43 Reacties

2 jaar geleden

Hier verzot op zoete aardappel, pompoen en aubergine

2 jaar geleden

Zoete aardappel en bloemkool. Appel en banaan doen het goed bij de fruitjes.

2 jaar geleden

Aardbei couscous vis met spinazie en watermeloen en heel gek water 😂

2 jaar geleden

Zelf gemaakt hapje van wortel, pompoen en zoete aardappel gaat hard..

2 jaar geleden

Pastinaak kan je mijn dochter voor wakker maken maar geloof voor alles want ze vind al het fruit en groenten lekker. Ze wilt ook alleen avocado op haar brood, en tussendoortjes mais sticks/rijstewafel/koekje/soep stengel of iets dergelijks moet ze niets van weten maar als je haar een komkommer geeft is ze weer tevreden haha gek kind. Bijna 8 maanden maar nu al zo op de gezonde toer🤣

2 jaar geleden

Aardbei, couscous met rundvlees. Hij word er wild van.

2 jaar geleden

Onze dochter is ook meer een groentehapjes eter dan een fruit eter. Bij fruit moet ik geen losse smaken per keer geven, maar een mix van verschillende soorten fruit anders eet ze het niet. Haar favoriete groente zijn zoete aardappel, bloemkool en broccoli. En pompoen doet het ook heel goed.

2 jaar geleden

Yoghurt!!

2 jaar geleden

Bietjes, aardbei en pap

2 jaar geleden

Mijn dochtertje vind werkelijk ALLES heerlijk hahaha. Ik maak het meeste zelf, maar soms ook een potje. Gaat er allemaal net zo gehaast in 😂 ze heeft nog niets niet gegeten. En krijgt al volledige maaltijden

2 jaar geleden

mango

2 jaar geleden

Tot nu toe gaat alles erin, het kan niet snel genoeg gaan. En wat ik eerder ook las, zelfs water is leuk. Ik heb een klein glaasje gekocht en ze zit te trappelen en lachen in haar stoel als ik ermee aankom. Ze is zo wild dat ze bijna niet kan drinken :D

2 jaar geleden

Alles met banaan en of aardbei 🍓

2 jaar geleden

Water 🤷‍♀️

2 jaar geleden

Het meeste gaat hier er wel in maar mango is favoriet 😁

2 jaar geleden

Mango! En pompoen

2 jaar geleden

Mijn dochter vindt kokos heel lekker, pruim en mango. Qua groenten eigenlijk alles wat wij ook eten. Eigenlijk vindt ze alles heel lekker als ze ziet dat wij het ook eten. En water, ze houdt er van om water te drinken uit een beker.

2 jaar geleden

Reactie op lrbntm

Mijn dochter vindt kokos heel lekker, pruim en mango. Qua groenten eigenlij ...
Hoe biedt je kokos aan?

2 jaar geleden

Rooibos thee

2 jaar geleden

Hier is mango ook nummer 1 favoriet! Maar al het fruit vindt ze lekker. Ze is ook gek op alles met tomaat en ze houdt veel van verschillende bonen en peulvruchten. En brood met boter, daar smult ze van.