15 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben een bobike zitje met twee adapters. Ik wil het over enkele weken gaan proberen, kan je nu dus nog noet vertellen hoe het bevalt.

2 jaar geleden

Wij hebben een yepp zitje en volgens mij kun je een extra bevestiging kopen voor op een extra fiets 🤭

2 jaar geleden

Wij hebben de Urban iki

2 jaar geleden

Wij hebben een yepp. Die zou je kunnen wisselen van adapter

2 jaar geleden

Wij hebben de qibbel air. Heerlijk licht zitje. Dochter heeft tot bijna 2,5 erin gezeten. Zit ook via een bevestiging, die je als extra los kunt bijkopen, aan de fiets. Dan kun je makkelijk tussen de fietsen wisselen.

2 jaar geleden

yepp en dan 2x voor ons allebei een gewoon geleend/marktplaats eentje heeft zon dikke rol voorop, maar dat is opzich best een aanrader haha fietsen al een tijdje met t mannetje gaat super

2 jaar geleden

Reactie op Bougainville

yepp en dan 2x voor ons allebei een gewoon geleend/marktplaats eentje heeft ...
want zon extra 'adapter' kost €25..ja daarvoor koop ik gewoon een tweedehans zitje en we hebben dat de een brengt en de ander haalt met de opvang dus wel zo handig

2 jaar geleden

Wij hebben de urban iki, met extra adapter om makkelijk op een andere fiets over te zetten.

2 jaar geleden

Reactie op Bougainville

want zon extra 'adapter' kost €25..ja daarvoor koop ik gewoon een tweedehan ...
Ohja dat is ook wel een goed punt, dan kun je natuurlijk niet even tussendoor het stoeltje van fiets wisselen!

2 jaar geleden

Wij hebben vandaag voor het eerst geoefend met t zitje! Wij hebben van marktplaats een Bobike mini gekocht. Wel nog een nieuwe adapter moeten kopen voor mijn fiets omdat ie anders niet paste😋 Ze vond het echt super! Ben nu alleen wel aan t twijfelen of ik toch niet de Bobike slaaprol nog n keer koop. Alleen neemt dat wel weer zicht weg😅 dilemma's

2 jaar geleden

Oh de Bobike is heel makkelijk over te zetten naar een 2e adapter! Dus mocht je m op een andere fiets willen zetten kan dat 😉

2 jaar geleden

Urban ikki, nu aanbieding bij wehkamp krijg je windscherm en 2 adapters erbij!

2 jaar geleden

Reactie op MickyML

Ohja dat is ook wel een goed punt, dan kun je natuurlijk niet even tussendo ...
haha tenzij je het op de opvang aan de kapstok kunt hangen ofzo.. leek ons te veel gedoe

2 jaar geleden

Bobike voorzitje met scherm via marktplaats

2 jaar geleden

Bevalt heel goed. Net als de prijs €25 voor alles. En in hele goede staat