11 Reacties

één jaar geleden

Misschien het ledikant in jou slaapkamer bijv naast je bed zetten en dan oefenen of evt als die al in slaap is gevallen hem in zn ledikant leggen wat dan naast jou staat?

één jaar geleden

Reactie op MamaMarjenne

Misschien het ledikant in jou slaapkamer bijv naast je bed zetten en dan oe ...
Thanks! Ledikantje staat idd al die tijd al naast mijn bed…. En hem erin leggen werkt ook niet. Meteen wakker en drama! En dan niet meer slapen😢

één jaar geleden

Je kan evt ook een vloerbed proberen? Dan kan je er helemaal bij liggen en weggaan als hij slaapt en het langzaam steeds verder afbouwen? Ik heb er zelf geen ervaring mee overigens haha. Mijn dochter slaapt al sinds dat ze 3 mnd is in haar eigen kamer in haar ledikant. Maar je hoort er wel veel over die vloerbedden

één jaar geleden

Stapjes proberen. Eerst ledikant op jou kamer. Op gegeven moment alleen laten slapen op je kamer in ledikant. Als lukt daarna naar eigen kamer. Waar doet hij zn middagdutjes?

één jaar geleden

Reactie op nicci-nicolle

Stapjes proberen. Eerst ledikant op jou kamer. Op gegeven moment alleen lat ...
Dankje😊 middag dutje doet hij ook in ons bed.. ledikant staat ook al heel lang in onze kamer… maar hij vindt het al een drama om überhaupt in z’n ledikant gezet te worden🥹

één jaar geleden

Je kan evt ook een vloerbed proberen? Dan kan je er helemaal bij liggen en ...
Ja daar heb ik idd ook al een tijdje naar zitten kijken over gelezen! Dat is misschien ook nog wel een optie..

één jaar geleden

Reactie op Lynn35

Dankje😊 middag dutje doet hij ook in ons bed.. ledikant staat ook al heel ...
Ja zou het echt in stapjes doen. Duurt wel wat langer. Maar hem in slaap laten huilen is ook niks. Ookal is maar paar dagen 🙈 Dan maar langzaam aan.

één jaar geleden

Reactie op Lynn35

Thanks! Ledikantje staat idd al die tijd al naast mijn bed…. En hem erin le ...