11 Reacties

茅茅n jaar geleden

.

茅茅n jaar geleden

Wij hebben voor nu een puddle jumper. En van de zomer gaan we voor vlindertjes aan de armen

茅茅n jaar geleden

Mijn dochter is 1.5 jaar en weegt 13.5 kilo. Ze heeft nu zwembandjes voor om haar armen van beco. De kleintjes van 0-2 jaar (max 15 kilo) straks gaan we over op de grotere.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Baby Van Pijkeren

Mijn dochter is 1.5 jaar en weegt 13.5 kilo. Ze heeft nu zwembandjes voor o ...
Deze hebben wij

茅茅n jaar geleden

Die bandjes werken bij ons niet. Doet hij z鈥檔 armen omhoog en verzuipt hij alsnog 馃槀. Wij hebben ook zo een ding dat ook om je middel gaat. Van de decathlon volgens mij. Anders gewoon vasthouden in het zwembad. Doen wij ook vaak.

茅茅n jaar geleden

Onze dochter van 1,5 jaar heeft zwembadjes (aan de armen) aan tijdens het zwemmen. Zo kan ze zelf lekker rondlopen en van de glijbaan. Wij vinden het heel prettig en zij vindt het ook niet vervelend!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Baby Van Pijkeren

Deze hebben wij
Wij hebben deze ook, is top! Zijn neefje heeft een soort vestje en dat werkt ook top, maar is volgens mij pas vanaf 15 kilo

茅茅n jaar geleden

Reactie op Debbyvrossum

.
Deze zou ik niet aanraden. Je kindje is heel beperkt in de beweging met de armen. Ze zitten namelijk vast aan de borstband. Helaas van de zomer op vakantie gezien dat een kindje met dat ding in het meer viel en heel veel moeite had om te draaien! Heb jaren zwemles gegeven en bij ons kwamen die dingen het zwembad niet in! Een zwemvest van bijvoorbeeld de Decathlon of gewoon die oldschool bandjes om de armen zijn een stuk veiliger! Wij hebben de rooie zwemtainer voor in het diepe en die zijn ook heel fijn. In t peuterbad krijgt Maud niks aan, ook al valt ze en hapt ze water is t voor mij niet nodig om dan bandjes om te doen haha (iets met ik vertrouw de natuur haha)

茅茅n jaar geleden

De zwemles juf bij ons raadde de puddle jumper van decarhlon aan. Die zijn van stof en zachter voor de huid

茅茅n jaar geleden

Wij hebben zwembandjes van swim essential! 0-2 jaar. Zijn nu op vakantie met 1,5 jaar en zitten echt perfect. Puddle jumper etc kon ik allemaal vanaf 15kg pas vinden, ze weegt er nu 12. Wij zijn er heel tevreden mee. Heb ook zwemvestje van konges slojd gepast. Paste ook goed maar uiteindelijk toch voor de bandjes gegaan

茅茅n jaar geleden

Reactie op shauny1ebaby

Wij hebben zwembandjes van swim essential! 0-2 jaar. Zijn nu op vakantie me ...
Ik laat haar overigens niet los in het diepe en vertrouw er op dat ze blijft drijven 馃槀 we houden haar vast met of zonder bandjes om en hebben ook een leuk zwembandje gekocht voor haar. Maar de bandjes geven me een veilig gevoel als ze langs het zwembad loopt of aan zee speelt. gewoon voor de zekerheid