42 Reacties

2 jaar geleden

Een pyjama en een slaapzak! Deken kan echt niet met haar want ze gaat het hele bed door 😂

2 jaar geleden

Op dit moment een romper met lange mouwen en nog een hydrofiele slaapzak, maar het is erg warm in ons huis..

2 jaar geleden

Mijn zoontje zijn kamer is tussen de 24 en 25 graden en is erg warm van zich zelf. Dus heeft nu een korte romper aan met een trappelzak.

2 jaar geleden

Een slaapzak met pyjama met lange mouw en een kort broekje omdat het wat frisser word voel ik smorgens altijd even hoe warm hij aanvoelt het is nu even lastig maar zeker geen deken hij gaat het hele bed door😋

2 jaar geleden

lange mouwen rompert met een puckerbaby zonder mouwen slaapzak

2 jaar geleden

Slaapzak 2.5 tog

2 jaar geleden

Zomerslaapzak met een luier 😅

2 jaar geleden

Alleen een pyjama. Gaat prima en kan ze lekker haar warmte kwijt

2 jaar geleden

Korte mouwen romper, lange mouwen pyjama en hydrofiele slaapzak zonder mouw. Maar ik heb echt een koukleum 's nachts 😂😂 Hij zweet 's avonds wel met al die lagen, maar als ik hem minder aan doe wordt hij continu wakker en ligt onrustig en hiermee slaapt hij lekker door dus blijkbaar heeft hij het liever te warm dan te koud 's nachts 😅

2 jaar geleden

Korte mouwen romper, zomerslaapzak. Écht zoeken, want afgelopen week zomaar wakker en koud 'snachts..gauw lange mouw pyjama aangedaan.. geen peil op te trekken.. koelt blijkbaar soms snel af in haar kamertje!

2 jaar geleden

Hier nog steeds 28 graden, dus dunne slaapzak met romper en soms korte kouwen.

2 jaar geleden

Zomerslaapzak van puckababy, romper en pyjamaatje met korte mouwen

2 jaar geleden

Het is hier nog wel warm thuis. Dus een romper met lange mouwen en een slaapzak.

2 jaar geleden

Romper, zonder of met korte mouw en vannacht sinds lange tijd weer een lange broek want zijn beentjes voelde koud aan.

2 jaar geleden

Hier nog 24 graden op haar slaapkamer. Dus romper met korte mouwen en een dunne slaapzak. Verder geen deken dit heeft geen zin😅

2 jaar geleden

Hier is het nog tussen de 22 en 24 graden op de slaapkamer.. laatste dagen meestal romper korte mouw en katoenen pyjamabroekje. (We hebben wel echt een warm kind haha). Als het nog iets gaat zakken dan gaan we over op romper korte mouw en hydrofiele slaapzak

2 jaar geleden

Puckababy vier seizoenen slaapzak (nu de lentevariant) met een romper meer niet.

2 jaar geleden

Romper korte mouw, zomerslaapzakje en nu vannacht ook weer een pyjamashirt met lange mouw. Vond hem vanochtend erg koud 🥶

2 jaar geleden

Kamer 26 graden, dus meestal romper korte mouw en soms zomerslaapzak erbij. Het koelt er verder niet af in de nacht.

2 jaar geleden

Puckababy 4 seizoenen, lente variant. Met een korte mouwen romper eronder. Het is meestal zo'n 23-24 graden nu in z'n kamertje