15 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben een bobike zitje met twee adapters. Ik wil het over enkele weken gaan proberen, kan je nu dus nog noet vertellen hoe het bevalt.
2 jaar geleden
Wij hebben de qibbel air. Heerlijk licht zitje. Dochter heeft tot bijna 2,5 erin gezeten. Zit ook via een bevestiging, die je als extra los kunt bijkopen, aan de fiets. Dan kun je makkelijk tussen de fietsen wisselen.
2 jaar geleden
yepp en dan 2x voor ons allebei een
gewoon geleend/marktplaats
eentje heeft zon dikke rol voorop, maar dat is opzich best een aanrader haha
fietsen al een tijdje met t mannetje gaat super
2 jaar geleden
Reactie op Bougainville
yepp en dan 2x voor ons allebei een
gewoon geleend/marktplaats
eentje heeft ...
want zon extra 'adapter' kost €25..ja daarvoor koop ik gewoon een tweedehans zitje
en we hebben dat de een brengt en de ander haalt met de opvang dus wel zo handig
2 jaar geleden
Wij hebben vandaag voor het eerst geoefend met t zitje!
Wij hebben van marktplaats een Bobike mini gekocht. Wel nog een nieuwe adapter moeten kopen voor mijn fiets omdat ie anders niet paste😋
Ze vond het echt super! Ben nu alleen wel aan t twijfelen of ik toch niet de Bobike slaaprol nog n keer koop. Alleen neemt dat wel weer zicht weg😅 dilemma's
2 jaar geleden
Oh de Bobike is heel makkelijk over te zetten naar een 2e adapter! Dus mocht je m op een andere fiets willen zetten kan dat 😉
2 jaar geleden
Urban ikki, nu aanbieding bij wehkamp krijg je windscherm en 2 adapters erbij!
2 jaar geleden
Reactie op MickyML
Ohja dat is ook wel een goed punt, dan kun je natuurlijk niet even tussendo ...
haha tenzij je het op de opvang aan de kapstok kunt hangen ofzo.. leek ons te veel gedoe