28 Reacties

2 jaar geleden

Wat een knappe dame! Hier is ons zoontje ook net zelfstandig gaan zitten en kruipt hij, een soort van, half op zijn hoofd. Hij probeert op te staan, maar dat is nog geen succes 😂 Sowieso ben ik heel trots op ons ventje, gewoon in zijn algemeenheid ❤️

2 jaar geleden

Trots op dit vrolijke meisje die het liefst de hele dag los wil staan, en voorzichtig haar eerste stapjes zet! Het gaat zo snel, soms iets te, maar elke nieuwe ontwikkeling is ook weer zo mooi!

2 jaar geleden

Onze “kleine baby” staat zelfstandig en loopt aan 1 hand mee. Haar 3 wielloopfietsje is nu haar grootste vriend, gaat lekker op ontdekkingstocht zo. Gisteren bij het ophalen op het kinderdagverblijf was zij heerlijk in de zandbak aan het spelen. Genieten van haar ondernemendheid en ondeugendheid, oftewel ons inmiddels kleine kindje😅

2 jaar geleden

Als hij heerlijk in zijn eentje aan het spelen is en tussendoor even een knuffel en een kus komt halen

2 jaar geleden

Vandaag voor het eerst op de fiets met papa. Zo leuk en zo trots! ♥️

2 jaar geleden

Dat hij ineens uit sprong 7 lijkt te zijn 🤭😁 speelt zelfstandig en zonder te piepen.

2 jaar geleden

Vandaag voor het eerst in het speeltuintje geweest tegenover ons huis. Was maar 5 minuten, maar hij vond het zo leuk. Over het algemeen sowieso heel trots op hem hoe hij ontwikkeld en zijn humor, we komen soms niet meer bij van het lachen

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Als hij heerlijk in zijn eentje aan het spelen is en tussendoor even een kn ...
Dit vooral! Dat is zo fijn 😍🥰. Verder ben ik sowieso super trots op haar en dat weet ze maar al te goed! Ze is ook zo onwijs vrolijk sinds ze uit sprong 7 is 😍. En haar humor, geweldig!

2 jaar geleden

Hier zitten we nog in sprong 7 😅 Van te voren heeft ze niet veel last gehad van sprongetjes (althans, niet specifiek gemerkt) maar nu is ze me toch al een week chagrijnig. Maar alsnog super trots op haar. Ze schuift op haar billen in het rond, kan heel observerend naar de kleinste dingen kijken en is over het algemeen een heel erg lachebekje!

2 jaar geleden

Gister liep hij langs het tv meubel! Zo trots 🥰 en vanochtend voor het eerst naar babyzwemmen geweest en toen ging hij op de surfplank staan 😂

2 jaar geleden

Mijn dochtertje (11 maanden) die op haar loopfiets stapt en wegloopt😭😍

2 jaar geleden

Hier nog maar net optrekken. Maar zo leuk hoe hij meer en meer begrijpt! Als ik handjes draaien zing, begint ie z'n handjes te draaien, als ik vraag hoe groot hij is, steekt ie z'n handen in de lucht en ook daag doen lukt al goed 😊😊

2 jaar geleden

Trots? ja, wtf? ja dat ook... Was ik ineens mijn mannetje kwijt. Die zat lief achter me te spelen in de keuken en is ineens weg. Hoor ik hem aan de deur van de werkkamer van papa 'kloppen'... Tussen de keuken en de werkkamer zit een eetkamer, een woonkamer en een trapje van 3 treden 🙈

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Trots? ja, wtf? ja dat ook... Was ik ineens mijn mannetje kwijt. Die zat li ...
Woah! Heerlijke ondernemende knul🥰 Soms dan denk je echt hallo? 2 tellen geleden zat/lag je nog achter mij? En nu ben je daar? HOE DAN!?!?

2 jaar geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Woah! Heerlijke ondernemende knul🥰 Soms dan denk je echt hallo? 2 tellen g ...
Ja echt hoor! Het is een snelle boef. Later even hem de trap opgelokt, maar dat doet hij super netjes. Naar beneden wil hij nog niet, maar goed ook. Tijd voor een traphekje en dan rustig aan oefenen. Hoewel.. hem kennende niet zo rustig aan 😂

2 jaar geleden

Reactie op steefgerritsen

Vandaag voor het eerst op de fiets met papa. Zo leuk en zo trots! ♥️
Het kan aan mij liggen, maar ik dacht altijd dat die slaaprollen van nijntje precies andersom moesten 😅. Wij hebben er een zonder 😅, vond met te duur tweedehands. Maar moet eerst mijn fiets nog naar de fietsenmaker brengen voor onderhoudt.

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Trots? ja, wtf? ja dat ook... Was ik ineens mijn mannetje kwijt. Die zat li ...
Ooh wauw! Leuk voor papa, maar jij had een driedubbele hartverzakking 🤣. Moet bekennen moet hier ook de tussendeuren dichthouden, hij snapt al hoe een trap werkt en hebben alleen boven een hekje vanwege de kamerdeur 🤭.

2 jaar geleden

Trots op onze kleine man, hij kan opeens vol focus spelen en naar diertjes kijken, lijkt het verstoppen van spulletjes helaas voor mama nu ook goed door te hebben 🤣. Mama zoekt zich savonds suf bij het opruimen 🤣. Hij begint al kleuren en vormen te herkennen. Ik kan hem ergens in een ruimte neerzetten, weglopen, klappen en gebaren dat hij naar mij toe moet komen en dan komt ie achter mij aan hobbelen. Ok het voelt soms alsof ik een hondje heb, maar hij vindt het zo machtig. Vooral als ik dit buitenshuis in openbare binnenruimtes doe 😅. Maar waar ik stiekem het meest trots op ben. Hij wil direct zodra papa thuis komt eerst even naar papa dat is de eerste 8/9 maanden heel anders geweest, keel opzetten en al. Nu stuitert hij letterlijk naar buiten om papa op de oprit op te halen 😍. Waarna hij weer zelf naar binnen stuitert om pas binnen opgepakt te worden. Papa heeft namelijk standaar zijn laptoptas bij zich dus geen vrije handen buiten.

2 jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Ooh wauw! Leuk voor papa, maar jij had een driedubbele hartverzakking 🤣. M ...
Ik heb geen tussendeuren 😉(alleen naar de werkkamer) hij heeft heerlijk veel ruimte, alleen dus halverwege 3 treden 🙄 wij hebben een dijk woning dus de voorkant van het huis (woonkamer en werkkamer) ligt net wat hoger dan de achterkant (keuken en eetkamer). Drie dubbele hartverzakking viel mee gelukkig. Eerder een wtf moment 😂

2 jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Trots op onze kleine man, hij kan opeens vol focus spelen en naar diertjes ...
Heerlijk 🥰 wat enorm fijn voor papa ook! Ja dat achterna kruipen/lopen gebeurt hier ook vol op. Vanmorgen in zijn kamer 'kom gaan we papa wakker maken?' en meneer kruipt naar de gang en loopt langs de muur naar de slaapkamer (ik deur open) en trekt zich daarna op aan het bed. "Bawabawa bababrrrprr!!!" (Papa hellup, is te hoog)