49 Reacties
2 jaar geleden
Hier al een tijdje hetzelfde.. af en toe korte fases dat het beter gaat, maar momenteel is het weer een ramp😅 ..
Ik snap niet dat het bij zovelen nog lukt om iets in de hand te geven ter afleiding..🤔 hier smijt ze inmiddels alles wat ik probeer te geven meteen hard op de grond en draait zich weer op haar buik🤦🏻♀️🥲..
2 jaar geleden
Reactie op Cooltjuh
Ik zet mijn telefoon op de Kids stand en geef die aan hem. Dan is hij net l ...
Even afkloppen. Telefoon is al een week niet meer nodig. Inderdaad de niet speeltjes zijn het interessantst. Geef hem vaak een kleerhangertje of iets anders dat in de buurt ligt. Een hydrofieldoekje op zijn gezicht gooien en zodra hij dat wegtrekt met een big smile en veel te hoge stem kiekeboe roepen is nu helemaal de hit.
2 jaar geleden
Reactie op Amie48
Wij werden er ook gek van. Wat bij ons hielp was duidelijk ‘nee’ zeggen en ...
Bij mij is het ook nu nee. Want het duurt dan echt veel langer dan het moet zijn. Hij huilt wel maar dan is het zo, ik denk dat hij het nu moet leren. Wanneer ik wel de tijd heb en geduld heb leid ik hem af door te zingen en te doen maar dan nog zo lukt het niet altijd. Die luierbroekjes vind ik echt niks, veel duurder en poept floept er zo uit en ik denk dat ze ook niet comfortabel zijn, althans die van de kruidvat met disneyprintjes.
En met twee altijd zijn is niet mogelijk. Nu probeer ik steeds meer uit te leggen dat hij heel eventjes stil moet zitten en dat we daarna terug kunnen spelen. Bij mij is hij nu wel ietsje ouder dan 10 maanden en begrijpt precies wat meer.
2 jaar geleden
My goood ik wordt hier helemaal gek van! Het enige wat werkt is iets nieuws in zijn handen stoppen wat hij dan even kan onderzoeken. Je pakt op een keer de gekste dingen zoals keukengerei of wat je ook in de buurt hebt.
2 jaar geleden
Reactie op Bougainville
ik geef m zn fles en dan verschoon ik m snel 👹
Deze tip ben ik heel dankbaar voor, werkt perfect!
Fles in z'n handen en hij blijft 10 min braaf liggen. Ik kan hem verschonen, omkleden, billen wassen, allemaal zonder problemen. Hij laat braaf z'n flesje even met 1 hand los tijdens het omkleden, hoef het niet eens te vragen. Perfect! 👌🏻
2 jaar geleden
Reactie op Shenzy1
Nou hier heeft ze wat nieuws en ik kan er niet zoveel mee…
Als we haar ver ...
🤣🤣🤣🤣🤣 jaaa och hier ook, wanneer ik z'n beentjes omhoog doe begint ie ineens op en neer te gaan.
2 jaar geleden
🤣🤣🤣🤣🤣 jaaa och hier ook, wanneer ik z'n beentjes omhoog doe begint ie ...
😂😂😂
Vooral bij een poepluier is het niet leuk, laatst veerde de keutel net zo vrolijk mee in haar luier en rolde die van de luier 😵💫.
Moet je én een baby in bedwang houden én kijken waar die handjes dan heen grijpen ivm die weggerolde keutel vooraleer je een bol gekneede bruine klei kunt weg poetsen.
Bij een smeuige luier is het gewoon ranzig dat alles nog eens extra gepureerd wordt door die schattige baby billetjes 🤢
2 jaar geleden
Ja hier ook, alleen fles melk helpt nog. Goed om te weten dat het bij jullie ook zo gaat, was al bijna bang dat hij ergens pijn had tijdens het verschonen.
2 jaar geleden
Bij ons werkt het als we liedjes zingen en dan stukjes met een gekke stem doen en er gek bij kijken, vindt ie erg leuk! En begrip tonen dat je weet dat hij niet wil, maar dat het wel even moet. Vertellen wat je aan het doen bent/nog gaat doen, dat je bijna klaar bent en complimenten wanneer hij goed blijft liggen. Hij heeft ook altijd een speeltje vast, als hij die niet weggooit 😅 Wij zorgen ook altijd dat we hem eerst vertellen dat we een luier gaan doen en dat hij dat doorheeft voordat we hem neerleggen. Bij ons gaat het daardoor over het algemeen best goed ondanks dat hij het niet altijd wil. Hopelijk hebben jullie hier iets aan 🙂