42 Reacties
2 jaar geleden
Hier slaapt ze zonder lakentje en alleen in haar luier met een luierbroekje erover heen
2 jaar geleden
Hier slaapt ze nog nog in een slaapzak 0.5tog en een romper met spaghettibandjes. Als t warmer wordt laat ik dr pyjama weg en alleen dr romper aan met slaapzak. Kan ook altijd nog haar plafondventilator aanzetten
2 jaar geleden
Hier tot nu toe gewoon dunne slaapzak en luier, ze heeft het niet zo snel te warm
2 jaar geleden
Romper en dunne slaapzak. Heb niet het idee dat ze het tot nu erg warm hebben gehad.
2 jaar geleden
Afgelopen nacht luier/romper korte mouw/slaapzakje zonder mouwen(24 graden op zijn kamer)
Aankomende nacht denk ik alleen luier/romper korte mouw.
2 jaar geleden
Alleen een luier en een slaapzak van 0,5tog. Ons dochtertje heeft het niet snel te warm, maar goed voelen bij je kindje is denk ik t belangrijkste!
Ik zou inderdaad alleen luier en lakentje doen als hij daar niet zonder kan en z’n luier met dat lakentje niet zelf kan uittrekken :-)
2 jaar geleden
Hier is het een spaghettiband romper met hydrofiele slaapzak. En ik heb een staande ventilator in haar kamer staan. Die staat de hele dag aan. Wanneer ze gaat slapen schuif ik deze helemaal in het hoekje tegen de muur aan.
2 jaar geleden
Reactie op Tammy247
Alleen een luier en een slaapzak van 0,5tog. Ons dochtertje heeft het niet ...
Nee het lakentje zit met een rits vast. Zit om hem matras heen, dus die kan hij niet losmaken. Ik denk dat ik inderdaad alleen een luiertje doe met een luierbroekje, en dan het lakentje. Bedankt voor het meedenken :)
2 jaar geleden
Vanavond nog in de romper met dunne slaapzak. Het wordt niet extreem warm in de nachten.
Toen het eerder dit jaar warm was, hebben we haar in haar romper gedaan, zonder slaapzak. Overdag zal ze denk ik vandaag en morgen ook alleen in haar romper slapen. Alleen luier hebben we geprobeerd, maar die probeert ze dan uit te trekken.... 😑😑
2 jaar geleden
Wij hadden het afgelopen nacht 24 graden op haar kamer. Ik heb vanmorgen een aantal flessen met water in de vriezer gedaan om straks op haar kamer te zetten om t toch net wat te verkoelen als t boven de 25 graden komt.
Onze dochter ligt dan in een romper met korte mouwen en een slaapzak zonder mouwen. Ze kan echt niet onder een lakentje slapen haha dus die moed hebben wij opgegeven. Het zelfde als zonder slaapzak gaat er bij mevrouw ook niet in 😅
2 jaar geleden
Hier nu 24 graden in de slaapkamer van m’n zoontje en hij slaapt in een mouwloze romper + een zomer slaapzak 😊
2 jaar geleden
Geen idee hoe warm onze kamer is het is er behagelijj, maar Ben slaapt in zijn luier met korte broek of luier met korte mouwen romper en dan onder gewoon lakentje. De stoom komt nog net niet dat bedje uit. Meneer is wel een heet mannetje net als zijn vader 😅 en kan net als zijn moeder moeilijk zijn warmte kwijt 😒. Dus denk dat je echt moet proberen en moet kijken wat je zoontje prettig vindt.
2 jaar geleden
in een wifebeater romper onder een laken
ik zoek eigenlijk een 0,2 tog (of zo dun mogelijk) slaapzakje van bamboe of van katoen... iemand een tip? veel is uitverkocht (en ik bedenk dat natuurlijk ook nu ipv in de winter) ik zag er een met mouwen tegen muggen maar dat is misschien toch heet