15 Reacties

2 jaar geleden

Heeft je kleine man misschien last van doorkomende tandjes? Mijn zoontje heeft er ook last van en weigert, als we zijn tandvlees niet insmeren waar de tandjes doorkomen, ook zijn eten.

2 jaar geleden

Twee tandjes onder zijn al voor de helft door. Met doorkomen geen last van gehad. Of in elk geval niet merkbaar last. Lijkt mij dat het moment voor doorkomen vervelender is..

2 jaar geleden

Reactie op Sandy87

Twee tandjes onder zijn al voor de helft door. Met doorkomen geen last van ...
Durf ik echt niet te zeggen.. bij mijn zoontje hebben we alleen nog maar twee puntjes, maar hij wordt van tijd tot tijd ook echt wel ontroostbaar.. Verder kan ik niks zo snel verzinnen waar het aan zou kunnen liggen.. misschien heeft hij iets onder de leden ofzo?

2 jaar geleden

Doorkomende tandjes? Bij mijn dochtertje was het ook heel erg maar toen andere speen maat erop gezet en toen was het eigenlijk direct weer over. Sterkte!

2 jaar geleden

tandjes, keelpijn, pijnlijke oortjes, verstopt neusje, het kan allemaal en je hoeft je niet meteen zorgen te maken. Hier een heel makkelijk kind maar een drama met de fles, vooral tijdens sprongen e.d. Zolang ze meer dan 500 cc per dag binnen krijgen is het goed.

2 jaar geleden

Zien nu toch twee witte puntjes, boven en beneden. Mogelijk dus toch nieuwe tandjes waar hij last van heeft. Is het dan niet raar dat hij geen probleem heeft met zijn speen maar wel met zijn fles?

2 jaar geleden

misschien geen honger maar wil dan vastgehouden worden? dat is hier all the time

2 jaar geleden

Hier ook ineens vanaf gisteravond. Het is alsof ik mijn eigen verhaal lees. Gisteravond 2 flessen geweigerd en nu net 60 ml over terwijl ze die altijd leeg drinkt. Ze is wel lekker druk dus lijkt niet ziek. Zit wel in donderwolk sprong en tandjes komen al even door.

2 jaar geleden

Hij heeft het gepresteerd om 12 uur lang niet te drinken tot 13:30. Toen hebben we pap gemaakt van de melk en dat gaat er wel in. De witte puntjes lijken wel weer verdwenen. Wat het is/was geen idee. Maar geen nieuwe tandjes..

2 jaar geleden

Hier ook een drama al dagen. Gisteren heeft ze in totaal maar 300 cc gedronken over de hele dag. Eerst dronk ze om 23uur hele fles leeg. Zelfs in haar slaap drinkt ze niet. Heb vandaag met een drinkbeker geprobeerd ook maar 50cc gedronken. Ze krijgt 150+5 maar dronk vaak tussen de 100/120. Nu drinkt ze daar ook maar de helft van. Hopelijk is het een fase. Want dit is mega frustrerend en slopenddd😪😪. Weet ook niet waar t aan ligt. Ze is verder gezond en vrolijk.

2 jaar geleden

Bij ons lijkt het de hand voet mondziekte te zijn. Heeft paar rode plekjes op zijn voeten en een rood blaasje op zijn hand. Pap eten gaat gelukkig goed maar slapen is een drama. Nu vaak weer in de draagzak. Enkele keer lukt het samen op bed. Maar in eigen bed lukt niet. Hopelijk snel weer over.

2 jaar geleden

Ik heb hetzelfde gehad vorige week. Nu 6 maanden oud ook. Hij heeft 1 week slecht gedronken en gegeten. Gok dat het bij sprongetje 5 hoort.

2 jaar geleden

Hier ook 2 flessen geweigerd op kdv. Ze krijgt tandjes en sprong en groente fruit hap. Thuis wel weer wat op. Als ze gewoon levendig zijn en ok gewoon volgend wat ze willen. Doe ik althans

2 jaar geleden

Wat sneu voor de kleine. Toen mijn kleintje de fles weigerde (maandje geleden nu 6,5 maand) zeiden ze op de opvang dat ik nog te weinig vast voedsel gaf en dat het leek of hij daar echt behoefte aan had. Bleef de fles weigeren. Toen heb ik er op aanraden een papje met granen van gemaakt en met een lepeltje gegeven. Is een karweitje maar het ging wel goed. Daarna een papspeen gekocht en nu pakt hij ‘s avonds de fles weer. De laatste avondfles is er bij ons al wel een tijdje af dus ik kan me wel voorstellen dat dit om 23u wat ingewikkelder is.. succes!

2 jaar geleden

Hoe gaat het nu? De mijne drinkt ook amper uit de fles en wilt alleen maar kauwen aan de flesspeen