49 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Linnnepin

Bij ons werkt het als we liedjes zingen en dan stukjes met een gekke stem d ...
Tussendoor kusjes geven of scheetjes op z'n buik vindt ie ook leuk

2 jaar geleden

Daar hebben wij ook last van. Onze meid ligt niet meer stil. In het begin werkte haar favoriete speeltje, boekje en liedjes zingen nog. Momenteel alleen een bos met sleutels of een telefoon.

2 jaar geleden

Reactie op milouchristina

Daar hebben wij ook last van. Onze meid ligt niet meer stil. In het begin w ...
Hier ook Al werkt t hoesje van mijn telefoon ook heel goed sinds gister haha. Boven tijdens y verschonen krijgt ze van mij vaak der gans en is ze ff zoet

2 jaar geleden

Reactie op Merle1987

Ik ga dit topic nieuw leven inblazen want ik ben benieuwd hoe het nu gaat? ...
T is echt dramaaa met verschonen🥲 zodra hij een luier ziet is t gillen, schoppen en huilen😅. En zo net ligt hij dan lekker stil gewoon naar de tv te kijken alsof er niks aan de hand is, dan ga ik super snel verschonen omdat ik bang ben dat hij zo weer gaat gillen🤣. Snappen jullie t nog?

2 jaar geleden

Ik ga op de grond zitten met 1 been over haar buikje heen. Dan kan ze geen kant op en kan ik de luier verschonen:)

2 jaar geleden

Ik gooi heel lullig altijd iets op z’n hoofd of gezicht. (Lees doekje, rompertje, sokken) Hij vind dat soms grappig en soms irritant 🙈. Hij moet dan niet huilen en is even bezig om het er af te halen en te kijken wat het is 😅

2 jaar geleden

Hier werkt echt het beste op de commode soms wil ze er ook vandoor maar probeer ik der af te leiden met iets wat ze niet mag.. een fles crème ofzo. 🙈 Als ik der op bed of de bank wil verschonen gaat ze er direct vandoor hahaha

2 jaar geleden

Ik zing het liedje "zo gaat de molen, de molen" vind hij zo leuk ! Altijd als ik zing ligt hij stil 🤭