49 Reacties

2 jaar geleden

Oooo ik lees mee want ik heb ook alles al geprobeerd. Hij krijg weer tandjes dus zowat elke luier is een poepluier deze week, en ik word helemaal gek ervan 🤣🥲, lijkt wel of we aan het worstelen zijn elke keer.

2 jaar geleden

Niet meteen een tip maar ik zag vandaag deze 😅

2 jaar geleden

Reactie op Lorieee

Niet meteen een tip maar ik zag vandaag deze 😅
HAHAHAHAHHAHA nou dit is echt zo 🤣🤣🤣🤣 vooral deze houding, vreselijk

2 jaar geleden

🙋‍♀️Haha, hier ook echt een gedoe. Ik doe het luierbroekje alvast half aan voordat ik de andere afscheur. Ik probeer zo veel mogelijk staand te doen. Hij kan staan als hij tegen me aan leunt. Dat helpt het beste. Afleiden met speelgoed of een pak luierdoekjes ofzo helpt hier ook voor een paar seconden.

2 jaar geleden

ik geef m zn fles en dan verschoon ik m snel 👹

2 jaar geleden

Ik geef haar tijdens het verschonen een (dichte) tube zinkzalf of haar haarborstel… of een knaagding. Dan blijft ze wel stil liggen… zolang ze maar iets vast heeft.

2 jaar geleden

oh en ik heb t boekje dansmuziekjes van marion billet ook altijd paraat dat vindt hij helemaal tegek

2 jaar geleden

Telefoon met filmpje met een band op je hoofd. 🤣 Ooit eens gezien als hack, zelf nooit geprobeerd

2 jaar geleden

Hadden wij ook een poosje geleden! Inderdaad veel proberen af te leiden, gekke bekken, kusjes geven, liedjes zingen, een licht/muziekding aan doen en iets in z'n handjes geven. Maar ook duidelijk zeggen dat hij moet blijven liggen (bijna klaar enzo zeggen), hem tegenhouden als hij wilde draaien en vooral heel erg prijzen als hij goed stil heeft gelegen! Het was echt een struggle, maar het gaat nu een poos al heel vaak goed! Dus voor iedereen: het is een fase (😜) en er is hoop!

2 jaar geleden

🤣🤣🤣 sorry ik moet hier zo om lachen. Maar, zeker herkenbaar ik geef onze zoon in de handen wat die wil nou ja soms wil die er nog wat bij🤣 helpt wel hij kijkt er na draait het om in de handen en ik ben klaar. Misschien werkt zo iets ook voor jullie om het voor jezelf makkelijk te maken.

2 jaar geleden

Oh hahaha herkenbaar! Eerst lukte het afleiden nog wel met een boekje of speeltje.. maar op het moment😱 Probeer het wel eens staand. Dus hem tegen mij aan laten leunen/staan. Het staan vindt hij super leuk op het moment en dan probeer ik zijn luier om te doen😅 Niet heel ideaal, maar dan staat hij wel (zo goed als) stil.

2 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties, ik lach met jullie mee hoor 😂 Maar goed, ik ga toch wat meer speeltjes/spulletjes geven en staand proberen.. En het zal idd een fase zijn maar wel eentje waarbij ik wat judovaardigheden op doe 😋

2 jaar geleden

Hier ook een tijdje gehad, gaat nu beter. Afleiden met een tube of speeltje. Of op haar buikje of voetjes blazen. Maar vaak genoeg ging ze krijsen en wegkruipen 🥲

2 jaar geleden

Ik geef vaak wat in handen wat geluid maakt. Ook al is het een dicht pakje billendoekjes, anders gaat ze hier tegen de muur aan staan op de commode😅

2 jaar geleden

Hahah! Heel fijn dat wij niet de enige zijn. Als hij alleen plasluier heeft is het nog te doen, maar als hij ook gepoept heeft... DRAMA!! Wat een kracht zit er in die beentjes.

2 jaar geleden

Haha heel herkenbaar! Ik geef haar 100 dingen aan en probeer haar een beetje te overweldigen. Dus ik geef haar meerdere tubes zalf aan, gooi haar broek op d'r hoofd, ga liedjes zingen.. veeg haar half af als ze op d'r buik ligt, dan weer oppakken en op rug neerleggen, dingen aangeven, snel rest afvegen, eventueel smeren (ze ligt dan alweer op d'r buik) luier aan (we gebruiken ook nog wasbaar dus twee broekjes aantrekken). Heb ook iets boven de verschoontafel hangen wat ze soms interessant vindt en soms ook niet. En broekje enzo trek ik vaak op schoot aan.

2 jaar geleden

Wij hebben thuis commode met verschoon kussen. Dat gaat beter dan in ons vakantie huisje met verschoonmatje op groot oppervlak…

2 jaar geleden

Hier net hetzelfde. Met 2 lukt het goed, alleen is het echt een gevecht. Ik probeer zoveel mogelijk de kleertjes rechtstaand of zittend aan te doen. Voor de luiers slaag ik data niet in, dus dan is het hem zoveel mogelijk afleiden , met wisselend succes. Gisteren een grote kadee, het eerste wat hij deed als de pamper openging was eens voelen 🙈. 🤞 dat dit maar snel weer betert.

2 jaar geleden

Ik geef wel eens m'n autosleutels uit nood 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Bloempje89

Ik geef wel eens m'n autosleutels uit nood 🤣
Ik ook 😁