42 Reacties

2 jaar geleden

Hier slaapt ze momenteel alleen in haar luier.

2 jaar geleden

Hier ook alleen in zijn luier en een koud nat washandje onder zijn hoofd

2 jaar geleden

Volgens mijn app wordt het om 5.00u 16 graden, dus zo heet lijkt het niet meer te zijn. Bij ons valt het nu ook al wel mee. Lekker de ramen open en morgen vroeg gelijk allemaal weer dicht😅

2 jaar geleden

Luier en een slaapzakje van heel dun hydrofiel stofje

2 jaar geleden

Reactie op Liess91

Volgens mijn app wordt het om 5.00u 16 graden, dus zo heet lijkt het niet m ...
Aankomende nacht is het 25 graden 🫠🫠🫠🫠

2 jaar geleden

Reactie op Bougainville

in een wifebeater romper onder een laken ik zoek eigenlijk een 0,2 tog (of ...
De 4 seizoenen van puckababy is 0.25 tog en van katoen. En gaat mee tot 2.5 jaar oud! En ieder seizoen dus te dragen.

2 jaar geleden

Luier hemdje en boxershort. Meer niet.

2 jaar geleden

Reactie op Rupsje nooitgenoeg

De 4 seizoenen van puckababy is 0.25 tog en van katoen. En gaat mee tot 2.5 ...
ja die heb ik al! fijn maar vind ik nog best dik en wil nog eentje extra want was etc

2 jaar geleden

Onderbroekje en rompertje.

2 jaar geleden

Reactie op Bougainville

ja die heb ik al! fijn maar vind ik nog best dik en wil nog eentje extra w ...
Ik heb die van de hema. Heel erg dun en baby vind t fijn ermee te slapen

2 jaar geleden

Hier vanavond alleen in luier en hydrofielen slaapzak. Ook een ventilator bij haar neergezet omdat ze niet in slaap kwam. Sinds hij aanging heb ik dr niet meer gehoord :) het is nu 26 graden op haar kamer

2 jaar geleden

Luier en 0,5 slaapzak

2 jaar geleden

Vannacht heeft ze enkel een rompertje met spaghettibandjes aan

2 jaar geleden

Op het moment alleen een luier. Het is 29 graden in de slaapkamer 🙈. Vannacht mogelijk een dunne romper zonder mouwen als het afkoelt.

2 jaar geleden

Ons meisje ook alleen in een luier gelegd, zit ze net vast met haar bovenbeen door de spijlen. Ging niet direct los. Irritant... maar 29 graden met een slaapzak zit mij ook niet lekker. Waar doe je goed aan.. Blij als morgen de ergste warmte weg is.

2 jaar geleden

Kamer temperatuur "SAUNA" heb serieus uur van alles geprobeerd, daarna maar uit ellende buiten gaan zitten met alleen een badjas voor mama en een hydrofiele doek voor Ben. Buiten werd hij eindelijk gelukkig en viel hij na een slokje drinken heerlijk in slaap. Arme kind heeft sinds gisterenochtend om de 1 a 2 voedingen alles ondergespuugd 😭. Incl. Zeker 8 of 9 keer mama op de bank of het grote bed 😵🥴. Wat zei de huisarts? Gewoon binnen blijven. Iedere druppel die wel binnen blijft is er 1. Zolang hij geen diepe ogen, stijve huid of ontbrekende plasluiers heeft niks aan de hand. Die plasluiers waren wel een dingetje. Normaal 3 a 4 goed gevulde. Nu 3 a 4 met max 1 a 2 mini plasjes. Maar zolang er vocht in ging moest ik mij geen zorgen maken 😵‍💫. Zelf ook ziek geworden 🤢🤮🤢, niet handig met borstvoeding geven, voel je je helemaal zo leeg. Nu zo'n trek in latte machiatto, maar lijkt mij om 03.15 snachts niet handig 🤣🤣🤣.

2 jaar geleden

Reactie op September21Baby

Ik heb die van de hema. Heel erg dun en baby vind t fijn ermee te slapen
is dat die groene hydrofiel?

2 jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Kamer temperatuur "SAUNA" heb serieus uur van alles geprobeerd, daarna maar ...
gut dat klinkt niet lekkertjes zeg pfff vandaag grootste hitte voorbij gelukkig

2 jaar geleden

Hier is ze uiteindelijk in slaap gevallen in dr luier met dr slaapzak zonder kon ze echt niet slapen en haar plafondventilator zachtjes aangezet. Arm kind heeft gisteren amper geslapen, en idd ook heel veel spugen 😔

2 jaar geleden

Reactie op Bougainville

gut dat klinkt niet lekkertjes zeg pfff vandaag grootste hitte voorbij gelu ...
Inderdaad, vandaag lekker alles open houden. Buitentemperatuur is minimaal 1 graad minder dan binnen 😅. Alleen beneden iets minder makkelijk. Zonnetje staat nu op de achterdeur en de voordeur openhouden als ik boven ben is ook niet fijn. Maar rond de late lunch (13.00) is de zon er achter af en kan de boel voor een paar uurtjes, mits ik beneden blijf lekker open. Staat wel een fris briesje 🥰. Nu eerst tijd voor een ochtend dutje samen met Ben 😍. Ben slaapt al bijna 😊🤪.