16 Reacties
2 jaar geleden
Wij gaan binnenkort naar landelijke greenparcs Reeuwijkse plassen. Hele kindvriendelijke en nieuwe huisjes volgens mij!
2 jaar geleden
Wij zijn pas bij center parcs de kempervennen geweest. Toen was de kleine van ons net 7 maanden, en dit is echt aan te raden! Kindvriendelijke huisjes en de park plaza is ook helemaal kindvriendelijk. Overal kan je flesjes/ voeding opwarmen en ze hebben gratis voeding voor de kleintjes die ze je aanbieden!
2 jaar geleden
Wij zijn met onze dochter naar centerparcs de eemhof geweest toen ze net 6 maanden oud was. Prima te doen! Alleen het matrasje was wat minder die maakte herrie als ze haar hoofdje omdraaide daar werd ze steeds wakker van 🤣 verder een heel leuk weekend gehad! Ook erg kindvriendelijk.
2 jaar geleden
Reactie op MickyML
Hier vertrekken wij vandaag heen! Hebben inderdaad een speciaal kinder huis ...
Super leuk! Laat even weten hoe het was en of het huisje beviel. Veel plezier.☺️
2 jaar geleden
Ben met samen met mn dochter toen pas 10 weken oud (oktober 2021) 8 dagen naar Landal Greenparks de Lommerbergen geweest. Ook een kinderhuisje. Van alle voorzieningen voorzien. Helaas waren ze wel het park aan het verbouwen. Maar zeker een aanrader. Kan er lekker wandelen en super leuke omgeving. Leuk zwembad voor de kleintjes etc.
2 jaar geleden
Een hotel met jacuzzi op de kamer vind ik echt een aanrader als je met z’n 3en weg wilt. Je zit wel wat meer geplakt op je kamer met een baby. Maar voor een nachtje of 2 is dat prima te doen. Roomservice hadden wij laten komen voor toch een beetje relax en zenheid voor allemaal😅
2 jaar geleden
Wij zijn met een kortingscode via ouders van nu, met 50% korting naar center parcs gegaan. We hadden een huisje met bubbelbad en sauna; dat was fijn gezien je in de avonden je huisje niet kunt verlaten gezien de kleine in bed ligt
2 jaar geleden
Reactie op babyaug21
Oh laat je weten hoe het is? Want wij willen ook boeken bij aquadelta
Nou😅 Wij zijn sinds gisteren alweer thuis. Maar meer omdat ik in nacht 1 last kreeg van een flinke keelontsteking, nu lekker thuis met antibiotica😵💫 En ons zoontje is ook niet topfit😢.
Helaas dus niet zo veel van het park gezien. Zwembad moet wel leuk zijn (reseveren was nog wel aan de orde, kon wat ik begreep tot 15 minuten voor aanvang) en een leuk speelparadijs. Maar die hebben we dus allemaal niet gezien😓. +- 15 minuten lopen en je zit in bruinisse zelf. Zag er uit als een mooie omgeving waar je heerlijk kunt wandelen. En genoeg te doen.
Huisje 6 pers. Beviel trouwens wel goed. Hadden een traphekje boven en beneden, een stoel (ikea, mocht je toevallig zo'n kussentje hebben), een Campingbedje (joie) en een box ( die vond ik wat onstabiel en ons zoontje speelt grotendeels toch op de grond) Niet het nieuwste van het nieuwste huis, maar nieuwe genoeg😄