10 Reacties
2 jaar geleden
Al eens geprobeerd om haar uit een beker of tuitfles te laten drinken? Mijn dochter doet ook moeilijker als ik water in haar fles aanbied en als ik het gewoon in een glas/beker aanbied drinkt ze het wel 🤷♀️
2 jaar geleden
Mijne krijgt ook nog 4 soms zelfs 5 flessen. Ze drinkt wel weinig per keer. Waarom zou je willen afbouwen. Vooral nu met de warme weer hebben ze veel vocht nodig. Ik zou als ik jou was niet forceren om fles te minderen. Maar dat is mijn mening.
2 jaar geleden
Hier hielp het om haar uit een difrax fles met speen 's te laten drinken waar ze normaal d'r voeding in krijgt. Nikkie krijgt nu 2 flessen perdag met kunstvoeding.
2 jaar geleden
Al eens geprobeerd om haar uit een beker of tuitfles te laten drinken? Mijn ...
Ja ik heb een 360 graden beker dat weigert ze, en ook gewoon uit een glas vind ze niks. Nog niet geprobeerd om het in de fles te geven maar dat wil ik eigenlijk niet stimuleren, ik wil toch dat ze op den duur uit een normaal glas of beker gaat drinken.
2 jaar geleden
Reactie op Nb-
Ja ik heb een 360 graden beker dat weigert ze, en ook gewoon uit een glas v ...
Ik doe dit expres zodat ze went aan water en ga dan later oefenen met een glas, water is natuurlijk veel dunner dan voeding
2 jaar geleden
Reactie op Nb-
Denk dat het belangrijker is dat ze leert water te drinken dan waaruit ze het drinkt, als ze ouder worden dan krijgen ze toch wel interesse in een beker. Maar dat is mijn mening haha.
2 jaar geleden
Reactie op Nb-
Eventueel misschien in een glas met een rietje 😅
Zo drinkt mijn zoontje het
2 jaar geleden
Mijn dochter drinkt alleen water uit een glas maar dat wordt een groot waterballet 😅. Wij geven diksap of yoghurt met fruit gepureerd uit een tuitbeker en dat gaat super goed! 360 graden beker of rietjes beker snapt ze nog niet. Dus daarom lekker uit een tuitbeker, liever voldoende vocht binnen en iets minder goed voor de motoriek dan te weinig vocht… Uiteindelijk leert ze het wel! Nog nooit een 15 jarige uit een tuitbeker zien drinken 😂