22 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ik heb haar gewoon in een mouwloze romper in haar zomerslaapzakje gelegd. Middagslaapje een shirtje met korte mouwen en sowieso onder alles een mouwloos rompertje.

茅茅n jaar geleden

Kamer is hier 24 graden... ik heb romper zonder mouw en pyama korte mouw aan en slaapzak zondermouw 0.5 tog

茅茅n jaar geleden

Me dochter slaapt hierin met daar onder luier met luier broekje

茅茅n jaar geleden

Hier ligt hij in een romper met korte mouwen, een lange pyjamabroek en een dunne slaapzak met lange mouwen. Vannacht was hij wel wakker omdat hij het koud had, maar dat heeft hij snel, toen een lange mouwen pyjama aan getrokken en sliep hij weer verder. Vind het vooral lastig omdat de avondzon op zijn kamer staat, maar zodra die weg is, koelt het in zijn kamer wel snel af(gevoelstemperatuur).

茅茅n jaar geleden

Reactie op mommy_2019

Hier ligt hij in een romper met korte mouwen, een lange pyjamabroek en een ...
Is hier ook zo, heeft het ook sneller fris, middagdut doet hij vaak wel in korte mouwen en gaat goed maar ja eens het afkoelt, blijf het ook steeds lastig vinden wat ze weer aan te doen

茅茅n jaar geleden

Hier een romper zonder mouwen en een zomerslaapzak.

茅茅n jaar geleden

Reactie op ellenn91

Ik heb haar gewoon in een mouwloze romper in haar zomerslaapzakje gelegd. M ...
Overdag draagt hij een romper zonder mouwen en middagdut doet hij dan ook is zijn romper en met t-shirt korte mouwen, maar sabonds koelt het nog wel af dus blijf het snachts een lastige vinden

茅茅n jaar geleden

Reactie op Elkedx

Is hier ook zo, heeft het ook sneller fris, middagdut doet hij vaak wel in ...
Heeft vaak als hij snachts wakker word en we is temperaturen omdat hij heel hard overstuurt gaat maar een temperatuur van 35 soms zelf naar de 34

茅茅n jaar geleden

Zo slaapt ze in de avond vind het vaak nog wel afkoelen in de nacht

茅茅n jaar geleden

In mijn zoontje ze slaapkamer is het momenteel 25 graden, ik heb hem een mauwloze romper aangedaan en een zomerslaapzak met lange mouwen 0,5 TOG. Ik vind het heel lastig wat aan te doen met zo鈥檔 warme slaapkamer.. Hij slaapt ook echt niet zonder slaapzak.

茅茅n jaar geleden

Alleen een romper met korte mouwen en een dun dekentje

茅茅n jaar geleden

Ah ja ik had ook geen idee. Nu heb ik een korte mouwen romper en een slaapzak zonder mouwen (2tog). Twijfel of het te warm is maar als het savonds afkoelt vind ik het ook zielig als hij het koud heeft..

茅茅n jaar geleden

23 graden in de kamer. Nu mouwloze romper en pyama en zomerslaapzak van puckababy zonder mouwen. Gaan het mee maken馃槀馃馃徏

茅茅n jaar geleden

Niks (alleen pamper) en een zomerslaapzak 0.5 TOG. Ons zoontje heeft het snel warm.

茅茅n jaar geleden

Wij hebben nu een airco dus Maud krijgt een dunne slaapzak aan met een pyjama (shirt en korte broek) en een romper met mouwen. Meestal is het tussen de 22 en 24 graden op haar kamer (de airco hangt bij ons en bij ons is het dan tussen de 18 en 20 graden) Toen we nog geen airco hadden was t met gemak 28 graden nu op haar kamer dan ging ze in een hydrofiele slaapzak en een romper met spaghetti bandjes of zonder mouwen. Veel te warm 馃サ

茅茅n jaar geleden

Bij ons is het nu 26 graden.. hij wilt altijd een slaapzak aan, ik heb er 1 van 0,5 tog maar wat doe je er onder aan ? En ze mouwen aan de slaapzak houden of eraf ?

茅茅n jaar geleden

Hier alleen een hydrofiele slaapzak en daaronder alleen luier/onderbroekje. Mijn dochter heeft het snel warm en al erg last van hitte uitslag.

茅茅n jaar geleden

Vandaag ook alleen 0,5 tog slaapzak. Kamer is inmiddels 27 graden en koelt vannacht af naar 24 graden wss

茅茅n jaar geleden

Mijne heeft een mouwloze romper en een zomerslaapzak van de hema aan. Kamer is erg warmer maar heb een ventilator aanstaan.

茅茅n jaar geleden

Hydrofiele slaapzak en onderbroek overdag over de luier. Dit laatste ook overdag onder haar kleertjes.