voorbij.

2 jaar geleden

Ik heb voedingspyjama’s, volgens mij van Noppies.

2 jaar geleden

Ik draag voedingshempjes, bijv van h&m. Compressen blijven daardoor zitten en voor het voeden klik open en voeden maar. Deed het vaak liggend met hydrofiel onder het hoofdje toen hij 1 borst per keer dronk. Nu vaak dekentje/vestje in de buurt om om te slaan als ik zit. Na het voeden klik klik topje weer dicht verder slapen

2 jaar geleden

Korte simpele sporttop van de Hema voelt als een hemdje zit niet te strak maar voedingspads blijven wel goed zitten. Je krijgt er super makkelijk je arm door per kant

2 jaar geleden

Oh, ik draag gewoon een sportshirt dat ik omhoog doe om te voeden. Niet echt bij stilgestaan dat daar outfits voor zijn. Werkt zo altijd prima 😅.

2 jaar geleden

Niks 🤷🏽‍♀️🙈

2 jaar geleden

Reactie op Mara21

Oh, ik draag gewoon een sportshirt dat ik omhoog doe om te voeden. Niet ech ...
Ik draag ook een regulier t-shirt! Onze dochter slaapt bij ons in bed dus uiteindelijk is m'n t-shirt continu omhoog en af en toe legt ze zelf aan 😅

2 jaar geleden

Reactie op PregnantMichelle

Niks 🤷🏽‍♀️🙈
En dit in de zomer/als ik niet 100x in actie hoef met dit koude weer 😅

2 jaar geleden

Gewoon een pyjamashirt. Even omhoog doen en klaar is Kees.

2 jaar geleden

Gewoon een tshirt haha🤪

2 jaar geleden

T shirt

2 jaar geleden

Sochtends lek ik vaak pas dus dan ben k doorweekt 😅 maar de nacht blijft t droog

2 jaar geleden

ik heb eigenlijk altijd zon h&m borstvoedingshemdje aangehad dat je kunt openklikken. Heb er ook een jurk van dat is mn favoriet maar ik was heel gauw gestopt met bhs dragen, ook overdag.. verschrikkelijk! maar mn borsten hebben nooit gelekt dus misschien is dat wel heel luxe inmiddels kan t me allemaal weinig meer schelen en ik doe gewoon tshirt omhoog

2 jaar geleden

Een voedingsshirt met lange mouwen. Ik heb ook dekentjes naast m'n bed om op mezelf te leggen wanneer ik niet onder de dekens kan liggen tijdens het liggend voeden in bed.