43 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op ROF
Hoe biedt je kokos aan?
Nou het gaat geraspt of als melk door ander fruit als hapje. Maar ze lust bijvoorbeeld geen banaan, maar als er de overheersende smaak van kokos bij komt dan eet ze haar hele hapje binnen to time op.
Ook geef ik wel eens yoghurt op basis van kokos.
Je hebt daar ook kant en klare pakjes van van bijvoorbeeld Ella’s kitchen (doe ik soms als we onderweg zijn) of die van NatureNes:
2 jaar geleden
Avocado met gekookt ei erdoor is hier ook een succes. Moet zeggen dat ik het hapje zelf ook wel wilde opeten 😅 zo’n lekkere combi!
2 jaar geleden
Reactie op Sneeuw
Water 🤷♀️
Hahah hier ook. Ze hoeft maar een glas water of haar beker met water te zien en ze wordt zó enthousiast dat ze niks anders meer wil.
Maar als er geen water in de buurt is, lust ze yoghurt, alle soorten aangeboden fruit en zoete aardappel wel het liefst!
2 jaar geleden
Reactie op Anouksurf
Alles😑 Gezegd tegen hem dat hij dit heel z'n leven vast moet houden zo...
Hahahaha inderdaad! Een goed begin is het halve werk, laten we dat hopen 👍!
2 jaar geleden
Ik ben overigens heel blij dat mijn zoontje vast voedsel zo lekker vindt, want hij komt nu lekker wat meer aan. Hij was vanaf dag 1 al niet zo’n fan van melk, zowel borst als kunst is hij nooit zo’n groot fan van geweest. Heel fijn want het vaste voedsel zorgt er ook voor dat de reflux veel minder wordt ❤️! Betreft gewicht hing hij onderaan de curve, maar nu gaat hij zo’n beetje een lijntje omhoog :).
2 jaar geleden
Hier spinazie met vis 😱😱 ik vind het zo vies. Daarna stinkt hij heel de avond uit z'n mond naar vis 😂 verder idd gaat het groente tien keer beter dan fruit.
2 jaar geleden
ik heb vandaag n jumbo quinoa courgette paprika oid potje gegeven dat werd uit mn handen gerukt zo goddelijk vond ie het haha