11 Reacties

één jaar geleden

Misschien het ledikant in jou slaapkamer bijv naast je bed zetten en dan oefenen of evt als die al in slaap is gevallen hem in zn ledikant leggen wat dan naast jou staat?

één jaar geleden

Reactie op MamaMarjenne

Misschien het ledikant in jou slaapkamer bijv naast je bed zetten en dan oe ...
Thanks! Ledikantje staat idd al die tijd al naast mijn bed…. En hem erin leggen werkt ook niet. Meteen wakker en drama! En dan niet meer slapen😢

één jaar geleden

Je kan evt ook een vloerbed proberen? Dan kan je er helemaal bij liggen en weggaan als hij slaapt en het langzaam steeds verder afbouwen? Ik heb er zelf geen ervaring mee overigens haha. Mijn dochter slaapt al sinds dat ze 3 mnd is in haar eigen kamer in haar ledikant. Maar je hoort er wel veel over die vloerbedden

één jaar geleden

Stapjes proberen. Eerst ledikant op jou kamer. Op gegeven moment alleen laten slapen op je kamer in ledikant. Als lukt daarna naar eigen kamer. Waar doet hij zn middagdutjes?

één jaar geleden

Reactie op nicci-nicolle

Stapjes proberen. Eerst ledikant op jou kamer. Op gegeven moment alleen lat ...
Dankje😊 middag dutje doet hij ook in ons bed.. ledikant staat ook al heel lang in onze kamer… maar hij vindt het al een drama om überhaupt in z’n ledikant gezet te worden🥹

één jaar geleden

Je kan evt ook een vloerbed proberen? Dan kan je er helemaal bij liggen en ...
Ja daar heb ik idd ook al een tijdje naar zitten kijken over gelezen! Dat is misschien ook nog wel een optie..

één jaar geleden

Reactie op Lynn35

Dankje😊 middag dutje doet hij ook in ons bed.. ledikant staat ook al heel ...
Ja zou het echt in stapjes doen. Duurt wel wat langer. Maar hem in slaap laten huilen is ook niks. Ookal is maar paar dagen 🙈 Dan maar langzaam aan.

één jaar geleden

Reactie op Lynn35

Thanks! Ledikantje staat idd al die tijd al naast mijn bed…. En hem erin le ...
Ik zou denk ik ook dit proberen. Want bij een vloerbed gaat hij er natuurlijk uit en dan rent hij regelrecht terug jou bed in. Dus misschien meer de vraag hoe erg je dat vindt? Zo niet, lekker doen. Wel erg? Dan doorzetten en dan maar even huilen. Tot hij op gegeven moment begrijpt/doorheeft dat bij jou in je bed slapen geen optie meer is.

één jaar geleden

Ik zou een vloerbed aanraden! Wij hebben zelf ook vanaf maand 6/7 een vloerbed aangeschaft en ik vind het echt een uitvinding. Ja hij kruipt wel eens uit bed maar zijn kamer is kindproof, er liggen wat speeltjes op de grond en dan doet hij zijn eigen ding. 9 vd 10 keer valt hij in slaapt in z'n bed en soms op de grond en dan tillen we hem in bed.

één jaar geleden

Slaap hij overdag dan wel alleen in het grote bed?

één jaar geleden

Ik zou ook een vloerbed doen! Dan hoef je niet veel te investeren in overgang ledikant en straks is hij daar weer te groot voor :)