Grappig dat verschil😂 kamer is 22/23 graden en lange mouwen romper en lange mouwen pyjama pak en slaapzak tog 1 of 1.5. Mn zoontje koelt heel snel af en heeft het vaak vooral koud
Hier begonnen met zomerslaapzak, pyjama en romper lange mouw. Halverwege de nacht wakker, ik denk omdat ze het koud kreeg. Ze voelde helemaal koud aan, ook in haar nekje. Toen pyjama uit gedaan en herfstdeel van de puckababy the bag aan getrokken over de romper.
Dat ga ik haar vanaf nu aantrekken bij gelijkblijvende temperaturen.
Binnen is het hier ongeveer 20-22 graden.
Hier afgelopen nacht ook wakker en koud nekje, dus vanacht lange mouwen romper aan, lenteslaapzak puckababy, lakentje en dun dekentje… lijkt veel maar heel de zomer sliep ze ook onder lakentje wat ze prima vond;)
Gisteren nacht begonenn we met korte mouwen rompertje & pyjama met korte mouwen. Maar het werd koud dus broekje aangedaan en truitje.
Vandaag: korte mouwen rompertje, pyjama met lange mouwen en broekje & slaapzak (zonder mouwen)
Vanochtend lekker warm lijfje maar koude voeten 🤔 ik heb voor het eerst een winterslaapzak van Hema, voorheen noppies, mag toch hopen dat hij het warm houdt met vorst!
Romper korte mouw pyjama lange mouw met broekje slaapzak met mouwe vannacht nacht ervoor zonder mouw en dan peuterdekentje
Vorige week elke nacht zeker 5 keer wakker ijs koud verkleumd. In huis nu 17,5 graag boven waarschijnlijk kouder nog
Romper, pyamabroekje en trappelzak met lange mouwen. Deken gaat niet, want hij gaat het hele bed door 😂 Als het wat kouder wordt krijgt hij ook een pyama truitje aan of een romper met lange mouwen